Veikatkaa, olenko raskaana vai en?
Seksiä kp.12, nyt kuukautiset myöhässä 9 päivää (jos oletetaan, että kierto on 28 päivää) taikka 6 päivää (jos kierto on 32 päivää niin kuin edellisellä kerralla) tai eivät ole myöhässä ollenkaan, jos tuleekin joku ennätyspitkä kierto.
Jänskättää.
Kommentit (24)
mutta perin hauskaa minusta olisi jos testaisit ja kertoisit! :) Toivon kovasti plussaa sulle. :)
En testaa en testaa vielä.. Mutta voin kertoa täällä sitten kun asia selviää.
ap
Aina ei tule mitään muita tuntemuksia. Ei mullekaan tullut esikoisesta ja tein testin vain siksi, että olin menossa gynelle epäsäännöllisen kierron vuoksi ja oletin, että hän kuitenkin kysyy olenko tehnyt testin.
Jotein tein testin ja yllätys oli suuri mutta ihana! Mitään tuntemuksia ei siis ollut. =)
Mut mun ystävä ei huomannu tokaa raskauttaan kuin vasta rv 17 kun teki varmuuden vuoksi testin kun miettivät jos alkaisivat tokaa lasta tekemään. Sepä oli jo hyvää vauhtia tulossa. :) Eiköhän sen yleensä silti osaa huomata aiemmin, ainakin jos osaa epäillä.
3
Siis veikkaisin että olet kyllä raskaana! Jos kuukautiset noin monta päivää myöhässä, niin mahkut raskauteen on olemassa :) (ellei sulla sitten useinkin kierrot heittele..)
Tule kertomaan kuinka on asian laita!!
...olipas hassusti sanottu tuo, kun ei kai tässä voi oikein itse vaikuttaa asiaan, mutta kuitenkin.
Mutta en tee testiä. Mies on reissussa vielä puolitoista viikkoa, ja yhdessä tehdään, ellei asia muuten selviä sitä ennen. Ja joo, kierto on toisinaan epäsäännöllinen, eli koetan pitää jalat maassa.
ap
ja miksi sä harrastat yhdyntää vaan kerran kuukaudessa? kannattaa tehdä useammin.
että seksiä pitäisi olla useammin! Mutta tosiaan tässä on nyt tämmöinen töistä johtuva erossaolo, ja siksi tuo edellinen yhdyntä on tarkasti mielessä.
Koetan malttaa odottaa miestä kotiin ennen testaamista.
ap
että vieläkin arvuutellaan!! Vessassa käynti alkaa kyllä jo pelottaa...
miehen kanssa, kun tulee kotiin ulkomaan työreissulta - näin päätettiin.
jos joku minulle vastanneista on kiinnostunut kuulemaan tylsät uutiseni.
ap
Mies tulee viikonloppuna ja päästään testailemaan! Siis kuukautiset eivät ole vieläkään alkaneet, mutta olen kyllä täysin varma, että olen jotenkin stressannut ne pois. Mitään raskausoireita ei nimittäin ole, vaikka kuinka koetan kroppaani kuunnella. Väsynyt kyllä olen, mutta voihan siihen olla muitakin syitä.
Mutta huh, jospa parin päivän päästä olisi viisaampi!
kukaan ei välitä arvailla, ja minulla asia on mielessä koko ajan... Päätin kuitenkin etten osta testiä ennen kuin on jotain muita tuntemuksia.