Veikatkaa, olenko raskaana vai en?
Seksiä kp.12, nyt kuukautiset myöhässä 9 päivää (jos oletetaan, että kierto on 28 päivää) taikka 6 päivää (jos kierto on 32 päivää niin kuin edellisellä kerralla) tai eivät ole myöhässä ollenkaan, jos tuleekin joku ennätyspitkä kierto.
Jänskättää.
Kommentit (24)
Ja ekassa kyllä oireita oli ihan alussakin, tosin osan niistä tajusin vasta jälkeenpäin (esim rintamuksesta kummallisen kokoiseksi muuttuneen juhlamekon tms.). Siksi tuntuu, että nyt pitäisi huomata paremmin, jos on mitään huomattavaa, enkä siis ole täysin luottavaisin mielin.
ap
venynyt kierto pitkäksi sen takia, että olen arvuutellut että olenko raskaana. Eli alitajunnassa olen stressannut sitä, että olisinpa raskaana.
Sitten kun olen toiveikkaana testannut ja selvän negan saanut niin menkat ovat alkaneet melko pian.
Toivon kuitenkin, että olisit raskaana!
Testi tehtiin, ja miinus tuli, niisk. Kuukautiset on siis jääneet muuten vaan pois, onkos tämä elämä nyt niin stressaavaa...? Harmittaa, mutta kaippa sitä testiä pitää uskoa. Yritetäänpä siis lisää!
Kiitos kaikille tsempanneille! Tulipa hyvä mieli teidän viesteistänne, eikä kukaan motkottanut, että minä täällä vien palstatilaa oman napani ympärille. AV:lla on siis kivojakin ihmisiä!
ap
Mullakin oli alku ihan oireeton ekan kanssa ja epäsäännöllinen kierto. Testasin varmuuden vuoksi, kun takana oli hirveä työviikko ja ajattelin mennä ostamaan kaupasta pari olutta perjantain kunniaksi. Jäi väliin se kauppareissu =)