Onko täällä muita jotka suorastaan vihaavat näitä kouluttamattomia liberaaleja
.. Jotka haluavat rakentaa parempaa maailmaa ja ovat niiiiiinn syvällisiä tuon asian kanssa.
Esim. kouluttamaton "kirjailija" kirjoittaa sellaisesta maailmasta minkä haluaa ysm.
Tuo biisi on täydellinen esimerkki niistä idiooteista joita tarkoitan! Että mua ärsyttää nää peace-hipit ja muut maailmanrakastajat.
Kommentit (13)
En fiksuista akateemista, jotka ehkä tajuavatkin jo, ettei tuollainen hippitouhu ketään auta!
Itse henk. koht. tunnen monta kouluttamatonta jotka lyövät ällikällä "fiksut akateemiset". Monia heistä ei yksinkertaisesti kiinnosta saada papereita siitä että osaa käytännössä jotain.
Akateemisuus ei ole tae korkeasta älykkyydestä.
Useimmiten korkean äo:n omaavilla ihmisillä on puutteita sosiaalisissa taidoissa, empatiakyvyssä ynnä muussa vastaavassa asiassa.
Ja ei. Ei muutaman sadan ihmisen hippeilyllä ja liberalismilla saada mitään aikaiseksi, mutta ajatellaanpa että jos vaikka muutama miljardi alkaisi toteuttaa väkivallattomuutta, ekologisuutta yms. asioita mitä ihmiset pitävät "hippitouhuna", maailma olisi niin paljon parempi paikka.
olisi automaattisesti älykkäämpi kuin ei-koulutettu? Minä en nimittäin tuota voi allekirjoittaa.
olisi automaattisesti älykkäämpi kuin ei-koulutettu? Minä en nimittäin tuota voi allekirjoittaa.
Mistä kumpuaa tuo ajatus että akateemikko olisi automaattisesti älykkäämpi kuin ei-koulutettu? Minä en nimittäin tuota voi allekirjoittaa.
En fiksuista akateemista, jotka ehkä tajuavatkin jo, ettei tuollainen hippitouhu ketään auta!
Taitaapa lausahdukseesi sisältyä pieni ristiriita, ainakin omalta osaltasi.
Akateemikko aika varmasti on älykkäämpi.
Vierailija - 26.10.10 09:40 (ID 11394470)
Tämä nimittäin ei päde minun maailmassani. Tunnen useampia ei-akateemikkoja, jotka mennen tullen päihittäisivät älykkyydessä akateemikkoja. Se, että heitä ei ole kiinnostanut istua yliopistossa vuosi kaupalla ja ovat mielummin perustaneet oman yrityksen, ei heitä tyhmäksi tee. Itse olen akateemisesti kouluttautunut ja kyllä mua hävettää tuommoinen yleistäminen.
sellainen pikkuseikka, että akateemikko ei suinkaan tarkoita akateemisen tutkinnon suorittanutta?
Tämä nimittäin ei päde minun maailmassani. Tunnen useampia ei-akateemikkoja, jotka mennen tullen päihittäisivät älykkyydessä akateemikkoja. Se, että heitä ei ole kiinnostanut istua yliopistossa vuosi kaupalla ja ovat mielummin perustaneet oman yrityksen, ei heitä tyhmäksi tee. Itse olen akateemisesti kouluttautunut ja kyllä mua hävettää tuommoinen yleistäminen.
Minäkin tunnen todella useita ei-akateemikkoja.
Tunnetko heitä montakin?
Vierailija - 26.10.10 09:40 (ID 11394470)Tämä nimittäin ei päde minun maailmassani. Tunnen useampia ei-akateemikkoja, jotka mennen tullen päihittäisivät älykkyydessä akateemikkoja. Se, että heitä ei ole kiinnostanut istua yliopistossa vuosi kaupalla ja ovat mielummin perustaneet oman yrityksen, ei heitä tyhmäksi tee. Itse olen akateemisesti kouluttautunut ja kyllä mua hävettää tuommoinen yleistäminen.
vaikka pidänkin esim. sen laulun sanoitusta aika pöhkönä. Mutta jonkinlainen 2000-luvun John Lennon kai tuo koittaa olla.
ahdaskatseiset konservatiivit sitten ap:n mielestä parempia?
Terv. koulutettu ja sivistynyt liberaali, maailmanparantaja ja idealisti
Kaikin mahdollisin keinoin vrt. U2, nenäpäivät, hyväntekeväisyyskonsertit?