Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seppälän koulukuvat postitti lapsen kaverikuvan

Vierailija
25.10.2010 |

vaikka en sellaista ollut tilannut, lapsen kaveri oli sen halunnut. ja mukana 12 euron lasku. miten on mahdollista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä piti lappuun sekä rastittaa että kirjoittaa sen kaverin nimi, jonka kanssa halusi kuvaan. Siitä ainakin huomaa jos lapset kirjoittavat itse...

Vierailija
2/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni kanssa, vaikken ollut antanut mitään lupaa kaverikuvaan ja sit meille ei tullut kuitenkaan sitä kuvaa itselle. Musta oli vähän arveluttavaa, että lapseni kuva on naapurilla ilman, että olen itse edes nähnyt sitä tahi antanut lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pojan kaveri oli tilannut kaverikuvan. Meille tuli pojalleni myös kuva, mutta ei laskua. Otimme kuvan enkä ilmoitellut mitään. Ja kait se kaverikin sai kuitenkin kuvansa..

Vierailija
4/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli vähän arveluttavaa, että lapseni kuva on naapurilla ilman, että olen itse edes nähnyt sitä tahi antanut lupaa.

Vierailija
5/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sieltä kuvaamosta? Esim. ystävällinen kysely voisi auttaa.

Vierailija
6/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat palautuksena tietenkin takaisin jos et halua. Onhan siitä toki vähän vaivaa.

Vierailija
7/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele miten tärkeä se kuva lapsellesi kuitenkin on. Kymmenen vuoden päästä kuva on edelleen kiva muista, mutta yksi 12e on silloin jo unohtunut....

Vierailija
8/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele miten tärkeä se kuva lapsellesi kuitenkin on. Kymmenen vuoden päästä kuva on edelleen kiva muista, mutta yksi 12e on silloin jo unohtunut....

Vierailija
9/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten maksetaan vain ne mitä ei palauteta.

Vierailija
10/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi se olla muista kiva, mutta ei ap:sta

Vierailija
11/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sä palauttaa vaikka ne kaikki kuvat, vaikka olisit etukäteen valinnut jonkun paketin.

Olisihan se outoa jos EIVÄT tarjoaisi sitä kuvaa, joka kuitenkin on otettu.

Vierailija
12/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi koulukuvat toimii niin, että ne aina tulee ja niistä kaikista tulee lasku ja jos ei halua, laittaa ne takaisin. Ei niitä tarvi tilata, ne tulee automaattisesti kaikki kuvat mitä otetaan.

Vierailija
13/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvää palvelua, että tarjoavat näytille kuvaa. Tosin olisi ollut ihan kiva varmistaa teiltä eka, että onko ok ottaa yhteiskuva. MITÄÄN kotiin laskun kera postitettuja koulukuvia ei tarvitse lunastaa, jos ei tahdo. Siinä kuoressa on ohjeet, joiden mukaan toimia.

Vierailija
14/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muistO, niin ei tarvii sunkaan n*ssii pilkkua enää...

Vierailija
15/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vanhempi kykenee taittamaan lapsensa valokuvan ja lähettämään roskiin meneväksi - vain 12 euron vuoksi. Huono äiti olet :(

Vierailija
16/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuli väärät luokkakuvat jne... Entodellakaan voi suositella ko firmaa.. Alakoululla kun oli kyseinen firma ollut, niin lapsia oltiin hymyiytetty. pippeli kikkeli vitseillä.... toodella tasokasta... niin ja luokkakuvat oli tärähtäneitä...

Vierailija
17/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvää palvelua, että tarjoavat näytille kuvaa. Tosin olisi ollut ihan kiva varmistaa teiltä eka, että onko ok ottaa yhteiskuva..

vanhemmille että sopiikos teille. Lapsethan saattaa keksiä tuon kaverikuvan oton siinä jonossa ollessaan. Jos tuota kuvaa ei lähetettäis automaattisesti molemmille, tulisi varmaan paljon soittoja että meidän immusta otettiin kuva jasun kanssa ja me haluttais se kanssa... Nyt kaikki pääsee helpommalla.

Vierailija
18/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuli väärät luokkakuvat jne... Entodellakaan voi suositella ko firmaa.. Alakoululla kun oli kyseinen firma ollut, niin lapsia oltiin hymyiytetty. pippeli kikkeli vitseillä.... toodella tasokasta... niin ja luokkakuvat oli tärähtäneitä...

tässä viestissä ei vissiin ollut siitä kyse

Vierailija
19/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin kaverikuvan, kun noi kaveritkin vielä vaihtuvat niin tiuhaan. Aiemmin otetut sisaruskuvat olen kyllä aina pitänyt. Ihan tarpeeks saa maksaa kuvista, vaikkei kaverikuvia otakaan, kun on 3 lasta. Jos yks saa kaverikuvan, niin muidenkin täytyy saada...

Vierailija
20/23 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitääkö kaverin olla bestis väh. 10 v ennen kuin kelpuutetaan samaan kuvaan?

Palautin kaverikuvan, kun noi kaveritkin vielä vaihtuvat niin tiuhaan. Aiemmin otetut sisaruskuvat olen kyllä aina pitänyt. Ihan tarpeeks saa maksaa kuvista, vaikkei kaverikuvia otakaan, kun on 3 lasta. Jos yks saa kaverikuvan, niin muidenkin täytyy saada...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi