Onko tämä mies rakastunut? ov
Muutamia viime päivien lausahduksia: Kanssasi aika pysähtyy, olen toisessa maailmassa, olet elämäni ilo ja annat sille tarkoitusta. Voisin jäädä syliisi, tunnen olevani elossa kanssasi. Mistään muualta en saa vastaavaa tunnetta kuin ollessasi kanssasi.
Ollaan tunnettu jo pitempään, mutta suhde syventynyt vasta viime kuukausina.
Kommentit (20)
niin säikähtäisin. Siis varmaan nuo ovat rakkautta, mutta minä en haluaisi olla jalusta noin heikolle miehelle.
Se on lukenut jotain cosmoa. Ei mies tollasia puhele. Puuttessa se vaan yrittää kaikkensa jotta haksahtaisit antamaan kyydit. Menee kyllä ohi ajan kanssa.
Mun kolmen vuoden suhteen mies puhuu edelleen noin, ihanan kuuloista.
Ja heikkoudesta puhujille, tämä tapaus on aikuinen mies, tekee polttopuut ja korjaa veneet, lukee myös runoja ja osaa keskustella.
En vain jotenkin koe nauttivani tilanteesta, jossa minä olen jonkinlainen "tarkoitus ja merkittävä elinvoima" toiselle ihmiselle.
Olen elänyt suhteessa, jossa minua painostettiin mm. itsemurhalla, jos jättäisin miehen.
En ole koskaan sen jälkeen kokenut rakkaudeksi mainitsemiasi lauseita.
En vain jotenkin koe nauttivani tilanteesta, jossa minä olen jonkinlainen "tarkoitus ja merkittävä elinvoima" toiselle ihmiselle. Olen elänyt suhteessa, jossa minua painostettiin mm. itsemurhalla, jos jättäisin miehen. En ole koskaan sen jälkeen kokenut rakkaudeksi mainitsemiasi lauseita.
Mutta mun tapauksessa itsetunto on kohdillaan ja kukaan ei ole riippuvainen toisesta, olemme onnellisia tahoillamme etäsuhteessa.
Tai ainakin on vaikea keksiä enää mitään enemmän rakastunutta. :) Onnea, ap! )
vaan tosi töksähtelevin ilmauksin..
anteeksi, mutta täällä oli täsmälleen sama avaus joku kk sitten, silloin mies oli naimisissa ja ketjun aloittaja myös.
Mulla taitaa olla pieni kapasiteetti tai tärkeämpää elämässä, kun en muista vauvapalstan juttuja yhtä iltaa kauempaa. Yleensä.
Ap:lle sanoisin, että juttele miehen kanssa suoraan, jos haluat tietää hänen tunteistaan.
puhu tuota kieltä äidinkielenään (eli ap on kääntänyt sanat tässä suomeksi).
Fraaseja. Toinen vaihtoehto on just se, että on jostain opiskellut, mitä naisille kannattaa sanoa.
Vaan olisko se ollut tämä: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1081124/millainen_mi…
Taidankin elää vain av-palstan kautta, tai sitten mulla on erikoisen SUURI kapasiteetti, kun muistan tällaisia!
Ap:lle kuitenkin sanoisin, ettei sitä kukaan voi tietää. Joku voi puhua lämpimikseen tuollaista. Joku rakastunutkin voi puhua tuollaista, mutta pitää olla aika verbaalinen mies ja jotenkin ...rohkea tai avoin, että puhuu tuollaisia jos ne ovat totta. Moni narsistisesti häiriintynyt myös kertoilee tuollaisia juttuja, kunnes saa uhrinsa naimisiin kanssaan 2kk tuntemisen jälkeen ja välittömästi raskaaksi, eli yrittää sitouttaa toisen mahdollisimman nopeasti.
Eli mistä me voisimme tietää sen paremmin kuin sinäkään?
Itse olen kokenut ne mitä luontevimpina siinä hetkessä ja mies todellakin on supisuomalainen. :)
Mutta ei sillä väliä, itse olen sanoista ja hetkistä niin onnellinen. Ehkä ne näin irrallaan kuulostaa jonkun mielestä teennäisiltä tai opetelluilta, minulle ne ovat kauneinta pitkään aikaan.
ap
Olen elänyt narsistin kanssa saman katon alla, hän ei ollut puolisoni vaan isäpuoleni, mutta kuulostaa niin tutulta, että karkuun juoksisin!
ei voi ulkopuolinen tietää. Jollekin voi olla elämän isoin paikka sanoa tuollaiset sanat, toinen lörisee sellaisia joka viikonloppu.
mutten minäkään osaa tuollaisia puheita kovin luontevina ja rakkautta huokuvina pitää. Se taas johtuu ihan mun taustastani, myönnän. Neljästä isäpuolestani kolme on ladellut tuollaista tekstiä äidilleni, ja kaikkien kolmen jäljiltä olen joutunut toimittamaan äitiä sairaalanhoitoon ja siivoamaan verisiä roiskeita ja irronneita hampaita ympäri asuntoa. Yksi ex-poikaystävistäni puhui tuollaisia, ja vaikka hän olikin pitkään mukava ja ihana tapaus, kaikki puistatukseni osoittautuivat tarpeellisiksi sinä aamuna, kun heräsin itse sairaalasta pahoinpitelyn jäljiltä.
Mä väitän, että suurin osa suomalaismiehistä, jotka tuon tyylistä tekstiä suustaan päästelee, vetää joko ylimääräisiä mömmöjä tai pyrkii manipuloimaan naista (ja tätä varten on tietysti luettu oppaat, cosmot ja harlekiinit) saadakseen naisen riippuvaiseksi itsestään ja paljastuu lopulta pahoinpiteleväksi sekopääksi.
Ehkä ne näin irrallaan kuulostaa jonkun mielestä teennäisiltä tai opetelluilta, minulle ne ovat kauneinta pitkään aikaan.
ap
Ikävä kyllä se ei muuta sitä, että jotkut ovat kuulleet tuollaista puhuttuna laskelmoituna kukkuna. Toivomme kovasti, että mies on kunnollinen ja rakastunut, mutta jos hän on lisäksi suureellisuuteen taipuvainen, huomionkipeä, karismaattinen, suuren egon omaava, hyvin mustasukkainen ja omistuksenhaluinen, sinuna olisin hieman varuillani.
sanat olisivat liian opeteltuja, jotenkin liian valmiita lauseita, jostakin googletettuja tai luettuja..Eli olisin paljon vaikuttuneempi jostain AIDOSTA, kömpelöstäkin rakkaudentunnustuksesta tms.
Ja muuten, täällä eräs kirjoittaja muisti aloituksen jonkun kuukauden takaa. Minäkin muistan sen, siinä kirjoittaja kyseli samoin, että onko näiden kirjoittaja (tarkoitti miestä) rakastunut, tai mitä tämä mies tarkoittaa. Silloin joku mies oli käyttänyt juuri samoja sanoja/fraaseja kuin AP:n tapauksessa.
niin säikähtäisin. Siis varmaan nuo ovat rakkautta, mutta minä en haluaisi olla jalusta noin heikolle miehelle.