Näin kerran,kun joku "äiti" työnsi isoa noin 5v lasta rattaissa tarhaan.
Kommentit (26)
5v poikani joka joka kauppareissulla haluaa vielä istua autokärryssä ja talvella tykkää kun vedetään pulkassa :D se vaan on niin jännä juttu eikä pojalla ole menossa mitään ikäkriisiä eli siis ei halua teeskennellä aikuisempaa kuin onkaan...mut älä huoli en mä sitä pulkassa kilometritolkulla vedä :D sen verran että saa hauskuuden irti :D
Nimittäin ei olisi kävellen onnistunut, koska lapsi ei sinne halunnut, niin matkan teko oli vaikeaa ja hidasta.
Syitä voi olla monia ja ehkä se äiti on aamu-uninen ja aina myöhässä, niin rattailla pääsi nopeasti.
Ei pystynyt kunnolla kävelemään kun sattui.
Seuraavaksi voisin hyvin kuvitella että vien kuopusta vielä 5v tarhaan rattailla kun ei 2-vuotiaanakaan osaa vielä kävellä.
Mitä sinä muiden asioita lähdet kauhistelemaan kun et asioita paremmin tunne.
Meillä matkataan 1km matka kodista päiväkotiin hyvinkin usein rattailla (lapsi kuukautta vajaa 3v). Lapsi jaksaisi toki kävellä koko matkan mutta kun rattailla päästään päiväkotiin selkeästi alta kymmenen minuutin niin lapsen itse kävellessä samaan matkaan menee jopa 30min kun pysähdellään siellä täällä ja tuolla ja tutkitaan sitä ja tätä.
En näe itse järkevänä aloittaa päivää lasta hoputtamalla vaan laitan mielummin rattaisiin istumaan tuoksi ajaksi. Lapsi on sen verran liikkuvaa sorttia noin muuten että ei kuole siihen jos istuu lähes päivittäin 1km matkan rattaissa. Ainakaan se ei ulkomuodossa näy. Pituus 100cm ja paino 14kg.
kun menemme puistoon ja kauppaan. En viitsi taistella kävelemistä, pääasia, että päästään haukkaamaan happea. Päiväkotiin 500 m, sen kävelee:-)