Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Bugaboo kärryjä ei koskaan näe mustalaisilla tai somaleilla??

Vierailija
24.10.2010 |

Mietityttää vaan, miksi heillä ei ole sellaisia? Emmaljungia olen nähnyt, joskus, heillä, mutta ei koskaan Bugaboot.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUSIrumia ovat ne emmaljungan ja teutonian tankkerit joita puistotädit kärrää kännykät kädessä välikausipuvut päällä!

Ostin yhdet bugaboot (cameleonit) eikä meillä tarvita erikseen: matkarattaita, talvirattaita, parvekeunirattaita ja mitä niitä muita nyt voi vaan keksiä...Mä en ole mitenkään käsittänyt miksi lapsi tarvitsisi enempää kuin yhdet tuollaiset LAADUKKAAT JA HYVÄT rattaat?

Vierailija
42/47 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan näköiset rattaat mielestäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks just somalit ja mustalaiset... ovatko ne ap:n mielestä alinta kastia tms. vois kysyä miksi jotkut ei halua tai ei ole varaa ostaa? itse en tarvi semmosia, ku oon pärjännyt hyvin ilmanki. en ees tiennyt että pitäs olla tuommoset. on vissiin muutaki elämää mulla, onneksi.

Kunhan nyt vaan olen huomannut että en ole nähnyt näitä kummankaan kansanryhmän edustajalla. Olipa vaan huomio johon etsiskelin jonkinlaista selitystä. Ei se nyt niin vakavaa ole! :-)

T.AP

Vierailija
44/47 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakori on umpinainen ja naruilla saa suljettua kokonaan, pienet tavaratkaan ei putoa kyydistä. Erittäin tyytyväinen olen vaunuihini.

Vierailija
45/47 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi edes mun pituinen... puhutko nyt maasaista?

mahtuisi bugaboo-rattaisiin. He ovat paljon pidempää kansaa kuin lyhyen lännät suomalaiset. Romanit eivät kai sitten ole päässeet käsiksi kenenkään rattaisiin.

Vierailija
46/47 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan vaan tullut ihan näin paljon kitkeriä kommentteja vaunuista, jos kyseessä olis ollut joku edullinen peruskärry.... Hehee, enpä jotenkin usko.

Ja joo, itse olen myös ollut niin tyytyväinen superketterii, toimiviin ja monipuolisiin bugiin, kun yksillä kärryillä on pärjännyt vauvaiästä alkaen kesät, talvet, reissussa, kaupoissa ja mökillä - ihan missä vaan. Mutta hyvähän se on että me bugaboiden omistajat ollaan niihin tyytyväisiä ja ne jotka käyttää muita kärryjä tykkää sitten varmaankin omistaan.

Vierailija
47/47 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt, miltä sellaiset kummalliset sporttiset trendikärryt näyttäisivät pitkän hameen ja kimallekankaiden kanssa? Sehän olisi sama kuin kyseiset naiset laittaisivat lenkkarit jalkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän