Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian herkkä? Minua loukkaa

Vierailija
24.10.2010 |

tällaiset asiat mieheltäni; saattaa sanoa rumasti, esimerkiksi sylkäise purkka pois suusta, on niin ruman kuuloista. Tai sanoa idiootiksi, jos minulle tulee paniikkihäiriön tyyppinen jostain asiasta. Tai jos ehdotan, että maksetaisiin nyt ne laskut; alkaa haukkumaan.

Muille ihmisille on maailman mukavin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuota idiootiksi haukkumista ei pidä kenekään hyväksyä, tai muutenkaan haukkumista. Pistä kampoihin sille. Sano nyt vaikka aluksi ens kerralla että Joka toista haukkuu sen oma napa pyörii ja paukkuu.

Vierailija
2/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka just tuo purkkajuttu itsessään ei olekaan mikään paha. Koetko, että miehesi arvostaa sua ylipäänsä? Meneekö teillä muuten hyvin? Onko sulla itsetunto-ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustaudu jollain lapsellisella oma napa plaaplaa!"

Mitä siihen tarttee alkaa lässyttää jos toinen huutaa? Minä antaisin sen olla.

Jos ap haluaa maksaa JUURI NYT ne laskut niin kyllä se ottaisi minua kupoliin jos istun koneella.

Mikä oikeus ap.lla on tälläseen?

Voisihan ne laskut odottaa siihen että pääset roikkuun tänne nettiin omalla vuorolla?

En tajunnut tota että sanoo sinua idiootiksi jos joku avautuu sulle, JÄLLEEN: mitä itse teet tilanteessa?

Tohon purkka-asiaan; mikä siinä on rumaa?

Vierailija
4/4 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan perhepiirissä käsketä eikä komenneta, vaan pyydetään.

Ap:lle sanoisin, että osa jutuista oli kyllä sellaisia, että en kuuntelisi, vaan panisin kampoihin. Tuollaisia ei pidä hautoa itsekseen, vaan puhua asiasta ääneen. Sitä paitsi, kyse ei ole sinun yliherkkyydestäsi: jos asia tuntuu sinusta pahalta, niin varmaan mies voi tulla puolitiehen vastaan ja miettiä vähän, miten vaimolleen puhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme