Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook on oivallinen narsistien temmellyskenttä =)

Vierailija
24.10.2010 |

Katselin juuri tyttären kaverin profiilia :O) Minä, Minä puussa, Minä maassa, MINÄ, MINÄ..... Ja päivitykset lypsättämistä tyyliin " Ihan päivä/paska päivä/elämäni surkein päivä" johon kaverit sitten kysymään että mitämitämitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ole fb:ssa? Liity mukaan. Elämä menee eteenpäin ja sosiaalinen media on iso osa nyky-yhteiskuntaa, vaikka kapinoisit sitä vastaan. Itsepä kärsit asenteistasi. Niinpä monet aikoinaan vastusti kännyjä, tietokoneita jne., mutta vähitellen taipuivat mukaan, kun ei maailma taipunut heidän mukaan.

Vierailija
2/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo itsestään kuin muista :D En olisi yhtään ilahtunut, jos joku muu FB:ssa selostaisi minusta juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuisin jos omaa elämäänsä jakaisi yksikön kolmannessa.

Ja kyllä, koko elämä on oivallinen narsistien temmellyskenttä. Ennakkoluuloisten on hyvä suhtautua kaikkeen epäilevästi, sillä mitä tahansa voi käyttää väärin tai huonosti, oli sitten kyseessä leipäveitsi, kukkakimppu tai facebook.

Vierailija
4/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestä siellä sitten pitäisi kirjoittaa statuspäivityksiä, jos ei itsestään?

ja aiemmin se toimi niin että "pirkkopetteri... tekee sitä ja tätä" eli oli kirjoitettava just 3ssa persoonassa.

Vierailija
5/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisiaan Fbookissa. Ärsyttäviä on vaan sellaiset, jotka laitta statukseen tyyliin: "enpä olisi ikinä uskonut onnen näin potkaisevan". Ja sitten ei muuta.