Voisitko synnyttää homoparille lapsen tai
suostuisitko että miehesi antaisi siittiöitä lesboparille?
Kommentit (23)
en homoille, heteroille, en edes omille sukulaisilleni. Ne lapset jotka kannan teen ne itselleni ja miehelleni, en muille. en ikinä pystyisi luopumaan omasta lapsestani jota olisin kantanut 9kk.
Ja mieheni solut on minun. Tiedän ettei mieheni pystyisi olemaan olematta isä.
kuitenkaan luopumaan lapsesta, oli se biologisesti minun eli ei. Mieheni luovuttaisi siittiöitään ilomielin kunnollisille vanhemmille.
En varmaan antaisi omia munasolujani, mutta siirtoalkion voisin "hautoa". Liksa vaan olisi sitten aika päätä huimaava.
Jos hinnasta sovitaan, niin kyllä.
En varmaan antaisi omia munasolujani, mutta siirtoalkion voisin "hautoa". Liksa vaan olisi sitten aika päätä huimaava.
siittiöistä. Mitäs mieltä miehenne ovat?
en homoille, heteroille, en edes omille sukulaisilleni. Ne lapset jotka kannan teen ne itselleni ja miehelleni, en muille. en ikinä pystyisi luopumaan omasta lapsestani jota olisin kantanut 9kk. Ja mieheni solut on minun. Tiedän ettei mieheni pystyisi olemaan olematta isä.
Samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!
muille kuin itselleni, en homolle, en heterolle. Minun puolestani mies voisi lahjoittaa siittiöitään lesboparille, ja minä voisin lahjoittaa myös munasolun.
suostuisi, eikä mieskään. En tosin synnyttäisi heteroparillekaan.
mutta itse en voisi synnyttää homoparille tai sen puoleen kenellekään muullekaan toimia sijaissynnyttäjänä. En millään raatsisi erota vauvasta.
olenhan itsekin luovuttanut munasolujani. Voisin toimia sijaissynnyttäjänä sukulaiselleni heidän sukusoluillaan, koska häneltä puuttuu kohtu.
Tosin sijaissynnytys ei ole Suomessa lain mukaan mahdollista, joten eipä tarvitse sen enempää miettiä asiaa.
joo, voisin synnyttää, jos tekisimme kohdunvuokraussopparin (salaisen tietysti koska se on "laitonta" Suomessa) ja saisin siitä mojovan korvauksen. Lisäksi heidän pitäisi varautua maksamaan mahdolliset plastiikkakirurgiset korjaukset raskauden jälkeen. Luulen, että tämä olisi homoille ihan ymmärrettävä, he ymmärtävät naiskauneutta yms.
Olisi myös ihan ok jos mieheni luovuttaisi spermaa, kunhan hänen ei tarvitsisi ruikkia sitä lesboon itseensä. siis johonkin mukiin vaan ja tuntuva rahakorvaus tietysti. TOSIN tässä harkitsisimme asiaa sillä naikkkoset voisivat tietty vaatia jotain perintöjä yms elareita mieheltäni. joten ehkä ei sittenkään.
En lahjoita enkä myy sukusoluja, kohtutilaa enkä muutakaan. En ole mikään lisääntymisprostituoitu.
Mieheni ei missään tilanteessa luovuttaisi.
Onnex miehes ei tarvi sulta kysyä lupaa. Joka toinen .. tai ehkä useampi... olis valmis luovuttamaan ihan IRL kun pääsis kahden lesbon väliin.. näin ainakin meillä. Minä olen meistä nyt raskaana ja jos äijä alkaa hankalaksi niin vaaditaan elarit :D
Minä en suostuisi kumpaakaan..Lapsesta jota on kantanut ja johon on jo side syntynyt en todellakaan.Eikä mies pysty imettämään..(jos homoparista on kyse) Eikä se edes ole ihanteellinen tila, että lapsi ei saisi olla vanhempiensa luona ja kasvaa. Jos lesbot eivät keskenään saa lasta, niin ei siihen toisten ukkoja pitäisi sotkea..
Onnex miehes ei tarvi sulta kysyä lupaa. Joka toinen .. tai ehkä useampi... olis valmis luovuttamaan ihan IRL kun pääsis kahden lesbon väliin.. näin ainakin meillä. Minä olen meistä nyt raskaana ja jos äijä alkaa hankalaksi niin vaaditaan elarit :D
Eli ihan taatusti ei luovuttaisi. Ihan sama onko naimisissa minun kanssani vai eikö olisi koskaan minusta kuullutkaan, eli asialla ei ole minun kanssani mitään tekemistä.
Jos hinnasta sovitaan, niin kyllä.
siittiöistä. Mitäs mieltä miehenne ovat?
Kerroin asiaan OMAN kantani, idiootti.
jos en siitoshtkellä tietäisi miehen olevan homoparin toinen osapuoli ja olisin lapsen lähihuoltaja
Olen sekä sinkku että lesbo. Sellainen järjestely voisi olla ihan mahdollinen, että minä edelleen pysyisin lapsen äitinä. En siis antaisi lasta heti synnärillä sen enempää hetero- kuin homoparinkaan matkaan, mutta jonkinnäköinen yhteishuoltajuusjärjestely voisi olla ihan näpsäkkä. Lapsen ehdoilla tietenkin mentäisiin, koska mun mielestäni lapsen hyvinvointi on prioriteettilistalla aina ja poikkeuksetta ensimmäisenä. Täten olisi varmaan ihanteellista asua jossain paritalossa, niin lapsi näkisi kaikkia vanhempiaan yhtä paljon. :) Tämä kuitenkin vaatii hyvin paljon työtä, sopeutumista sekä minulta että isiltä, mahdolliselta kumppaniltani ym. Mutta en näe mitään syytä miksei lapsen hyvinvointiin täysin sitoutuneet ihmiset voisi saada hommaa toimimaan.
en homoille, heteroille, en edes omille sukulaisilleni. Ne lapset jotka kannan teen ne itselleni ja miehelleni, en muille. en ikinä pystyisi luopumaan omasta lapsestani jota olisin kantanut 9kk.
Ja mieheni solut on minun. Tiedän ettei mieheni pystyisi olemaan olematta isä.