Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan koiran lenkitysapua? Minne voin jättää ilmoituksen netissä?

Vierailija
24.10.2010 |

Voisin siis maksaa jollekin nuorelle siitä, että hän veisi koiraamme vaikka 1-2krt viikossa pidemmälle lenkille. Mutta minne voisin jättää ilmoituksen tästä?

Mikäköhän olisi sopiva palkka?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin siis maksaa jollekin nuorelle siitä, että hän veisi koiraamme vaikka 1-2krt viikossa pidemmälle lenkille. Mutta minne voisin jättää ilmoituksen tästä? Mikäköhän olisi sopiva palkka?

Vierailija
2/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistykset, muistaakseni 4H, kouluttavat nuoria koirien hoitajaksi.

Sitten voisi kysellä lähistöllä asuvilta nuorilta. Vaikka sellaisilta, joilla on itselläänkin koira. Ulkolenkillä voi ottaa asian puheeksi, joku koirallinen voi tietää sopivia lenkittäjiä.

Vierailija
4/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

per lenkki olin itse ajatellut, mutta ehkä kukaan nuori ei sitten tuolla palkkiolla vaivaudu koiraamme ulkoiluttamaan...

Pakko olla rehellinen ja myöntää, että välillä harmittaa, että tuli aikanaan hankittua tuo koira, kun nyt en aina jaksa lenkittää sitä tarpeeksi pitkillä lenkeillä :(

Vierailija
6/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ilmoittamalla saattaisit löytää innokkaita koiranulkoiluttajia

Vierailija
7/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistys??

Vierailija
8/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lähitalojen eläimistä pitävä nuori -tai miksei lenkkeilevä aikuinenkin- saattaa innostua vitosellakin tuohon hommaan.

Vierailija
9/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran koirarakkaita nuoria aina on olemassa, että luulisi ulkoiluttajaa löytyvän. Vitonenkin on ihan kiva raha, vaikka ei sillä nyt ehkä monen tunnin lenkkiä kuitenkaan tehdä...

Vierailija
10/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kyllä asu Vantaalla. Mutta siis, pistä ihmeessä sanaa kiertämään, vasrmasti löytyy naapurustosta joku innokas.

Vierailija
11/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

petsie.fi ja sinne torille ilmoitus. Sielä löytyy noita "annetaan lenkitysapua"-ilmoituksiakin jonkin verran.

Vierailija
12/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siis ajatellut. Jotenkin vaan nolottaa laittaa ilmoitus lähikaupan seinälle tms. kun tulee niin syyllinen olo siitä jotenkin....että "mitähän naapurit nyt ajattelee, kun en itse jaksa koiraani hoitaa...".

No mutta ehkä mä löydä näillä vinkeillä ulkoilutusapua - kiitos :)

ap

Vierailija
13/14 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei voi ottaa koiraa mutta koiran kanssa puuhailu olisi kivaa ja ollaan vielä Vantaaltakin ;)

Vierailija
14/14 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän