Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
suosittele kivaa elokuvaa 4-vuotiaalle!
23.10.2010 |
Kommentit (5)
Hauska ja sympaattinen pohjoismaalainen elokuva!
Risto Räppääjä kertoo koululaisista ja koulualisetn maailmasta, joten miksi vasta 4-vuotias katsoisi sen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
AIVAN MAHTAVA!!!!!