Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetyksen negatiiviset vaikutukset äitiin

Vierailija
23.10.2010 |

Onko missään tietoa, miten pitkä imetys vaikuttaa äitiin fysiologisesti? Tietääkö joku? Olen imettänyt kolmatta lastani nyt hiukan yli vuoden ja tuntuu, että kaikenlaista nivel- ja lihaskrenkkaa on jatkuvasti. Mistään ei löydy muuta kuin imetystä suitsuttavaa tietoa. Tuntuu siltä, että imetyksen negatiivisista vaikutuksta ei saa edes puhua. Olenko asiani kanssa yksin? Tykkään imettää, mutta olo tuntuu nyt niin vaivaiselta, että mietin imetyksen lopettamista.

Terv. äiti 36 v./162cm/60kg/3 lasta/3 vuotta imetystä takana

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailen vielä kommentteja.

Vierailija
22/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä :) Muistat nyt vain alkaa hemmottelemaan itseäsi ja annat aikaa myös itsellesi. Joku ihan "oma juttu" voisi olla hyvä.

Kuntoon liittyen, vaivasi varmaan pikkuhiljaa parantuvat imettämisen lopettamisen myötä. Muistahan myös levätä riittävästi!

Vielä yksi vinkki: voisit varata ajan terveyskeskukseen ja pyytää ottaamaan ainakin pienen verenkuvan ellei jotain muutakin. Saisi ainakin ihan faktatietoa jos jotain on hullusti. Niin ja muutenkin terveystarkastus voisi olla paikallaan. Sit jos kaikki ok (mulla oli, vaikka olo oli raihnainen), tietää, että kaikki kohentuu ajan kanssa ihan huomaamatta.

Voimia ja iloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tosiaan saada itseni kuntoon. Mitään erikoista vaivaa ja vakavan tuntuista vaivaa minulla ei ole, mutta alituista pientä kräpinää. Ehkä se tästä.

Vierailija
24/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo enemmän. Imetysaikana join helposti litran maitoa päivässä, usein enemmänkin ja siihen vielä vettä ja muuta juomaa päälle. Kalaöljykapselit.

Vierailija
25/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ekana het mieleen. Itse söin ensimmäisen jälkeen niitä raskausvitamiineja. Nyt olen pyrkinyt syömään noita, kun noin raskausvitamiinit on niin kallitta. Mulla oli ensimmäinen lapsi isokokoinen, siis kasvoi niin lujaa että olin ihan jumissa ja tuli iltaisin kauheita kramppeja jalkoihin ja käsiin. Särki ja kolotti joka paikkaa. Ja sit aloin syömään niitä niin johan helpotti. Magnesiumista on muutenkin kaikkien hyvä pitää huolta. Itse huomaan heti parin päivän päästä jos on jäänyt ottamtta, että alan olla raivona joka asiasta.

Vierailija
26/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut huonoja kokemuksia. Ainoastaan tilapäinen arkuus joskus, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan