Miten reagoisit jos miehesi ei muistaisi edes hääpäivänä sinua kukkasin?
Kommentit (23)
Mulle on ihan turha tuoda kukkasia, en tykkää yhtään. Timantit ja suklaa kelpaavat kyllä ja jos mies eimuista mitenkään, niin lapsellisuuksissani suutahdan. Tosin 11 vuotta avioliitossa on opettanut sen, että aina kun joku merkkipäivä on tulossa, niin vihjailen siitä miehelle.
-enkä itse ollut muistanut koko asiaa...
koska kukkien piti kuulemma olla yllätys, eikä se olisi tarpeeksi yllättävää että toisi kukkia merkkipäivänä (ei tuonut kyllä muutenkaan)...
Lopulta sain sille väännettyä rautalangasta että mä en halua "yllätystä", mä haluan KUKKIA. Kukkien aiheuttamaa iloa ei missään määrin vähennä se etten ole hirveän yllättynyt.
pihtaamista eli jos ei muista minua tärkeinä päivinä niin en päästä häntä pesälleni esim. kuukauteen. Kyllä kukkaset ennenpitkää ilmestyvät pöytään, kun on muutaman viikon tumputtanut veskissä.
pihtaamista eli jos ei muista minua tärkeinä päivinä niin en päästä häntä pesälleni esim. kuukauteen. Kyllä kukkaset ennenpitkää ilmestyvät pöytään, kun on muutaman viikon tumputtanut veskissä.
:O
Kukat on kamalia, ja olen kertonut sen miehelle ja pyytänyt tuomaan kukat ennemmin karkkina.
Jos mun pitäisi pihdata kun mies ei tuo kukkia, apua, se olis ihan kamalaa, koska MINÄ alkaisin hyppiä päin seiniä ennen pitkään!!
Kukista en välitä ja olen kieltänyt miestä tuomasta niitä, mitä ihmettä mä nillä teen??? Täysin turhaa rahan haaskausta.
Eli en odota kukkia tai muistamista. Jos odotan, niin sanon sen ja sitten míes tuo kukkia. Niin helppoa.
olen tasan kerran saanut mieheltäni kukkia! Kun odotin esikoistani viimeisilläni ja oli nimipäiväni.
Ensi viikolla on 4.hääpäivämme enkä usko että mies muistaa mitenkään =o(
ensimmäisenä miettiä miten on itse muistanut miestään hääpäivinä.
Miksi miehen pitäisi muistaa mua? Yhdessä syömään tms. olisi ok.
minä meistä tuppaan unohtamaan päivän kaikkein pahiten :-( Eli ei olla sitä juuri juhlittu, ei mulla pysy päivämäärät päässä.
hääpäivä itsessään ei merkitse mulle juuri mitään, vaan se todellinen arki. Ei mieheni yleensä sitä muista, mutta kuitenkin useammin kuin minä itse. Yleensä viikko tai pari hääpäivän jälkeen jompi kumpi älyää että äh, me unohdettiin se taas, ja sit saatetaan ostaa ruokakaupasta vaikka joku leikkiskumppapullo (=ruokakaupan kuohuviinit) sen kunniaksi.
Ehkä enemminkin olisin yllättynyt jos esim syntymäpäiväni unohtaisi, ne merkitsevät mulle enemmän ja niitä perheessäni myös vietetään.
En ole koskaan saanut mieheltäni kukkia hääpäivänä. Myös minun miehen mielestä kukkien tuominen täytyy olla jotenkin yllätyksellistä. Sairasta, olisin onnellinen jos saisin edes kerran kuussa kukkia, mutta olen viimeksi saanut kukkia noin puolitoista vuotta sitten, kun synnytin. Silloinkaan en saanut ruusuja, vaikka ruusuista pidän kovasti mm. siksi, että ne tuoksuvat hyvälle.
Masennusta on nyt jatkunut sitten kuutisen vuotta ja pihtausta ainakin tuo puolitoista vuotta.
Mieheni kunnioittaa toivettani.
Hääpäivänä meistä ei kumpikaan anna lahjoja toiselle, vaan käymme esim. yhdessä syömässä hyvässä ravintolassa tai teemme jotain muuta kivaa yhdessä.
En saanut edes synnärille kukkia. JSS.
mulla tuppaa menemään ohi kaikki viralliset päivät.
ukko usein kysyy, muistatkos mikäpäivä nyt on.. ja sillonkin menee yleensä ohi..
-naimisissa 17v-
kun ei mitenkään muistanut mua. Huomautin asiasta, niin hän sanoi vain, että "miksi ihmeessä pitäisi muistaa se ja ostaa ja onnitella..". Siinä meni hohto koko hääpäivästä ja vähän muustakin... :(
Pikemminkin on hävetti, kun mies soitti reissusta ja toivotti hyvää hääpäivää -enkä itse ollut muistanut koko asiaa...