G: Kuinka pian muutitte yhteen tapaamisesta?
Kommentit (15)
Varsinaisesta seurustelu aloittamisesta 3v 9kk.
meni 3kk kun huomasin olevani raskaana. siitä sit parin kuukauden sisällä asuttiin yhdessä.
avoparina ei olla oltu koskaan. Nyt liittoa kuitenkin takana yli 17 vuotta (ja yhdessäoloa siis yli 20v)
meni n. kk kun olimme aina vain mun luonani, jolloin katsoimme viisaammaksi irtisanoa hänen asuntonsa. Nyksän kanssa seurustellut 11 kk eikä vielä ole aikeissa edes. :)
Asuttiin koko seurustuelun alkuaika eri paikkakunnilla.. Sitten muutin opiskelemaan samalle paikkakunnalle, jossa mies asui.. Tuntui jotenkin hullulta ruveta maksamaan vuokraa kahdesta kämpästä (varsinkaan, kun ukko asui yksinään kaksiossa eli tilasta ei ollut puutetta), joten mä sit muutin miehen luo asumaan..
Hyvin on sujunut, vaikka tuntuikin melko pikaiselta toiminnalta omasta mielestä..
yhteenmuuttoon oli reilu 6v.. Nyt menossa 10. vuosi yhdessä :)
silloin muutettiin kumpikin vanhempien luota pois (minulla ikää silloin 19v eli juuri lukion jälkeen, miehellä 21v).
lähes 10 vuotta, että muutettiin yhteen. Seurustelun aloittamisesta yhteen muuttamiseen meni 9 vuotta, asuttiin 7 vuotta tuosta ajasta eri paikkakunnilla.
Muutettiin yhteen viikkoa ennen, kun mentiin naimisiin, naimisissa ollaan oltu nyt neljä vuotta.
mutta seurustelun alkamisesta 2 vuotta :D
johan tuo kahen päivän päästä alkoi mun luona bunkkaamaan, virallisesti muutin hänen luokseen kirjoille 3kuukauen sisään. Naimisissa ollaan ja kahen lapsen vanhempia. Rakastetaan, rakastetaan...palavasti edelleen!
Kuukauden asuin sitä ennen yksin kun muutin äidin luota pois.
Tämän ajan mies oli miltei koko ajan luonani ennenkö laitettiin nimi myös papereihin.
Toisen kanssa meni 4v.
Enää en muuta yhteen kenenkään kanssa.
tapaamisesta useampi vuosi, mutta siitä, kun aloimme seurustelemaan, niin nelisen kuukautta.