Kenellä on vielä puukengät käytössä
Kommentit (17)
Puukkarit löytyy, mutta crocseja tulee kyllä käytettyä enemmän.
enkä vaihda niitä mihinkään kiinalaisiin muoviläpsykkäisiin...
Eivätkös ne pidä aikamoista kolinaa kävellessä?
Töissä käytän vihreitä crocseja ja kotona edelleen puukenkiä.
Eivätkös ne pidä aikamoista kolinaa kävellessä?
Kyllähän puukarit kopisee, mutta ei se ainakaan minua haittaa.
Puukkarit löytyy, mutta crocseja tulee kyllä käytettyä enemmän.
näin mulkii,tosin crocsit on feikit ja tytön vanhat.
Taitaa nailonit ainakin olla aika liukkaat puukkareissa..? AP
mutta crocsit kyllä löytyy. Kaverillani on puukengät ja sanoi niiden pysyvän huonosti jalassa.
Parhaat ne on paljaissa jaloissa juuri sen takia, että sukan ja varsinkin sukkisten kanssa ne lipsuu jalasta
Tulee käytettyä puukkareita sukkisten kanssa, ei juuri muuten
Millaisia sukkiksia käytätte puukkareiden kanssa? Onko haarakiilaa? Taitaa nailonit ainakin olla aika liukkaat puukkareissa..? AP
puukenkiin? Mä ainakin pidän kenkiä jalassa, en pimpissä..
Tilasin Ruotsista käsintehdyt puukengät. Olen koko ikäni käyttänyt puukenkiä, eikä Suomesta enää löytynyt. Ne ovat ihan ehdottomat säällä kuin säällä täällä maalla. Kesällä käytän crocseja. Ja kumpiakaan en pidä muualla kuin kotipihalla ja crocseja uimareissuilla.
Tilasin Ruotsista käsintehdyt puukengät. Olen koko ikäni käyttänyt puukenkiä, eikä Suomesta enää löytynyt. Ne ovat ihan ehdottomat säällä kuin säällä täällä maalla. Kesällä käytän crocseja. Ja kumpiakaan en pidä muualla kuin kotipihalla ja crocseja uimareissuilla.
Miksi et käytä kuin kotipihalla varsinkin jos omistat ihan käsintehdyt puukengät. Mistä voisin nähdä, millaiset on käsintehdyt ja miten/mistä tilasit?
käyttää kans ruottalaisia pinkkejä mokkanahkaisia puukenkiä joka paikassa läpi kesän, talvella kotona siivotessa. ostin omani hampurista...
on minullakin, mutta mustina. Ne on kyllä ostettu ihan suomesta
enkä vaihtaisi mihinkään muovipopoihin