Jos sinua V*tuttaa joku asia niin kirjoita tänne ja jätä muut keskustelut rauhaan!
Kommentit (8)
kirjoitukset jossa nälvitään, haukutaan tai jollain tapaa morkataan ap:ta. Lapsellisia kirjoituksia saa kokoajan olla lukemassa. Jos jollain on masennus, ongelma tai juku muu , ei se vitt*ilemalla parane. Asiallisia neuvoja kiitos!
Tai voi olla kommentoimatta!
Senkin ku*ipäät!!!!!!!!
Mikäs niitä ihmisiä pännii jotka kirjoittelee toisille palstoille uhallaan jotain negatiivista?
Kertokaa toki!
Ap
Enkä voi sitä purkaa oikein muuallekaan. Hän ei jaksa kuunnella mun juttujani, vaan mieluummin katsoo telkkarista urheilua tai menee vaikka tiskaamaan.
Koen aika loukkaavaksi sen käytöksen ja olen siitä joskus hänelle sanonut. Siitä hän alkaa kitistä, että "aina mua haukutaan ja lyödään".
Argh.
Siis meillä ei keskustella kunnolla mistään.
You Tubesta Ismo Alanko Säätiön biisi Vittu kun vituttaa, niin jo on kumma, jollei olo piristy!
instituutio. Mäkin haluan olla vapaa, tapailla ketä haluan, naida ketä haluan ja käydä ulkomaan matkoilla miellyttävän, seksikkään ja helpon kumppanin kanssa. En halua jakaa arkeani yhdenkään saatanan jyrmyniskan kanssa enää. Ensimmäinen askel on vaan niin vaikea ottaa. Mutta lähellä se on. Lähempänän kuin ajattelenkaan. Kun pääsen vapaaksi. niin lennän! Lennän lintusen lailla, kevein siivin, varmaan suuntaan. Etelään talvella, pohjoiseen kesällä. Ja nautin, nautin, nautin elämästä. Virvoittavasta tuulesta, lämmittävästä auringosta, havun tuoksusta metsässä.
instituutio. Mäkin haluan olla vapaa, tapailla ketä haluan, naida ketä haluan ja käydä ulkomaan matkoilla miellyttävän, seksikkään ja helpon kumppanin kanssa. En halua jakaa arkeani yhdenkään saatanan jyrmyniskan kanssa enää. Ensimmäinen askel on vaan niin vaikea ottaa. Mutta lähellä se on. Lähempänän kuin ajattelenkaan. Kun pääsen vapaaksi. niin lennän! Lennän lintusen lailla, kevein siivin, varmaan suuntaan. Etelään talvella, pohjoiseen kesällä. Ja nautin, nautin, nautin elämästä. Virvoittavasta tuulesta, lämmittävästä auringosta, havun tuoksusta metsässä.
Ap:tä varmaan vatuttaa, jos tehdäänkin tästä sellanen ketju, jossa haukutaan meidän miehiä! :)
Meidän perheen iskä on just tollanen kun yllä kuvattiin, odottaa vaan, että ongelmat menis ohi, jos niihin ei kiinnitä huomiota. Viime viikolla varattiin oikein kalenterista aikaa keskustelulle. Arvatkaa oliko sitä? Noup.
Mistään ei puhuta, siis mistään. Kun lapset menee nukkumaan, menee mies makkariin ja avaa tietokoneen, yritä siinä sitten hoitaa parisuhdetta...
paskainen, mua väsyttää, pitäisi käydä suihkussa mutta ei jaksa ja miljoona asiaa on tekemättä ja huomenna edessä ja tänään on kaikki mennyt päin metsää aamusta asti. Enkä jaksa kommentoida mihinkään ketjuun edes mitään mukavaa, koska mua vaan itseäni kyrsii niin pahasti tää päivä.
Ja lapset oli yliväsyneitä ja ylikierroksilla ja nukutus oli yhtä tappelua, kun on itsekin silmät ristissä.
kirjoitukset jossa nälvitään, haukutaan tai jollain tapaa morkataan ap:ta. Lapsellisia kirjoituksia saa kokoajan olla lukemassa. Jos jollain on masennus, ongelma tai juku muu , ei se vitt*ilemalla parane. Asiallisia neuvoja kiitos!
Tai voi olla kommentoimatta!
Senkin ku*ipäät!!!!!!!!