Pitkä ja ohut, oudoin näkemäni penis
Hei,
Tapasin eilen paikallisessa miehen, jonka kanssa päädyimme kämpilleni. Mies oli jo baarissa kehunut varustustaan isoksi. No, tuo olikin puoliksi totta, mutta tämä koski vain pituutta: kalu oli 19 cm pitkä, mutta ympärys oli vain 11 cm! Ja täytyy sanoa, että noin epäsuhtaista penistä en todellakaan ole ennen nähnyt! Itse seksi tosin oli hyvää. Kysyisinkin mielenkiinnosta onko joku toinen törmännyt moiseen omituisuuteen kuin todella pitkä, mutta hyvin ohut penis??
Kommentit (25)
Minulla on neliökikkeli, sekä pituus että ympärys 19cm. Ihan olen ollut tyytyväinen ja Naistenkin kanssa on pelannut ihan kivasti.
Omani näyttää hölmölle ainakin. 18cm pitkä ja tasan 13cm ympärysmitta. Vaikkei vaimonikaan ole mikään iso, eikä isokätinen, niin hölmöltä näyttää paksuus kun kalu on hänen kädessään, suussa, pillussa, miten vaan. Tärkeintä kait, että hänelle se tuntuu riittävän ihan hyvin. Väitän silti, että paksumpi voisi olla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnon monimuotoisuutta. Joillakin paksu ja lyhyt.
Itsellä ympärys vielä vähemmän ja pituutta silti noin 17 senttiä.
Pidän itseäni ihan normaalina!Sormen paksuinen penis ei ole normaali.
Riippuu iästä. Aikuisella miehellä tietenkin kyseessä on kehityshäiriö.
Vierailija kirjoitti:
14v sitten kirjoitettu aloitus. Mitä hittoa. Oikeasti.
No mikä SINUA vaivaa? Mitä väliä aloituksen päivämäärillä? Mitä ihmeen väliä? Sinustako on joku ihme laki, että saa keskustella aiheesta vuoden ja sitten ei?
itselleni tämä keskustelu nousi, kun hakuna oli kiireessä ennen aikojaan hipaistu eli lähetetty haku eli "ohut aika". Sillai ne nousee, että joku hakee jotakin muuta. Kannattaa soittaa poliisille.
Mulla on kolmion muotoinen. vatsasta leveä ja kärjestä kapea. Terskakin on aika pieni,. Mutta ei ole naiset valittaneet. Hieman sivuttain pitää naida, jotta terska ärsyyntyisi tarpeeksi.