Älytöntä mutta koiranruoka tulee halvemmaksi Saksasta
tuotuna kotiin kuin kaupasta.
Säästän 30 euroa eli euron per kiloa
Kommentit (19)
kun tilaa www.zooplus.com linkin kautta, niin jotkut tuotteet ovat edullisempia vielä! Huippu jutttu!
ei yhtään halvempaa ne ruuat mitä mun koira ja kissat syö!
tuota ruokaa, sitten ei oo niin kauhean tarkkaa.
Rekkua&Jekkua saa varmaan S-marketista halvemmalla?
varmaan on halvempaa, mut miks vaihtaisin hyvän ruuan paskaan??? totesin vain et ei ole tuola ne ruuat halvempia kun mustissa ja mirrissä, mitä meillä syödään :)
saa ihan lähimailta, ei siis eläintarvikeliikkeitä 70km:n säteellä.
ja tuo oli halvempi kuin mikään kotimainen nettikauppa.
tilataan kissanhiekat. Tulevat ovelle ja on hyvin edullista. Helppoa ja nopeaa myös. Tosi noloa, että halvemmalla tilaa Saksasta kun ostaa eläintarvikeliikkeestä (meillä sikakallis Megaeläin olisi vieressä, vaan ei ostella, kun samaa saa puoleen hintaan Saksasta!).
saa ulkomailta kotiin kuljetettuna halvemmalla kuin suomalaisista kaupoista itse hakemalla.
Halpaa halvasti tehtynä halvassa maassa on halpaa.. Tuhlaatte minimi summan koiranne tärkeimpään asiaan eli sen ruokaan, sehä on sen koko terveyden lähde!! Jeij nyt menee enää alle 300e vuodessa ruokii..? Ootteko tosissane antakaa koirat vittuu jos että ruoki niitä kuin lapsiinne. Se että se syömitä vaa ei tarkota että se on hyvää.. se koirakun ei osaa sanoo sulle et tää on iha täyttä pullamössöö. Onnee teille ostakaa pikkunesika se syö teijä ruokii.
Itse ajattelin siistää itseni pysyvästi Saksaan. Ei tarvitse maksella postikuluja.
Syö ite yhtä epäterveellisesti ku koiras. kirjoitti:
Halpaa halvasti tehtynä halvassa maassa on halpaa.. Tuhlaatte minimi summan koiranne tärkeimpään asiaan eli sen ruokaan, sehä on sen koko terveyden lähde!! Jeij nyt menee enää alle 300e vuodessa ruokii..? Ootteko tosissane antakaa koirat vittuu jos että ruoki niitä kuin lapsiinne. Se että se syömitä vaa ei tarkota että se on hyvää.. se koirakun ei osaa sanoo sulle et tää on iha täyttä pullamössöö. Onnee teille ostakaa pikkunesika se syö teijä ruokii.
Kun nimenomaan ne laadukkaat ruoat (lihaisat, viljattomat) ovat reilusti halvempia saksasta tilattuna kuin vaikka mustista & mirristä ostettuna. Itse tilaan sekä kissan että koiran ruokaa ja parhaimmillaan hintaeroa suomalaiseen kauppaan on tullut yli 150e. Että vaikka mielellään tukisi suomalaista yrittäjää, niin tässä asiassa menen kyllä ns. oma lompakko edellä - sen verran isoista summista kyse.
Me kans tilataan zooplussasta kaikki kissojen syötävät ja kiipeilytelineet.
Älytöntä? Ymmärtääkseni eri verotus, niin helppohan se onvähän halvemmalla myydä vai oonko väärässä...? Tuleeko seuraavana päivänä postiin? Kiinast sit ois varmaa viel halvempi tilaa ku samat postimaksut. Ooteko kattonu suomalaisit nettikaupoista koiranruokaa, niistäki saa yleensä vähä halvemmalla kuin liikkeistä.
Lemmikkien ruoka Verkkokauppa.com:sta
Meille on kaikki kissan ja koiran ruuat ostettu Verkkiksestä, koska havempia kun saksasta
esim. Kissan märkäruoka ja kissan pissahiekat.
Kannattaa tsekata tarjoukset
Pitäisikin tehdä taas zooplussaan tilaus. Ja itelle vitskut iherbistä
Kiitos!