Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia klipsipidennys.fi kaupasta

Vierailija
21.10.2010 |

Hei, olen harkitsemassa tilaamista klipsipidennys.fi kaupasta tukkaa ja haluaisin kuulla teidän kokemukset et miten nopeesti on tullut, onko säilynyt hyänä? Jne..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tilaus tuli muistaakseni kahdessa päivässä ja tällä käytöllä (eli lähinnä baarissa viikonloppuisin) pidennys on edelleen hyväkuntoinen.

Vierailija
2/42 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusta on paljon tuossa klipsipidennys.fi paketissa ja kun eka tilasin vääränvärisen ja se piti vaihtaa niin sain tosi ystävällistä palvelua eikä vaihtamisenkaan kanssa ollut ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara tuli ja oli mitä piti

Vierailija
4/42 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirje tuli suoraan omaan postilaatikkoon, ei tarvinnut hakea postista. Voin kyllä ihan hyvin mielin suositella, minun hiuksiani on kehuttu kovasti.

Vierailija
5/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa tilasin klipsipidennys.fi clip onit ja sain ne aika nopeaan. Clip on tekniikka on ollu ihan helppo käyttää kun ensin opetteli sen kiinnityksen. Otan noi aina yöksi pois ja kiinnitän aamulla ja pesen sillon kun ne alkaa näyttää siltä. Clip on hiuksen pinta alkaa joskus vähän pörröttää mutta laitan sit enemmän hoitoainetta ja toistaiseksi ainakin nuo on ihan hyväkuntoisena säilyneet. Muuten tykkään noista mutta välillä tuskastuttaa se joka aamuinen laittaminen.

Vierailija
6/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ostanut rapunxel of swedenistä, sai puolet halvemmalla, tukkaa on paljon enemmän, ja toimitus tuli 3 päivässä.

Vierailija
7/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakaan mun käytöllä se hius ei kestänyt hyväkuntoisena pitkään.

Siirryin klipsipidennyksen asiakkaaksi kun laatua kehuttiin ja on siinä kyllä iso ero vaikka kalliimpi onkin.

Jos käyttää clip onia vaan silloin tällöin niin rapunzelin hiukset toimii varmasti oikein hyvin mutta jos käyttää clip onia päivittäin niinkuin minä niin kannattaa jo panostaa muutama euro enemmän että saa sit kestävää laatua.

Vierailija
8/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapunzelista hiusnauhaa ja klipsejä, ja tein itse pidennykset. Välineet maksoi yhteensä 90 toimituksineen, ja pidennysten tekemisessä meni viitisen minuuttia (jos osaa yhtään ommella niin osaa, ja vaikkei osaisi niin tosi helppo opetella) Hiusta tuli jotain 120g mikä on hieman eri asia kun noiden valmiiden klipsipidennysten 70 g, mikä on melkein joka paikassa.

Laatu on ollut tosi hyvä, oon käyttänyt alkuvuodesta päivittäin, tupeerannut, laittanut tököttejä, blondannutkin kerran, ja edelleen täydelliset.

Se joka suositteli Rapunzelia

Vierailija
9/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tiennytkään että klipsipidennyksiä voi tehdä ite :) Kiitti vinkistä!

Tarkistin tuolta klipsipidennys.fi sivulta niin niillä on 110g hiusta yhdessä setissä eli tuleehan se vähän kalliimmaksi kuin rapunzel. Tosiaan niinkuin tuossa aiemmin totesin niin mun käytössä tuo klipsipidennys.fi pidennys on kestänyt käyttöä paremmin kuin rapunzelin pidennys mutta mielipiteitä on varmasti yhtä monta kuin on käyttäjääkin :)

Vierailija
10/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suosittelen ehdottomasti tekemään itse, niin saa tehtyä ihan oman pään mittojen mukaan, ja nimeomaan sinne mihin niitä kaipaa.(+ että tulee aina halvemmaksi)

se aikaisempi

Vierailija
11/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just rapunzelin sivuilta hiusnauhan hintoja ja 55cm hiusnauha jossa on 100g hiusta maksaa 790e ??????

Tässä linkki‚

http://www.rapunzelofsweden.fi/1/fi/skandinaavialaiset-hiusnauhat-hiusl…

WTF,

vai halpaa, noin törkyhintaista en oo ennen nähnyt!!!

Vierailija
12/42 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ton 79€, tossa sun linkissäs oli painovirhe

Vierailija
13/42 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyvät ihan oikeesti 790e maksavaa hiusnauhaa. Heillä näkyy olevan monta eri laatua, halvin 79e ja kallein tuo 790e

Vierailija
14/42 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta klipsipidennys.fi kyllä. Vertailin noita hintoja ennenkuin ostin ja ei tuo missään nimessä halvin ollut mutta toisaalta hiusta oli enemmän kuin muilla.

Olen tyytyväinen hankintaani.

Vierailija
15/42 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen klipsipidennys.fi:n toimittamiin hiuksiin. Aikaisempaa kokemusta pidennyksistä mulla kyllä ei ole eli en voi mihinkään verrrata mutta tykkään tosi paljon näistä pidennyksistä.

Vierailija
16/42 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin klipsipidennys.fi-nettikaupasta pidennykset, joiden väri oli "toffee". Kahden-kolmen kuukauden käytön jälkeen olivat muuttuneet todella kuiviksi ja karheiksi, vaikka hoidin alusta lähtien pidennyksille tarkoitetuilla hoitoaineilla. Olen käyttänyt muutaman vuoden ajan klipsipidennyksiä ja nämä olivat tähän mennessä luultavasti huonoimmat, olen saanut huomattavasti parempilaatuista hiusta enemmän ja halvemmalla hinnalla (Hairtrade ja Foxy Locks).

En suosittelisi.

Vierailija
17/42 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin klipsipidennys.fi-nettikaupasta pidennykset, joiden väri oli "toffee". Kahden-kolmen kuukauden käytön jälkeen olivat muuttuneet todella kuiviksi ja karheiksi, vaikka hoidin alusta lähtien pidennyksille tarkoitetuilla hoitoaineilla. Olen käyttänyt muutaman vuoden ajan klipsipidennyksiä ja nämä olivat tähän mennessä luultavasti huonoimmat, olen saanut huomattavasti parempilaatuista hiusta enemmän ja halvemmalla hinnalla (Hairtrade ja Foxy Locks).

En suosittelisi.

Hmm. Olen itse käyttänyt klipsipidennys.fi kaupan hiuksia jo vuoden ja edelleen ne on hyvät. Aika erikoista että koet että ne on huonot, minä taas en ole tähän asti kestävämpiin klipsipidennyksiin törmännyt. Kokemusta minulla on myös noista Hairtraden hiuksista (en tykännyt) ja Dreamhairin hiuksista (meni takkuun kuukaudessa).

Oman kokemukseni pohjalta voin suositella tuota klipsipidennys.fi kauppaa mutta onhan se tietysti niinkin että makuja on erilaisia :)

Vierailija
18/42 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelisi.

Siis jos niiden hiukset on kolme kuukauttakin kestänyt päivittäistä käyttöä niin sehän on hyvin! En tosiaan ole kokeillut tuota klipsipidennys.fi puljua, Dreamhairista oon tähän asti tilannut ja ne kestää sen kuukauden ok kuntoisina ja oon siihen ollut ihan tyytyväinen.

Vierailija
19/42 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ebayn kautta sekä klipsipidennykset että micro ringit.

Erittäin hyvälaatuisia hiuksia ja nopea toimitus ja niin halvat ettei uskoisi oikeiksi hiuksiksi.

Minulla on ollut puolitoista vuotta satunnaisessa käytössä cliponit jotka maksoivat 15€, ovat edelleenkin hyvässä kunnossa.

Kaverille tilasin koko pään micro ringit, 160osiota ja ne maksoivat 50€.

myyjä oli premium*hair*extensions09.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi