Ateistit! Kannatatteko moniavioisille siviilivihkimystä?
Kommentit (13)
Mulle sopii, kunhan jokainen on aikuinen ja asiansa kannsa ok. Mua ei hetkauta kuka rakastaa ketä, kunhan rakastavat.
Tietty ehtona se että kaikki osapuolet suostuvaisia.
että moniavioisuus ja homoseksuaalisuus olisivat jotenkin verrattavissa? Moniavioisuus on (miehen) valinta, seksuaalisuus taas ihmisen perusominaisuus.
kunhan kaikki osapuolet sitä haluavat itse. Mitä väliä?
ja on ihan luonnollista että on monta kumppania.
Ai tähänkö ateistit nyt sitten vetää rajan? Tämäkö on moraalitonta ateistin mielestä =(
joten en kannata mitään vihkimystä.
miksi se pitäisi hyväksyä. Yhdelläkään ihmisellä ei ole sisäsyntyistä tarvetta moniavioisuudelle, sen sijaan homoseksuaalien tarve seksuaalisuutensa toteuttamiseen on todellinen.
ja on ihan luonnollista että on monta kumppania.
Ai tähänkö ateistit nyt sitten vetää rajan? Tämäkö on moraalitonta ateistin mielestä =(
Enemmistö sanoi, ettei hetkauta :) Ja eikös muutaman vastauksen perusteella tehty yleistys ole hieman ontuva.
miksi se pitäisi hyväksyä. Yhdelläkään ihmisellä ei ole sisäsyntyistä tarvetta moniavioisuudelle, sen sijaan homoseksuaalien tarve seksuaalisuutensa toteuttamiseen on todellinen.
Ja ihminen on luonnostaan moniavioinen, yksiavioisuus on tullut kulttuurin ja uskontojen mukana. Nainen on ennen tehnyt lapsen eri miehen kanssa kuin kenet otti puolisoksi, geenien takia mutta ei halunnut sellaista mieheksi
Eipä ole vaan kauheasti kuulunut eli ehkei ole kovin suuren ryhmän ongelma tämä.
ei ateismilla ja suvaitsevaisuudella/suvaitsemattomuudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tiesitkö, että ateistikin voi olla homokammoinen ja vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoja?
Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta kirkosta eroavat ovat niitä kristittyjä, joita kirkon suvaitsemattomuus on alkanut ärsyttämään liian paljon. Ei heitä pidä sekoittaa ateisteihin.
joten en kannata mitään vihkimystä.