Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu, kun ulkopuolinen sanoo toiveensa vauvanne sukupuolesta?

Vierailija
15.10.2005 |

Itseäni ärsyttää kun melkein kaikki toivovat meille tyttöä, kahden pojan jälkeen :-/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko itse poikaa vai mikä tökkii?

..Kai se on vaan ihmisistä kiva kun on molempia perheessä?

Vierailija
2/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon sanonu, että mitäs muuta meille nyt tukis kuin poikia tai että tarviihan sitä poikatrio saada. ja yleensäkin ajatus, että kolmas halutaan vain koska yritetään sitä toista sukupuolta, pöh. me ainakin halutaab 3-4 lasta sukupuolista riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme onnellisia, että ylipäänsä olemme lapsia saaneet...

Ihan niinku pojissa olisi joku vika :(

ap

Vierailija
4/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut tuttavat.

Ja kun tyttö tuli, kaikki itse ja perheemme mukaan luettuna oltiin todella äimistyneitä ja onnellisia.

Olin kyllä varautunut poikaan joten riemua riitti.

On kyllä ihanaa kun on kumpiakin.

Isoveljet ja tytsy ovat kaikki ihania lahjoja ja yhtä rakkaita.

Varsinkin vanhimmalle pojalleni pikkusiskon syntymä oli kuulemma hänelle suurin toive maailmassa:)

Tärkeimpänä silti odotin vain tervettä lasta ja senkin sain:)

Vierailija
5/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähes kaikki tosiaan " toivoivat" meille tyttöä, kun poika oli ennestään. Itsellemme oli ihan sama kumpi tulee, olinhan toivonut raskautta jo 13 vuotta....esikoinen on adoptoitu ja halusimme kovasti hänelle sisarusta! No, nyt meillä on poika ja tyttö!!!!!

Vierailija
6/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jotain merkitystä mitä muut toivovat?

Vierailija
8/23 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyyntyä moisesta. Ihmiset nyt vaan soittaa suuta aiheesta lämpimikseen, takuulla kukaan ei tarkoita sillä pahaa tai ylipäänsä yhtään mitään. Näissä lapsiasioissa on nähtävästi niin, ettei voi käytännössä sanoa mitään ottamatta riskiä että hormoonihöyryissä rypevällä vastapuolella menee herne nenään. Ja toisaalta, jos ei sano mitään, niin kohta täällä itketään ystävän välinpitämättömyyttä. RELATKAA, hyvät naiset.

Vierailija
9/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden tytön jälkeen iltatähteä kun odotin kaikki toivoivat: voi kun NYT olisi poika..??? Tyttö tuli ja luuleekohan ihmiset nyt että ollaan pettyneitä?

Vierailija
10/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen: Teittekö jotain eri tavalla neljännellä kerralla? (Seksiä useammin/harvemmin, erilainen ruokavalio äidillä??)

Meillä kolme ihanaa tyttöä, neljättä lasta yritetään ja toivoisin että saataisin tyttötriolle pikkuveli.

Vierailija
11/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on IHAN YHTÄ TÄYDELLISTÄ saada pelkästään joko poikia tai tyttöjä! Hölmöjä olette!

Ja itse siis olen tytön ja pojan äiti (ennen kuin kukaan ehtii sanomaan, että olen katkera saman sukupuolen äiti)

Vierailija
12/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat kaikki hänelle, että ihanaa täydellinen perhe:) Ei mulle sanottu niin, kun sain toisen tytön. Sanottiin, että ihanaa kaksi suloista prinsessaa, mutta täydelliseksi ei sanottu...Ja en ole katkera!! Olisihan se upeaa saada poikakin tyttöjen seuraksi. Ehkä vielä joskus!!

Vierailija
13/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole varaa sanoa koska sulla on jo molempia.

Sisarus toista sukupuolta on suuri rikkaus lapselle.

Kaikki lapset on yksilöinä tietenkin samanarvoisia ja yhtä rakkaita, mutta perheen balanssin kannalta on hyväksi että lapsia on molempaa sukupuolta, niin kuin vanhempiakin on molempaa sukupuolta.

Vierailija
14/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta meillä oli " vain" tyttö, enkä tuntenut, että perheemme olisi ollut jotenkin epätäydellinen! t. 18

Vierailija
15/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen lapsi oli " vahinko" , eli poikaa emme yrittäneet, niin tyhmiä emme ole :).

Vierailija
16/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarkoittanut perheenne olevan epätäydellinen...Kovin otat henkilökohtaisesti nää jutut....Ihanteellisintahan olisi, että perheessä on molempia sukupuolia!! Ainakin suurin osa toivoo niin. Myös minä (kahden ihanan ja suloisen tytön äiti).

Vierailija
17/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siis olisi ihanteellisinta saada molemmat! Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
18/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapset ovat erilaisia, mutta muista syistä kuin sukupuolen takia. Ei meillä ainakaan ole mitään sukupuolistereotypioita näkyvissä.

Vierailija
19/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla on putkiaivoisuus jo hyvin nuorena havaittavissa.

Vierailija
20/23 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun varsinkin vanhemmat naiset suureen ääneen voivottelivat että tulis nyt se poika, kun tyttö oli ennestään. Mulla oli vahva aavistus lapsen sukupuolesta, ja osuin oikeaan, toinen tyttö tuli. Siksi tunsin mielipahaa myös kantamani lapsen puolesta, aivan kuin hän ei olisi kelvannut. Sitten vielä synnytyksen jälkeen samat akat tulivat pahoittelemaan :( Se oli jo törkeää. VAIKKA pitää ymmärtää että vanhat ihmiset täällä maalla elävät vähän eri maailmassa kuin me...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi