Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelin varastettu, miten saada puhelin kiinni ts. käyttökelvottomaksi ?

Vierailija
20.10.2010 |

Tytön puhelin varastettiin, itse sim-kortti oli jätetty koulun vessaan mutta uusi puhelin siis meni varkaan mukaan.

Tein tänään rikosilmoituksen mutta teleoperaattori sanoi ettei voi imen-koodilla laittaa puhelinta sulkuun koska heillä on vain oikeus sulkea itse liittymä - ja nyt "vain" puhelin varastettiin. Operaattori sanoi että asia on poliisin tehtävä ja onnistuu kyllä. No, yhteys poliisiin joka sanoi etteivät he tee sulkuja koska ovat saaneet niin paljon valituksia kun ovat menneet sulkemaan "vääriä" puhelimia. Höh - millä ihmeellä nyt tuon puhelin saisi tehtyä käyttökelvottomaksi ja kenen asia pitäisi hoitaa ?

Itse puhelinta ei tietenkään saa enää takaisin mutta saisi edes tehtyä varkaalle kiusaa jolloin sitä puhelinta ei enää pystyisi käyttämään. Ja tuolla imen-koodilla sen pitäisi onnistua mutta kukaan ei nyt vaan halua ko. asiaa tehdä :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin Soneralla KYTKYpuhelin voidaan sulkea niin, ettei sillä voi kukana soittaa millään kortilla. Vaatii rikosilmoituksen tekoa ja sen faksaamista operaattorille.

Vierailija
2/3 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin Soneralla KYTKYpuhelin voidaan sulkea niin, ettei sillä voi kukana soittaa millään kortilla. Vaatii rikosilmoituksen tekoa ja sen faksaamista operaattorille.

joten jos varas halua nähdä vaivaa sen eteen, niin kyllä se voi myydä se jollekin virolaiselle, joka löytää käyttöä sille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodilukitus joka aukeaa ainaoastaan salasanalla. Mun puhelinta ei ainakaan kukaan muu voi käyttää koska pidän sen aina lukittuna muualla kuni kotona.