Naamiaisiin helppo ja halpa asu? Ideoita otan vastaan!
Kommentit (25)
Strömsössä oli äskettäin helppoja naamiaisasuja, jakso on vielä katsottavissa Yle Areenassa: http://areena.yle.fi/tv/2153387
Vanha häämekkosi ja dim! olet morsian.
Mitä kotoa löytyy? Itse saisin esim. Puuha Pete -asun helposti: raksavaatteet niskaan ja kypärä päähän, työkalupakki mukaan.
Itseltä löytyy myös cowboy-hattu, joten lännen teemaan olisi myös helppo tehdä asu. Löytyykö esim. harrastusvaatteista asuun sopivaa?
Aikuisten vai lastennaaamiaisiin? Haluatko olla seksikäa vai hauska vai joku muu teema?
Mä olin punkkari:)
Kajalilla tatuointeja, nenäkorunkin taiteilin barbin käsirenkaasta, vanhaan vyöhön hakkasin nauloja,
irokeesissa oli kyllä oma haasteensa sekä laittaessa sekä pestäessä:)
vaaka-kaitaleen reikää silmille. eli muslimi
ja sitten oot vaan mies. Tai jos olet pyylevä ja ruskeasilmäinen, ole Hercule Poirot tai joku muu mies, jota satut muistuttamaan..
kiedo ympärillesi, lisäna voit käyttää idaalisiteitä jos niitä on.
Muumio.
Mustat housut, musta trikoopaita, häntä (ompelet itse vaikka) ja kissankorvat pantaan kiinni.
Vaikka tää sopii periaatteessa molemmille:
mustaan hiuspantaan kiinnitetään teipillä kolmion malliseksi leikatut kartonki-kissankorvat
päälle mustat housut/legginsit tmv ja musta ihonmyötäinen pusero (tmv)
mustalla/ruskealla rajauskynällä (tai kasvomaaleilla) kisun nenä ja viikset piirretään,silmäkulmiin viirut myös
mustasta sukkahoususta leikataan irti toinen lahje,se täytetään (esim sillä lopulla sukkahousulla+lisäsukkiksilla) ja työnnetään hännäksi
Kultanauhoilla kieputat sen vartalosi ympärille ja tukka kreikkalaisen jumalattaren kampaukselle. Olet sitten vaikka Hera tai Afrodite
valkoinen lakana, johon pari reikää silmien kohdalle. Tai jos löytyy musta lakana, voit olla Mustakaapu.
Verkkopaita + miehen vanhat housut+ huulipunaa & valkoista luomiväriä & kajalia, tarvittaessa peruukki = Uuno Turhapuro
ja käteen lappu "tämä on röstö", eli pankkirosvo.
mee alasti eli siis Aataminasussa.
Mustat trikoot jalkaan, mustat sukat ja kengät, musta tiukka trikoo(poolo)pusero, päähine t-paidasta eli vedät t-paidan päähäsi, naama tulee kaula-aukosta, hihat vedät pään taakse ja mustalla ponnarilla kiinni, jolloin suu peittyy ja silmät vaan näkyy.Mustat hanskat, silmiin vahvaa mustaa kajalia reilusti
vessapaperimainoksessa :D . Tulee muuten halvaksi, jos teet asusi jossain yleisessä vessassa, vaikka kirjastossa ;).
Mustat sukat ja mustat hanskat, ja kas, olet pataviitonen :-D
(Ei posliineille!)
Oikea vinkki vois olla vaikka joulupukki, jollain tutulla on pakko olla nurkissaan pukin kamppeet.
lidlissä myydään koko perheen naamiais asuja n. 4-15e.