G: AV:n sinulle langettamat tuomiot (ov)
Kerätäänpä asioita, joita et tiennyt tekeväsi väärin ennen kuin eksyit av:lle ja jotka aiheuttavat nykyään sinulle paranoidisuutta hengitysvaikeuksineen. Tähän lähdetään nyt pilke silmäkulmassa liikenteeseen :).. (ainakin hetkeksi)
Minä sain av:n myötä tietää olevani "Hajupommi", joka aiheuttaa suunnatonta tuskaa herkkänenäisille ihmisille, sillä käytän hajustettuja pesuaineita. Toisaalta en myöskään ihan joka päivä välttämättä käy suihkussa, joten haisen talille ja hielle kilometrin päähän.
Myös pukiessani Plain Rain- setin lapselleni mietin, että olen liittänyt lapseni tietämättäni johonkin lahkoon pukua ostaessani..Tämä tuli minulle suurena shokkina, koska on ehdottomasti ollut monipuolisin hankinta lasten ulkoiluvaatteissa ja meillä on aina oikean kokoinen setti naulakossa.
Minut kivitetään todennäköisesti verille talvella kun puen Ticketin haalarin lapsen päälle. Onneksi lapsellani on sentään "lippu taivaaseen"...Itse sitten joudun helvettiin, koska erosin kirkosta jo vuosia sitten. No, jokatapauksessa lapseni joutuu ls:n piiriin, koska joutuu ongelmiin ala-asteella jo merkkitietoisena ja kurittomana pikku-pimuna (merkkihaalarin ostava äiti ei oikeasti välitä lapsestaan ja kasvattaa siitä materialistin).
Kohtelen lapsiani kaltoin antaessani heidän silloin tällöin maistaa FunLightia...ja toisaalta Mehukattia.. Ja annan lasteni joskus nauttia elämässä ja syödä pari karkkia ja keksiä.
En myöskään "kestoile" (luoja mut vihaan tuota sanaa), joten jätän jättimäisen hiilijalanjäljen jälkeeni, enkä lue orjallisesti jokaikisen paketin tuoteselostuksia kaupassa läpi ja ostan halvinta ruokaa ajattelematta maapalloa. En myöskään boikotoi H&M:aa ja muita riistofirmoja, koska pidän kovasti heidän lastenvaatteistaan. Olen paska ihminen.
Puhumattakaan siitä että yh:na (vailla minkäänlaista tukiverkkoa), olen lusmuilija ja itsekäs, koska esikoiseni on parina pvänä viikossa muutaman tunnin hoidossa jolloin saan hiukan hengähtää vauvan kanssa. Vien tyrannimaisesti paikan joltakkin kunnon kansalaiselta, joka käy töissä. Sekään ei käy, että palaan äitiyslomieni jälkeen heti töihin (jotta paikka ei "turhaan" ole varattuna lapsilleni päivähoidossa), koska lapset traumatisoituvat mennessään niin nuorina hoitoon.
Aatella, ja ennen av:ta vielä kuvittelin olevani hyvä äiti :)))
Kommentit (58)
Olen kuulemma keskenkasvuinen pentu, joka osoittaa kaupasta nukkea ja polkee jalkaansa huutaen äidilleen haluavansa sen. tämä siksi, että mietin miten suhtautuisin miehen vanhempien tarjoukseen osallistua hedelmöityshoitokuluihin.
Muutamaan kertaan olen ollut myös neurootikko ja narsisti, en jaksa selittää miksi. :)
olin myös huono äiti, koska kävin sisareni kanssa ulkona (olin myös humalassa, ajatella!) esikoiseni ollessa 2,5kk. Jätin lapseni asiattomasti isänsä hoiviin yöksi!
Paitsi tuolle yhdelle joka kertoo dikaavansa lastensa nähden, hyi!
Paitsi tuolle yhdelle joka kertoo dikaavansa lastensa nähden, hyi!
kirjoittaja tarkoitti sitä, että av on tuominnut hänet alkkikseksi, koska juo esim ruokajuomana viiniä lasten nähden :).
sillä av:lla ei oikeasti miehet kirjoittele.
Otan sen silti kohteliaisuutena.
T: 11cm mies
Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa." (1. Tim. 2:11 - 12)
Tänne on tullut ainakin nämä tuomiot:
- lapseni kasvaa peruuttamattomasti kieroon, koska molemmat vanhemmat käyttävät pääasiassa mustia vaatteita
- lapsellani on koiran nimi, kissallani ihmisen, ja se on VÄÄRIN
- olen onneton ja yleisessä alemmuustilassa, mistä syytän koululaitosta (keskustelut luokan yli hyppäämisestä)
- meillä ei saisi olla lapsia, sillä olemme molemmat olleet mielenterveyspuolen asiakkaita
- olen välinpitämätön lastani kohtaan, kun emme käy muskarissa ja vauvauinnissa
- en stressaa siivoamisesta, joten joku ystävistäni soittaa vielä lastensuojeluun
- olen jättänyt vauvan ISÄLLEEN HOITOON 6 tunniksi kuukauden ikäisenä, kiintymyssuhteemme on pilalla
Olen aivan liian vanha. Liian vanha äidiksi ja liian vanha palstailijaksi ja yleensäkin on liian vanha joka asiaan. Olen inhottava ihminen, kun mielestäni aborttia ei saisi tehdä kuin aivan pakottavista syistä. En saisi puolustaa vammaisia, homoja, lesboja, romaneja, ulkomaalaisia ja masentuneita. Olen aivan järkyttävän lihava ja epäesteettinen näky mm uimahallissa. En hanki lapsille merkkivaatteita merkin takia. Ja tätä en tiedä uskallanko edes sanoa: Ostan lapsilleni ja itselleni vaatteita joskus kirpputoreilta.
että lapsi ei saa kävellä tissille! Minun on kävellyt tissille jo kolmen kuukauden ajan, eikä lopusta tieoakaan ole joten syntinen paska minäkin!
Suurin osa aiemmin mainituista löytyy myös listaltani, lisäksi olen myös teiniäiti, joka on synneistä suurin (heti mummoäitiyden jälkeen!)
niin joo ja olemme kerrassaan huonoja ja vastuuttomia vanhempia, kun emme ottaneet lapsillemme vauvavakuutusta. Tämä koska ensinnä suomessa on hyvä terveydenhoito ja toisekseen sen vakuutuksen hinnalla käyttää yksityiselläkin aika monta kertaa. Mutta vääääääääärin!!
Enkä saisi pitää tätä odottamaani lasta (loppuraskaus meneillään), koska meillä on nyt tilapäisesti tiukka talous.
-En ole oikeasti synnyttänyt, eikä lapseni oikeastaan ole edes syntynyt :D
-Olen liian nuori äiti (oikeasti -2v. keskivertoa nuorempi)
- Olen ajattelematon, koska lapseni menneet hoitoon 1v2kk ja 1,5v.
-Olen imettänyt liian kauan 13kk ja toista varmaan liian vähän 10kk. Palasin töihin liian varhain(isä jäi kotiin)
- Meilläkin syödään valmisruokia joskus(katson aina että ei ole liikaa rasvaa ja suokaa ja lisään kasviksia joukkoon)
Tässä nyt jotain... :)
- Lapseni meni hoitoon 1,5-vuotiaana, kauheaa laittaa tuon ikäinen hoitoon, eihän se voi pärjätä
- Mutta vielä pahempaa oli, että kun huomasin lapsen voivan huonosti hoidossa, otin hänet takaisin kotihoitoon (ja menetin siksi työni). Olen siis rääkännyt lastani eipäs-juupas -leikillä ja toimin täysin paniikissa ja minun pitäisi kasvaa aikuiseksi.
- Imetin lasta 2-vuotiaaksi (!!!!!!)
- Käytimme kestovaippoja, minkä vuoksi kylpyhuoneessamme haisi sietämättömälle eikä kukkaistuoksulle kuten kertisten käyttäjillä
- Lapsellani on enimmäkseen kirppisvaatteita, mistä hän saa henkiset traumat
- Vietän paljon aikaa lapseni kanssa enkä ole ollut yötä erossa hänestä, mistä voi päätellä että olen ripustautuva äiti, joka ei osaa päästää irti lapsesta.
Yhden synnin tunnustan minäkin: lapseni sänky on ikkunan alla. En tosin osaa sanoa miten lapseni siitä vääristyy, joten valaiskaapa mua...
=)
Pahin ensin: mulla ei ole lapsia. Olen siis kylmä, itsekäs ja lapsellinen. Olen päästäni sekaisin kun käyn silti tällä palstalla ja "vakoilen" perheellisiä. Jos lapsia olisi, olisin toivottoman vanha mummoäiti.
Minulla itselläni on ruma nimi. Olen vuokralla asuva luuseri ja idiootti. Koska tavarat ovat kotona paikoillaan ja käyn päivittäin suihkussa, olen pakko-oireinen neurootikko. Olemme miehen kanssa toivottoman köyhiä. Koska emme kuulu kirkkoon, olemme laumasieluisia materialisteja ja käytämme varmaan jatkuvasti salaa seurakunnan palveluita. En osaa punnita hedelmiä muita asiakkaita ärsyttämättä.
Unohdinkin kokonaan tuon lihavuuden. Sen kukkuraksi vielä pukeudun siten, miten lihavien ei koskaan pitäisi pukeutua!
alkoholia koska minun on tehnyt mieli sitä raskausaikana.
Lapseni ei tule itsenäistymään, koska minä en kovin innokkaasti anna häntä hoitoon kun hän on jo 4. Annan kyllä, mutten innolla esim vain siksi että mummi pyytää vaan jos on menoja tms.
Nuoremmat lapseni ovat syntyneet sektiolla joten en ole normaalisti kiintynyt heihin.
- Esikoinen on mennyt päiväkotiin 1 v 3 kk iässä.
- Olen ollut lihava, tosin nyt laihempi, mutta silti bmi on yli 23 -> ei voi mennä uimahalliin.
- En ole täysimettänyt kumpaakaan lasta
- en ole juurikaan käyttänyt kestovaippoja
- käytän myös hajustettuja pyykinpesuaineita ja en käy joka päivä suihkussa.
- en pese persusta vedellä kakan jälkeen
- olen alkoholisoitunut, sillä juon joskus viiniä ruuan kanssa LASTEN NÄHDEN
- olen synnytyksessä käyttänyt lääkkeellistä kivunlievitystä
- lapsilla ei ole merkkivaatteita
ja pikkuvieraidemme turvallisuutta enkä siis päästä ystävieni leikki-ikäisiä lapsia teinien huoneisiin mellastamaan.
Ensin luultiin provoksi. Sitten verrattiin siihen, etten päästäisi vieraita edes vessaan. Olen myös epävieraanvarainen, koska emännän tehtävä on huolehtia siitä, että kodin kaikki tilat ovat turvallisia vaikka konttaavalle vauvalle.
Olen liian vanha tulemaan äidiksi ekaa kertaa, kun ikää on jo 32 vuotta, eli en jaksaisi vauva-aikaa.
ja kolme vuotta aikaisemmin olisit ollut liian nuori :)
Mä kanssa haisen, koska käyn suihkussa vain joka toinen päivä. Onneksi kuitenkin yritän peittää oman pahan hajuni hajustetuilla pesuaineilla.
Lapsestani tulee superallerginen ja hylätty, koska häntä ei imetetty kuin muutamia viikkoja. Läheisyyttähän ei saa pulloruokinnalla, koska kaikkihan sen tietävät että lapsi asetetaan lattialle ja pulloa pidellään tikun päässä ruokailun ajan.
Meillä on myös syöty pilttejä, eikä kaikkea sosetta ole tehty kotona luomutuotteista.
Kestovaippoja emme ole käyttäneet emmekä ole aloittaneet pottaharjoittelua heti kolmen kuukauden ikäisenä. Suomi siis hukkuu vaippajätteeseen meidän takiamme.
Lapsemme menee myös hoitoon. Päiväkotiin. Alle vuoden ikäisenä. IIK.
Ja pahimpana kaikesta, olen itsekäs ja haluan kolme lasta. En siis ymmärrä olla tekemättä lapsia ja kuolla sukupuuttoon, vaan kulutan kaikki maailman luonnonvarat.