Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo heppikirjoittaja se Jankkaaja?ev.

Vierailija
20.10.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppikirjoittaja provoaa yleisöä. Se ei Jankkaajaa kiinnosta. Hän haluaa vain jankata.

Vierailija
2/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen ketjun aloittaja jankuttaa siinä yhtä lailla, kuin muutkin jankkaajat. Sinänsä surkuhupaisaa, koska etsii Jankkaajaa ja itse jankuttaa yhtä pahasti omassa ketjussaan.

Jankuttamiseen sanoisin, että mielestäni täällä lähes jokainen jankuttaa, ainakin jos aihe on tärkeä itselle. Joku toki jankuttaa myös jankuttamisen(lue: vittuilun) ilosta + sitten tällaiset trollaajat, kuten heppi-ketjun tekijä. Meitä on täällä moneen lähtöön, tuhansia kävijöitä päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen ketjun aloittaja jankuttaa siinä yhtä lailla, kuin muutkin jankkaajat. Sinänsä surkuhupaisaa, koska etsii Jankkaajaa ja itse jankuttaa yhtä pahasti omassa ketjussaan.

jankuttavan siinä ketjussa, mutta ehkä sä luit tarkemmin..

Vierailija
4/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen täällä jankuttaa jostakin asiasta harva se päivä. Jokainen keskustelija täällä jankuttaa melkein aina, ei muuten olisi monisivuisia ketjua etuseinällä harva se päivä. Joissakin ketjuissa jankkaaminen yltyy myrskylukemiin, esim. kotiäiti vs. päivähoito, miehet pettää aina-ketju, kauheimmat lasten nimet etc.

Vierailija
5/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta The Jankkaaja ei koskaan käytä mitään huumoria niissä jutuissaan, sitä vaan ärsyttää kaikki väsyneet ja elämänsä sössineet jotka eivät ole VARAUTUNEET kaikkeen. Se jankkaa aina niistä samoista aiheista. Annas olla jos jollain on vaikka vaikeuksia saada lastenhoitajaa kun on kipeänä niin Jankkari hyökkää. Se on ihan mahtava :)

Vierailija
6/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta The Jankkaaja ei koskaan käytä mitään huumoria niissä jutuissaan, sitä vaan ärsyttää kaikki väsyneet ja elämänsä sössineet jotka eivät ole VARAUTUNEET kaikkeen. Se jankkaa aina niistä samoista aiheista. Annas olla jos jollain on vaikka vaikeuksia saada lastenhoitajaa kun on kipeänä niin Jankkari hyökkää. Se on ihan mahtava :)

väittelyssä sain sen nimityksen, oisiko ollut joku poliittinen vänkäys. Mutta en minä ole koskaan esim. heikkoja ja köyhiä täällä morkannut, tai niitä, joilla on lastenhoito-ongelmia. Päinvastoin, olen empaattinen, vaikka olen tosiaan aikamoinen jankkaaja, jos sille päälle satun. Eli summa summarum, jankkaajia ON useita palstalla, kuka ties kymmeniä. Ja heppi-aloittaja kantaa nimeä trollaaja(eli keksitty juttu) Provoaja taasen kirjoittaa aloituksia tyyliin: Olen toinen nainen, miehesi on täällä nyt kanssani jne.

Vierailija
7/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran täällä melkein jokainen joskus jankkaa, kärkkäästikin. Ja minuakin on nimitetty jankkaajaksi, vaikka koskaan en jankkaa ketjuissa, mitkä mainitsit(vaan oli palkkakeskustelu tms.) Eli käsittääkseni joku on nyt vainoharhainen.

Vierailija
8/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti uimahalliketjun innoittamana, että jollakin seisoi heppi uimahallissa tms.

Vierailija
9/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käsittääkseni joku on nyt vainoharhainen.

jankkaajahan on ihan legendaarinen hahmo! Parasta settiä se vetää niissä "minkä takia hankit noin monta lasta kun et pysty niistä huolehtimaan" ketjuissa.

Vierailija
10/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käsittääkseni joku on nyt vainoharhainen.

jankkaajahan on ihan legendaarinen hahmo! Parasta settiä se vetää niissä "minkä takia hankit noin monta lasta kun et pysty niistä huolehtimaan" ketjuissa.

MYÖS minua haukuttu jankkaajaksi, ja koskaan en ole tuollaisia kommentoinut, eli on lähtenyt mopo käsistä, kun sitä jo kaikille huudellaan, siis oikeesti!

Ja aina ollut palstalla niin, että köyhyydestä on vittuiltu ja rahan riittämättömyydestä jne. Itse en ole koskaan heitä arvostellut, kun en itsekään rikas ole.

Vierailija
11/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYÖS minua haukuttu jankkaajaksi, ja koskaan en ole tuollaisia kommentoinut, eli on lähtenyt mopo käsistä, kun sitä jo kaikille huudellaan, siis oikeesti!

että eivät tunnista tämän hahmon tyyliä. Huudetaan jankkaajaa ihan vaan huutamisen ilosta jokaiselle, ihan sama ilmiö kuin se että kaikki on täällä provoa jonkun mielestä.

Vierailija
12/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiomeista ja keskustelutavasta.

Vierailija
13/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aina ilmiönä, että on huudeltu sossuneläteiksi, köyhiksi, luusereiksi jne. Palstaillut olen vuodesta -05. Ja aina tuota huudeltu. Itse nuoruudessani köyhä, vaikka nyt hyvin toimeentuleva, joten enpä arvostele, koska jokainen meistä voi siihen tilanteeseen joutua, että tarvitsee esim. köyhäinapua. Mutta ei ole mikään uusi ilmiö siitä jankata/huudella. Ja itse olen tulisieluinen väittelijä, ja siitä olen myös saanut kuulla ja jankkaajaksi nimetyn useastikin. Vasemmistolaisuus, ympäristöasiat ovat ketjuja, missä jankkailen. Minusta joku on tehnyt nyt kärpäsestä härkäsen. Koska jokainen meistä on jankkaaja, joka av:lla kirjoittelee, ennemmin tai myöhemmin. En itsekään alussa jankannut, nyt jankkaan kuin härkäpää.

Vierailija
14/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentuineille ja muille joilla on jokin apua vaativa ongelma. Ei siihen tyyliin moni pysty, eikä ole aikaakaan. Jankkaaja ei osaa väitellä rakentavasti, se hokee sitä samaa.

Vierailija
15/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi minua on sitten jankkaajaksi sanottu, ja liitetty juuri näihin "mitäs teit monta muksua, jos et pysty heitä elättämään" eli ketjuihin, joiden kanssa minulla ei ollut mitään tekemistä...

Jankkaajaksi minua sanottiin, kun jankkasin(keskustelin) siitä, kumpi on parempi kerrostalo vai omakotitalo. Ja tosiaan yhdistettiin noihin ketjuihin, joiden kanssa minulla ei ollut osaa eikä arpaa.

Vierailija
16/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tehdään sitä(jankkaamista) 24/7, myös nyt tässäkin ketjussa. Ja 99% jankkaajista on ilkeitä. Harva täällä ystävällinen on.

Vierailija
17/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on sitten jankkaajaksi sanottu,

eivät edes tiedä mistä puhutaan mutta pakko on jotain laukoa.

Vierailija
18/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän tyyliin:

"7, eli ruikutat täällä sen sijaan, että itse tekisit elämällesi jotain."

Hänen tyylinsä on aina, ihan aina ilkeä ja todella kylmä. Minäkin sain kerran hänet kimppuuni ja ihan sama, mitä vastasin, hän sai jutun aina käännettyä itseäni vastaan jollain keinoin. Hän käyttää myös usein ilmauksia "ruikuttaa" ja "tyrskiä", jos joku avautuu pahasta mielestään. En tiedä, mikä alhainen otus tämä tyyppi oikein on ja saako hän tylyydestään jotain nautintoa.

Vierailija
19/19 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän tyyliin:

"7, eli ruikutat täällä sen sijaan, että itse tekisit elämällesi jotain."

Hänen tyylinsä on aina, ihan aina ilkeä ja todella kylmä. Minäkin sain kerran hänet kimppuuni ja ihan sama, mitä vastasin, hän sai jutun aina käännettyä itseäni vastaan jollain keinoin. Hän käyttää myös usein ilmauksia "ruikuttaa" ja "tyrskiä", jos joku avautuu pahasta mielestään. En tiedä, mikä alhainen otus tämä tyyppi oikein on ja saako hän tylyydestään jotain nautintoa.

Minä olen aikoja sitten huomannut, että täällä melkein kaikki vastaavat vittumaisesti asiaan kuin asiaan, ei siinä sen kummempaa. Av-mammat kaikki ovat jankkaajia, ikävä kyllä. Joskus, mutta tosin joskus täällä havaitsee pienen empatiapilkahduksen jonkun suunnalta. Sen olen huomannut, että keskenmeno/kuolemajuttuihin onneksi vielä riittää empatia, toisaalta joku sinnekin huutaa provoa, ja voihan sellainen aloitus ollakin. Mutta mistä me sen tiedämme? Emme mistään. En käsitä, miten voi olla niin naiivi, että luulee, että yksi ilkeä ihminen täällä päsmäröi, kun on selvää, että täällä on ilkeitä ja kiistelynhaluisia ihmisiä, ainakin pääosin. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Tahti muuttuisi, kun olisi rekisteröitymispakko. Nyt olen huomannut, että moni jankutuksesta tms. valittava on henkilö tai henkilöitä, joilla menee asiat huonosti(on köyhyyttä, rahaongelmia, masentuneisuutta) Heille suosittelen suljettuja keskusteluryhmiä, koska täällä saa varmasti lokaa niskaansa. Sen tiedän, kun olen täällä yli 7 vuotta palstaillut. Wanha ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi