Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos lapsesi on homo?

Vierailija
20.10.2010 |

Kuinka tiukille se ottaisi?

Hylkäisitkö?

Yrittäisitkö käännyttää?

Uskotko, että lapsesi kertoisi?

Suvaistisitko, että hän siunauttaisi liittonsa kirkossa?

Mitä jos hän tekisi itse tai puolisonsa kanssa lapsia?

Uskaltaisiko lapsesi kertoa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee aina olemaan minun lapseni. Rakas lapseni jota en ikinä hylkäisi.

Vierailija
22/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei lapsiin tai eläimiin koske. Tai raiskaa.

Mutta jos rakastaa jotakuta ja saa takasin rakkautta niin mitä väliä?

Kirkkoa en taas ymmärrä jos aletaan homoja siunaamaan. Silloin minä eroan kirkosta. Naimisiin saavat mennä jos haluaa ja lapsia kasvattaa.

Minun mielipide ei ole ainoa oikea, se on vaan minun mielipide ja yhteen asiaan.

Toivon että lapseni pystyy minulle asioitaan kertomaan.

Lapseni saa olla homoja, sallin ja Jumalaan toivottavasti uskoo mutta pitää ymmärtää että kirkon ei homoja kuulu siunata.

Jumala sitten antaa anteeksi aikanaan ties mistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tiukille se ottaisi? Henkilökohtaisesti ei haittaisi, mutta miettisin muiden ihmisten suhtautumista lapseeni.

Hylkäisitkö? En tietenkään!

Yrittäisitkö käännyttää?En tietenkään!

Uskotko, että lapsesi kertoisi? Kyllä

Suvaistisitko, että hän siunauttaisi liittonsa kirkossa? Jos kirkko siihen suostuu, niin tottakai. Itse en ole kristitty.

Mitä jos hän tekisi itse tai puolisonsa kanssa lapsia? Minusta tulisi mummi :)

Uskaltaisiko lapsesi kertoa? Toivon ainakin niin, koska itse en erottele homoja ja heteroita. Minulle on ihan sama ketä ihminen rakstaa ja kenen kanssa harrastaa seksiä kunhan kaikki ovat vapaaehtoisia eikä ketään käytetä hyväksi (eli en hyväksy esim. pedofiliaa).

Vierailija
24/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin hyväksyä, että jokainen elää omaa elämäänsä oman mielensä mukaan. Miksi koko homoutta pitää korostaa. Ihan sama kuin kysyttäis, mitä tekisit, jos lapsesi olisi hetero. Onhan se tietty yhteiskunnassa uusi juttu sinällään, että se on noussut ihan uudella tavalla pintaan nyt, mutta miksi sitä pitää jauhaa ja korostaa. Eikö vaan vois elää elämäänsä oman arvomaailmansa mukaan ja hyväksyä, ettei kaikilla ole sama arvomaailma? Älyttömiä kysymyksiä.

Vierailija
25/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdetta (ja perhettä)!

Vierailija
26/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löytäisi hyvän parisuhteen

Vierailija
27/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jo tässä ketjussa on yksi jonka lapsi tulee olemaan homo tai bi.

nimim. bi ja äiti ja yh

Vierailija
28/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti aivan samoin kuin jos lapseni olisi hetero. Toivoisin kovasti, että hän löytäisi rinnalleen hyvän puolison ja eläisi onnellisen elämän.

Heterouskaan ei takaa niitä lapsenlapsia, mutta toki niitä toivon itsekkäistä syistä itselleni, oli lapsen puoliso kumpaa sukupuolta vain.

Vierailija
29/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä paljon kuin tähänkin asti. Minulle ne on ihan muut asiat jotka merkitsevät, ei se, onko lapseni hetero vai homo.

Vierailija
30/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä ole väliä, onko s/m-seksin harjoittaja, onko hetero tai homo, seksuaalisuus on yksityisasia vai jutteleeko heterovanhemmat lastensa kanssa näiden seksuaalielämästä paljonkin?

Vierailija
31/31 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada slaagi? Ilmoittautua Homojen vanhemmat ry:n sopeutumiskurssille? Ripustella sateenkaarilippuja ikkunoihin?

Tuskin siinä tulisi reagoitua kauheasti mitenkään. EVVK, kehen tulevat lapseni rakastuvat. Toki tukisin, jos kokisi jossain syrjintää tmv., mutta mulla on vielä toivoa, että tulevaisuudessa yhteiskunta antaa samat ihmisoikeudet kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi