Lue keskustelun säännöt.
Paljonko tuntemanne 60-vuotiaat auttelevat kylässä ollessaan?
20.10.2010 |
Laittavatko petit ja hoitavat teidän lapsianne vai ovatko vaan kylässä ja rupattelevat mukavia?
Kommentit (2)
Minä pärjään vallan mainiosti miehenikin kanssa kodin hommissa ja pöydän kattamisessa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äitini, 61v hoitaa lapsia koska rakastaa sitä hommaa, tekee mielellään ruokaa, ehtii siivoamaan jäljet ja kattamaan ennen kuin ehdin edes ajatella sitä, tekee petit, laittaa jopa lakanat koneeseen lähtiessään (kielsin tuomasta omia lakanoita ja pyyhekitä), käy kaupassa ja tuo meilel ruokaa ja kukkia, kaikki nämä oma-aloitteisesti. Lisäksi jos yhtään vihjaan, tekee innoissaan ihan mitä tahansa: pesee ikkunoita, siivoaa.... olen laittanut hänelle "rajan", haluan hänen ehtivän olla lasten kanssa. Minua ei YHTÄÄN ärsytä hänen touhuamisensa, koska hän nauttii siitä.
Isäni 63v
tekee ruokaa, vahtii mielellään lapsia, kysyy saako naputella just jonkun jalkalistan tms jos huomaa sen tarvitsevan korjausta, ja samoin auttaa missä tahansa, jos pyydetään.
Miehen täti 64v
auttaa AINA pöydän kattamisessa ja jälkien pois siivoamisessa, samoin viihdyttää lapsia kun teen jotain, esim. tiskaan.
Kummitätini 60v
samat kuin miehen täti, lisäksi tuo aina jotain itse tekemäänsä ruokaa.