Mieheni tekee "huumoria" siitä ettei halua mahassa olevaa lasta
Mies halusi tätä lasta. Halusi yht. 2 lasta. Esikoinen nyt 2,5v. Olen raskaana rv 32. Raskauden aikana mies ei ole ollut kovinkaan kiinnostunut vauvasta, ei esim. tullut ultraan kun oli töissä parempaakin tekemistä (esikoisen aikaan kyllä järjestyi). Nyt viimeisten kuukausien aikaan mies on laukonut aika ikäviä "vitsejä". Ostamani tuplarattaat on vitsikkäästi tuplavahinkorattaat, tänäänkin mies sanoi että "miksi Suomessa ei voi olla yhden lapsen politiikkaa" ym... Nämä siis muka ovat "vitsejä". Ja näitä on tullut enemmänkin. Laitoin vain pari esimerkkiä niistä, muitakin on laukonut.
No tänään sitten sanoin että etkö halua tätä lasta, mieti jos vauva nyt vaikka kuolee kohtuun niin miltä tuntuu kun olet koko raskauden tuollaisia laukonut. Mies sitten siihen että ei kohtukuolemat johdu sanomisista. Ei hitto soikoon johdukaan mutta minua AHDISTAA miehen käytös. Ei todellakaan ollut tällainen esikoisen kohdalla.
Mitä te tekisitte tai ajattelisitte? Miksi mies itse haluaa pistää vaimonsa paksuksi ja käyttäytyy noin :( ??
Kommentit (11)
vaan tuollaisten juttujen kautta :(
onko miehesi savolainen?
Niillä omasta mielestäni ainakin on omituinen huumorintaju...
pelkää kun onkin toinen lapsi tulossa ja elämä muuttuu taas hieman erilaiseksi uuden lapsen myötä? Tai sitten miehelläsi on erittäin huono huumorintaju. Tuollaisia juttuja voisi odottaa kuulevansa joltain keskenkasvuiselta parikymppiseltä mutta ei aikuiselta mieheltä. Sinuna kysyisin suoraan että mikä mättää.
En osaa sanoa, mikä häntä pelottaa - että jokin menee vikaan nyt loppumetreillä, että synnytyksessä käy huonosti, että vauva valvottaa ja väsyttää teidät totaalisesti, mitä tahansa. Ehkä hän ei itsekään oikeastaan tiedosta pelkoaan, mutta naamioi sen tällaisen "vitsailun" alle.
Yritä vielä keskustella vakavasti miehen kanssa, että lopettaisi tuollaiset puheet ainakin sun kuultesi. Kerro ihan suoraan ja rehellisesti, miltä ne sinun korvaasi kuulostavat ja miltä sinusta tuntuu kuulla tuollaista. Se joko auttaa tai sitten ei.
onkos sillä nyt ihan kaikki kotona? no voitko ihan suoraan sanoa miltä susta tuntuu ja, että ei vittu naurata!
Tuskin se muuten tajuaa sitä mielipahaa, jota on sinulle aiheuttanut idioottimaisilla laukomisillaan. Vielä typerämmäksi asian tekee se, ettei hän älyä lopettaa, vaan jatkaa juttua.
mies sanoi kaiken huipuksi kun meillä oli vieraita (!!!). Hävetti. Sanoin vieraiden lähdön jälkeen miehelle suoraan, mutta mies ei tuntunut tajuavan pahastumistani.
Kun kysyin etkö nyt haluaisikaan tätä lasta niin mies ei oikein sanonut mitään????? Mies on 32v, eli ei mikään teini-isä. Ihan käsittämätöntä käytöstä.
Mies ei muutenkaan huomioi minua eikä mahaani mitenkään, ei ole kiinnostunut tunnustelemaan potkuja tms.. Otan asian uudelleen puheeksi, ei kai tässä muukaan auta :( ap
voisin itsekin laukoa moisia vitsillä tässä toista odottaessani. Jos on huumoria, niin on, ei kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa (vaikka raskaana onkin). Olen itsekin monesti päivitellyt, että taas piti ne haarat aukaista ja voiskohan tän vielä perua:D Ja ihan varmasti lapseni haluan ja rakastan.
Esim. kutsui minua ja kaksostani vieraiden kuulleen tuplavahingoksi. Hänen mielestään se oli varmaan hauskaa, meistä ei. Lapsi ei ymmärrä, että hänen olemassaolollaan vitsaillaan.
hän oikeasti katuu, tai ainakin pelkää toisen lapsen tuloa paljon. ei kuitenkaan uskalla sanoa sitä ihan oikeasti ääneen, vaan vääntää vitsiksi. itsekin olen joissain tilanteissa turvautunut tuollaiseen, kun tuntuu että jos sanoo sen asian ihan vakavasti, niin tunne lyö liian kovaa naamaan. asialle kun ei voi enää mitään, niin on paremin vain yrittää jotenkin sopeutua.
todella törkeästihän tuo on silti sanottu, ja hän voisi vähän miettiä mitä laukoo. toivottavasti pelot menee kuitenkin ohi kun lapsi syntyy.
jotain mikä ensin tuntui hyvältä idealta. Mutta tuskinpa se lätkimäänkään lähtee.