Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nextin verkkokauppa! Miten pääsen eteenpäin, se ei hyväksy puhelinnumeroani!

Vierailija
19.10.2010 |

Kiire kiire jo on...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. verkkokauppayrittäjä

Vierailija
2/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarvii heti alkuun valita se Suomen sivusto, siis klikkaamalla etusivulla suomen lippua. Valikoima on sitten suppeampi ja hinnat suoraan euroissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumero pitää syöttää ilman +358 -alkua. En tiedä miksi, mutta itse sain sen noin toimimaan. Ja tilausta tein juuri n. 1,5 viikkoa sitten.

Vierailija
4/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menin, ja kohta poika saa sen ihanan dinopaidan! Kiitti teille, taas!

Vierailija
5/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

00358xxxxx.

Nextin kauppa on ihana, just olin siellä Lontoossa kuukausi sitten ja löysin vaikka mitä ihania vaatteita ja kenkiä! Olisipa suomessakin yhtä monipuoliset valikoimat ja ne hinnat!! Maksoin mm nahkakengistä 23 puntaa! Toiset mokkaiset maksoi 45£. Suomesta saa vain muovikenkiä alle 80€...

Vierailija
6/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli punnan kurssi on nyt meille edullinen ja euroissa hinnat ovat kalliit. Vähän harmitti, että takki oli esim. 30 puntaa ja kuitenkin 48 euroa...takki jäi sitten tilaamatta.

Vierailija
7/7 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulin taas av:lle ennen tilauksen tekoa :)

Kyllä tää on niin paras palsta, usein olen miettinyt jotain ja täällä onkin ollut aiheesta ketju. Olin tekemässä tilausta ja päätin tulla tänne hetkeksi ennen päätösten tekoa. En ollu tajunnu vallita suomenlippua... ja hups, hinnathan ei olekaan niin matalia mitä luulin. Taitaa jäädä tilaus tekemättä. Kiitos mammat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan