Gallup: Kun vastaat jollekin ketjussa
käytätkö lainausta vai vastaatko esim. 14, olet oikeassa? Minä käytän kumpaakin tapaa, usein vastaan numerolle, jos ketju on pitkä ja/tai lainaukset pitkiä. Tuli vain mieleen tuosta Jankkaaja-ketjusta, jossa joku on profiloinut Jankkaajan niin, että hän vastaa numerolle. Ei, en ole Jankkaaja, ja mielestäni täällä on melkein jokainen on Jankkaaja, isolla J:lla :)
Kommentit (10)
se vaan näyttää niin tyhmältä, jos on lainausta ja tekstiä kovin paljon.
Lainaan kyllä sitten, jos teksti on lyhyempää :)
en ole koskaan kokeillut lainausta, mutta kuvittelen sen olevan vaikeaa :D
erilaisia malleja kuinka lukevat viestiketjuja. En itse vastaile pitkiin ketjuihin, ne ovat sekavia molemmissa malleissa.
Palstalla loppukesästä 2010
silloin hieman pakko vastata numerolla, jos on vastattu vain otsikkokenttään, sitä ei voi lainata. Daa.
painaa ensin tuota lainaa alkuperäistä viestiä-nappia, jolloin viestikenttään tulee pelkästään i-kirjaimet sulkujen väliin. Sitten kopsaan ylhäällä punaisella näkyvän otsikon, klikkaan kursorin i-kirjainten väliin ja painan liitä. Sen jälkeen kirjoitan tekstini ihan normaalisti...
silloin hieman pakko vastata numerolla, jos on vastattu vain otsikkokenttään, sitä ei voi lainata. Daa.
painaa ensin tuota lainaa alkuperäistä viestiä-nappia, jolloin viestikenttään tulee pelkästään i-kirjaimet sulkujen väliin. Sitten kopsaan ylhäällä punaisella näkyvän otsikon, klikkaan kursorin i-kirjainten väliin ja painan liitä. Sen jälkeen kirjoitan tekstini ihan normaalisti...
aaveellä vastaan mieluummin numerolle, mitäsnytillä lainaan tekstiä, on jotenkin selkeämpi se juttu siellä, täällä lainatusta tekstistä tulee kökkö.
ap
oli ennenvanhaan yleisin tapa. En muista, oliko lainaus edes mahdollista. Enkä usko olevani jankkaaja :)
oli ennenvanhaan yleisin tapa. En muista, oliko lainaus edes mahdollista. Enkä usko olevani jankkaaja :)
Itse palstaillut vuodesta 05
ap