Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämässä mielestänne tarpeeksi juhlan aiheita vai onko se tasaista arkea

Vierailija
19.10.2010 |

ja kaipaisitko enemmän juhlan aihetta ja kohokohtia?

Ja lisäkysymys:

mitä "ylimääräisiä" juhlitte perinteisten synttärit-joulu lisäksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitospäivä

Vierailija
2/7 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen arki on mukavaa.

Tarpeeksi juhlittu jo tähän ikään mennessä ja kaikissa mahdollisissa kissanristiäisissä on tullut oltua.

Ikä 42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ole oikein sellaista "juhlija" tyyppiä, toki on ihan kiva jos joku muu järjestää juhlat. Mies inhoaa kaikkia juhlia missä jotenkin on kiusaantunut, vihaa kravattia ja pukua ja kaikkea hienostelua. Itse kun järjestää juhlia se on hirveän raskasta, siivoamista monta päivää, tarjottavien laittoa, inhoan kuitenkin kaikkia kotitöitä ja ruuanlaittoa.

Se mitä kaipaisin niin olisi ehkä se että mies joskus yllättäisi jollain pienellä romanttisella jutulla, mutta mun mies ei ymmärrä romantiikasta rotan persettä, olen sanonut että lue nyt edes Aku Ankkaa, siinä Aku ostaa (ja myös Hannu) Iinekselle kukkia, suklaarasian ja kortin, kuinka vaikeaa se muka on olla romanttinen?

Vierailija
4/7 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule paljon juhlittua, vaikka aiheita on ollut. Perusjuhlat vietetään, mutta aikuisten synttärit ja hääpäivät, ylennykset, tuparit ym. jää meillä yleensä pitämättä. Ei vain jaksa alkaa järjestämään enkä oikein itse viihdy muittenkaan juhlissa. Jos juhlitaan, niin kakulla tai syömällä ulkona ihan omassa porukassa.

Vierailija
5/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on itsestään kiinni onko niitä juhlan aiheita vai ei.

Meillä perhepiirissä ja ystävien kesken on paljonkin omia juhlia joita odotellaan vuodesta toiseen: blinijuhlat, rapujuhlat, oktoberfest ..... ihan mikä tahansa tekosyy käy yhdessäoloon hyvän ruuan ja viinin parissa.

Tai muutaman ystäväpariskunnan kanssa - pyöreitä vietetään porukalla syntymäpäiväsankarin unelmakohteessa. Tähän mennessä mm viskikierroksella Skotlannissa ja fudisreissulla Manchesterissa.

Joulunaikaan on puurojuhla - " jouluetkot" aikuisten lasten puolisoitten perheille, kaikki eivät kuitenkaan ole meidän kanssamme jouluna.

Tuleehan tuosta jo lähes joka kuukaudelle jotkin kissanristiäiset! Synttärit, äitienpäivät, isänpäivät yms vielä tuohon lisäksi niin parhaille kuukausille 2x :D Kumma kyllä vappu, juhannus ja uusivuosi on nykyään ne tylsimmät juhlat, niitä ei jaksa enää juhlia!

Vierailija
6/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona brunssilla käyminen lasillisella kuohuvaa on minulle pieni juhla.

Enemmän saisi juhlia olla.

Menisi joku edes naimisiin.

Tänäkään vuonna en saanut kutsua linnanjuhliin.

Vierailija
7/7 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on juhlaa kun saa olla viikonlopun kotona ihan rauhassa. Viihdyn toki mainiosti ihmisten seurassa ja eilenkin oli yhden harrastusporukan hienommat juhlat, tiedossa vielä ennen joulua kolmet pikkujoulut, yhdet tuparit, itsenäisyysjuhlan riennot ja ainakin yhdet synttärit.