Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kirjoittaa selvemmin

Vierailija
19.10.2010 |

Heippa, joo täällä on nyt arvosteltu minun kirjoituksiani, sitä asiaa en vaan ymmärrä tyhmäkö olen? mutta miten voisin kirjoittaa selvemmin mieltymyksistäni kun ne on totta.

Minulla ei ole kokemusta persenainnista koska se ei kiihota eikä kiinnosta.

Minulla ei ole tietoa kimppakivasta kun en ole sitä tehnyt.

Minulla ei ole tällä iällä kokemuksia teinitytöistä eikä heidän pilluistaan paitsi kun olin itsekkin nuori.

Pitäisikö täällä kirjoittaa paskaa tai fantasioida?. Jokaisella meillä niitä on.

Pariskuntien erosta tiedän sen kun vanhempani erosivat 30 vuotta sitten en muuta.

Ajattelin että tämä on seksipalsta, missä mahdollisesti voisi kertoa omista kokemuksista ja

mahdollisesti auttaa muita selviytymään.

En ole myöskään seksiterapeutti mutta tiedän aika paljon seksistä koska pidän korvani auki ja luen paljon.

Kun olen liikuntarajoitteinen niin terapiaahan tämä olisi ollut kun ei tässä isommin tehdä mitään töitäkään.

Vaimostani olen pitänyt huolta sen mitä olen kyennyt, seksi on ollut minulle tärkeä ja on sitä vieläkin.

Koittakaahan tekin tällä palstalla kirjoitella vaikka sukan kutomisesta tai koripallosta.M45.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, joo täällä on nyt arvosteltu minun kirjoituksiani, sitä asiaa en vaan ymmärrä tyhmäkö olen? mutta miten voisin kirjoittaa selvemmin mieltymyksistäni kun ne on totta.

Minulla ei ole kokemusta persenainnista koska se ei kiihota eikä kiinnosta.

Minulla ei ole tietoa kimppakivasta kun en ole sitä tehnyt.

Minulla ei ole tällä iällä kokemuksia teinitytöistä eikä heidän pilluistaan paitsi kun olin itsekkin nuori.

Pitäisikö täällä kirjoittaa paskaa tai fantasioida?. Jokaisella meillä niitä on.

Pariskuntien erosta tiedän sen kun vanhempani erosivat 30 vuotta sitten en muuta.

Ajattelin että tämä on seksipalsta, missä mahdollisesti voisi kertoa omista kokemuksista ja

mahdollisesti auttaa muita selviytymään.

En ole myöskään seksiterapeutti mutta tiedän aika paljon seksistä koska pidän korvani auki ja luen paljon.

Kun olen liikuntarajoitteinen niin terapiaahan tämä olisi ollut kun ei tässä isommin tehdä mitään töitäkään.

Vaimostani olen pitänyt huolta sen mitä olen kyennyt, seksi on ollut minulle tärkeä ja on sitä vieläkin.

Koittakaahan tekin tällä palstalla kirjoitella vaikka sukan kutomisesta tai koripallosta.M45.

Arvasinhan että olen "karanteenissa" täällä vapaan sanan seksipalstalla. Eipähän tullut tähänkään kirjoitukseen vastausta, kaikki muuthan täällä on niin vitun asiallisia. Jatkan kirjoittelua mutta en enään nimimerkillä, provosoin kaikkia juttuja joita luen ottakoon ylläpitäjä sitten pois vastaukseni pois jos siltä tuntuu. M45.

Vierailija
2/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata katkeroitua. Tämä ei ole mikään liikuntarajoitteisten terapiapalsta ja kaikki eivät ajattele seksistä kuten sinä. Kaikilla on toki vapaus kommentoida mitä haluaa, mutta ei täältä kannata hakea vertaistukea. Kommenttisi ovat mielestäni jotenkin omituisia eikä niissä ole juuri järkevää sisältöä. Itse harrastan melko paljon provoilua tällä palstalla, lähinnä yritän viljellä todella piikikästä sarkasmia. Tervetuloa joukkoon. Sarkasmi on melko tyydyttävä harrastus, mutta harvoin se puree "perusmammohin" joita täällä suuri osa on. Yleissivistys on siis melko heikolla pohjalla täällä. Eräänkin kerran laitoin jauhot suuhun eräälle mammalle, joka väitti, että Suomessa ei ole päättävissä johtavissa elimissä lainkaan naisia. Latasin heti toistakymmentä istuvaa naisministeriä hallituksesta, hehehehee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet "karanteenissa", jospa meitä ei vaan kiinnosta kommentoida sun itsesäälissä rypeviä kirjoituksiasi!? Aiemmin ne oli ihan ok, nyt tämä uusi linjasi saa toivomaan että poistuisit...

Vierailija
4/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet "karanteenissa", jospa meitä ei vaan kiinnosta kommentoida sun itsesäälissä rypeviä kirjoituksiasi!? Aiemmin ne oli ihan ok, nyt tämä uusi linjasi saa toivomaan että poistuisit...

Vai itsesäälissä. Millätavoin?, vaikka olen kirjoittanut tuosta liikuntarajoittuudesta niin en ryve itsesäälissä. Olenkohan provosoinut muiden kirjoituksia? EN olen kertonut omia kokemuksia seksistä. Mutta kun huomautetaan että mun kirjoitukseni on muka yhtä ja samaa ja että kirjoitan vaimostani räävittömästi niin eiköhän kaikkien tunteet kuohahda?. Nytkös mun juttuni olis ollut ok?, tuossa alussa laitoin litanian asioista joita teen tai jätän tekemättä. Anteeksi että vaivasin ja kiitos vastauksista.

Vierailija
5/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttaa muita selviytymään. Ihan hyvä lähtökohta, mutta kirjoittamiesi juttujen perusteella olet monen mielestä varsin kehittymätön ajatusmaailmaltasi ja ulosanniltasi ollaksesi 45-vuotias. Ei millään pahalla, mutta tällainen voi aiheuttaa epätoivottua suhtautumista.

Vierailija
6/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet "karanteenissa", jospa meitä ei vaan kiinnosta kommentoida sun itsesäälissä rypeviä kirjoituksiasi!?

Vai itsesäälissä. Millätavoin?, vaikka olen kirjoittanut tuosta liikuntarajoittuudesta niin en ryve itsesäälissä. Olenkohan provosoinut muiden kirjoituksia? --- Nytkös mun juttuni olis ollut ok?, tuossa alussa laitoin litanian asioista joita teen tai jätän tekemättä. Anteeksi että vaivasin ja kiitos vastauksista.

Itsesääliä on se, että mouruat täällä siitä, miten kirjoituksiisi vastataan tai ollaan vastaamatta. Liikuntavammalla ei siihen ole mitään merkitystä. Ei kukaan täällä pidä ketään karanteenissa, toisaalta harva jaksaa kiitellä suuresti, vaikka pitäisikin jonkin vastaajan ajatuksia hyvinä jne.

Täällä olet vain yksi kirjoittaja, joka saa erilaisia vastauksia eri ihmisiltä. Usko pois, suurin osa ei välitä, ei inhoa ekä rakasta.

Tuosta listastasi ja sen pointista en oikein ymmärtänyt. jos sinulla ei ole kokemusta tai mielipidettä jostain, sellaiset aiheet kannattaa jättää vastaamatta tai jopa lukematta. On sinun asiasi, miten hankilökohtaisesti kerrot ja kommentoit ja on vastaajien asia, miten he siihen suhtautuvat.

Vierailija
7/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet "karanteenissa", jospa meitä ei vaan kiinnosta kommentoida sun itsesäälissä rypeviä kirjoituksiasi!?

Vai itsesäälissä. Millätavoin?, vaikka olen kirjoittanut tuosta liikuntarajoittuudesta niin en ryve itsesäälissä. Olenkohan provosoinut muiden kirjoituksia? --- Nytkös mun juttuni olis ollut ok?, tuossa alussa laitoin litanian asioista joita teen tai jätän tekemättä. Anteeksi että vaivasin ja kiitos vastauksista.

Itsesääliä on se, että mouruat täällä siitä, miten kirjoituksiisi vastataan tai ollaan vastaamatta. Liikuntavammalla ei siihen ole mitään merkitystä. Ei kukaan täällä pidä ketään karanteenissa, toisaalta harva jaksaa kiitellä suuresti, vaikka pitäisikin jonkin vastaajan ajatuksia hyvinä jne.

Täällä olet vain yksi kirjoittaja, joka saa erilaisia vastauksia eri ihmisiltä. Usko pois, suurin osa ei välitä, ei inhoa ekä rakasta.

Tuosta listastasi ja sen pointista en oikein ymmärtänyt. jos sinulla ei ole kokemusta tai mielipidettä jostain, sellaiset aiheet kannattaa jättää vastaamatta tai jopa lukematta. On sinun asiasi, miten hankilökohtaisesti kerrot ja kommentoit ja on vastaajien asia, miten he siihen suhtautuvat.

Siinä olet väärässä että mouruan täällä itsesäälissä ja että ratsastaisin täällä vammojeni takia. Pyydän anteeksi näitä minun tunteen purkauksia. Olet aivan oikeassa tuon listan suhteen ei olisi pitänyt kirjoittaa koko listaa. Voidaanko jatkaa siis samaan malliin niinkuin ennenkin? se olisi minulle tärkeää tuo seksistä kirjoittaminen ja omien kokemuksien jakaminen.

Vierailija
8/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana vain on se tosiasia ,että olet profiloitunut monen silmissä, joten sinun on muutettava kirjoitusasuasi huomattavasti, jos aiot esiintyä ilman "nimimerkkiäsi". Yleensähän täällä haetaan ratkaisua johonkin asiaan eikä vain jaeta kommentteja esim. siitä miten mukava on lykkiä muijaa isolla jellydildolla.

Voidaanko jatkaa siis samaan malliin niinkuin ennenkin? se olisi minulle tärkeää tuo seksistä kirjoittaminen ja omien kokemuksien jakaminen.

Vierailija
9/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääliä on se, että mouruat täällä siitä, miten kirjoituksiisi vastataan tai ollaan vastaamatta. Liikuntavammalla ei siihen ole mitään merkitystä. Ei kukaan täällä pidä ketään karanteenissa, toisaalta harva jaksaa kiitellä suuresti, vaikka pitäisikin jonkin vastaajan ajatuksia hyvinä jne. Täällä olet vain yksi kirjoittaja, joka saa erilaisia vastauksia eri ihmisiltä. Usko pois, suurin osa ei välitä, ei inhoa ekä rakasta. Tuosta listastasi ja sen pointista en oikein ymmärtänyt. jos sinulla ei ole kokemusta tai mielipidettä jostain, sellaiset aiheet kannattaa jättää vastaamatta tai jopa lukematta. On sinun asiasi, miten hankilökohtaisesti kerrot ja kommentoit ja on vastaajien asia, miten he siihen suhtautuvat.

Siinä olet väärässä että mouruan täällä itsesäälissä ja että ratsastaisin täällä vammojeni takia. Pyydän anteeksi näitä minun tunteen purkauksia. Olet aivan oikeassa tuon listan suhteen ei olisi pitänyt kirjoittaa koko listaa. Voidaanko jatkaa siis samaan malliin niinkuin ennenkin? se olisi minulle tärkeää tuo seksistä kirjoittaminen ja omien kokemuksien jakaminen.

Psykologin tapaamista. Hän voisi saada helpotusta oloosi, ihan oikeasti.

Vierailija
10/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana vain on se tosiasia ,että olet profiloitunut monen silmissä, joten sinun on muutettava kirjoitusasuasi huomattavasti, jos aiot esiintyä ilman "nimimerkkiäsi". Yleensähän täällä haetaan ratkaisua johonkin asiaan eikä vain jaeta kommentteja esim. siitä miten mukava on lykkiä muijaa isolla jellydildolla.

Voidaanko jatkaa siis samaan malliin niinkuin ennenkin? se olisi minulle tärkeää tuo seksistä kirjoittaminen ja omien kokemuksien jakaminen.

Kerroppa miten muka voisin muuttaa kirjoitusasuani? enkä ole maininnut mistään jellydildolla muijaa lykkiesäni. tuo oli varmaan esimerkki, mutta se mikä ei muuksi muutu on sanat. pillu vittu kulli kyrpä ja muutenkin kaikki mikä liittyy seksiin. Näin se vaan on eikös tämä seksipalsta ole?.

Vierailija
11/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittamalla sitten oikein, isot kirjaimet, välimerkit ym. Tuskin kukaan on tarkertunut sanoihisi "pillu", "mulkku" ym. Kommentin muu sisältö merkitsee. Ei kannata kysyä "olenko liian vanha?" tai muuta typerää. Mieti asiaa vastaajan kannalta ennenkuin kirjoitat.

Kerroppa miten muka voisin muuttaa kirjoitusasuani? enkä ole maininnut mistään jellydildolla muijaa lykkiesäni. tuo oli varmaan esimerkki, mutta se mikä ei muuksi muutu on sanat. pillu vittu kulli kyrpä ja muutenkin kaikki mikä liittyy seksiin. Näin se vaan on eikös tämä seksipalsta ole?.

Vierailija
12/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääliä on se, että mouruat täällä siitä, miten kirjoituksiisi vastataan tai ollaan vastaamatta. Liikuntavammalla ei siihen ole mitään merkitystä. Ei kukaan täällä pidä ketään karanteenissa, toisaalta harva jaksaa kiitellä suuresti, vaikka pitäisikin jonkin vastaajan ajatuksia hyvinä jne. Täällä olet vain yksi kirjoittaja, joka saa erilaisia vastauksia eri ihmisiltä. Usko pois, suurin osa ei välitä, ei inhoa ekä rakasta. Tuosta listastasi ja sen pointista en oikein ymmärtänyt. jos sinulla ei ole kokemusta tai mielipidettä jostain, sellaiset aiheet kannattaa jättää vastaamatta tai jopa lukematta. On sinun asiasi, miten hankilökohtaisesti kerrot ja kommentoit ja on vastaajien asia, miten he siihen suhtautuvat.

Psykologin tapaamista. Hän voisi saada helpotusta oloosi, ihan oikeasti.

Joo minähän tässä olen kusipää ja psykolgin tarpeessa. Entäpä muut täällä olevat? vastasin koska olet itse säälittävä ja tunteeton. minulla on vielä itsekunnioitus tallella, osaan kyllä pyytää anteeksi ja myös kiittää. Täällä on yli 10000 kävijää ja minäkö muka olen se poikkeus? vitut minä sinusta välitän, mene itseesi.

Vierailija
13/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittamalla sitten oikein, isot kirjaimet, välimerkit ym. Tuskin kukaan on tarkertunut sanoihisi "pillu", "mulkku" ym. Kommentin muu sisältö merkitsee. Ei kannata kysyä "olenko liian vanha?" tai muuta typerää. Mieti asiaa vastaajan kannalta ennenkuin kirjoitat.

Mitähän seuraavaksi perkele nyt alkaa mitta olemaan täysi teidän täydellisyyttä.

Vierailija
14/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin vain keinon, jolla sinua ei tunnistaisi, kun kerran aiot esiintyä ilman "nimimerkkiäsi". Toki voit muuttaa kirjoitustyyliäsi muutenkin. Tuolla voimasanojen käyttämisellä menee loppukin uskottavuus. Eikä se koske vain sinua.

Mitähän seuraavaksi perkele nyt alkaa mitta olemaan täysi teidän täydellisyyttä.

Vierailija
15/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele nyt alkaa mitta olemaan täysi teidän täydellisyyttä.

että viimein lopettaisit tuon ainaisen valittamisen...? Toivottavasti.

Vierailija
16/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yli 10000 kävijää ja minäkö muka olen se poikkeus? vitut minä sinusta välitän, mene itseesi.

Niin, meitä on monta kävijää ja itseni lisäksi on ainakin 2 muuta kommentoinut käyttäytymistäsi ja nillittämistäsi, aluksi yritin/mme kannustavasti ja tsempaten, mutta mulla ei ainakaan enää pinna riitä tuommoisen ison vauvan kanssa. Ajatella, kukaan muu meistä 10 000 kävijästä ei koe olevansa mikään uhri täällä, kuten sä jatkuvasti jankutat olevasi. Me otamme vastaan kaiken paskan tekemättä siitä numeroa, me tiedämme että meno nimettömillä nettipalstoilla on vaan tällaista, yleensä päätöntä provoilua, joskus seassa joitakin kullan arvoisia vastauksia ja ratkaisuja. Se on yksi syy miksi en halua profiloitua, en halua että kellekään tulee mitään mielikuvaa minusta. Se, että meillä monella on mielikuva sinusta (muista - sellainen jollaiseksi ITSE sen muokkaat!) eikä se just nyt ole mikään erityisen positiivinen, johtuu siitä että sä tosiaan omavalintaisesti kirjoitat aina samalla nimimerkillä ja ilman sitäkin sun tyylisi tunnistaa helposti ("heippa meillä tykätään vaimon kanssa nussia"). Edellinen vastaaja antoi sulle nähdäkseni ystävällisiä konsteja, miten muuttaa itseäsi vähän vähemmän tunnistettavaksi, jos et halua enää nimimerkilläsi M45 kirjoittaa etkä täten tulla tunnistetuksi, ja mikä on sun vastaus siihen??

Ei äkkiseltään uskoisi että olet jo 45-vuotias, huh huh...

Vierailija
17/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, näihinnkin on kommentoinut vain muutama palstan lukija, osa ystävällisesti osa vittuillen. Tunnut luulevan, että tämä on jotenkin sinä vastaan muut ja ne muut on joku yhtenäinen rintama, joka toimii yhteistyössä. Ei ole, esimerkiksi minä olen se, joka ei nimimerkkejä mieti ja vastaan aina juttuun, en ihmiseen. En muista, olenko joskus sinun juttujasi kommentoinut.

Kuten jo parissakin ketjussa olen sinulle sanonut: palsta ei pyöri sinun napasi ympärillä. Kirjoittele mitä kirjoittelet ja kiva vaan, että mahdollisimman moni osalllistuu. Mutta älä mourua palautteesta, vaan ohita selvä törky ja kesikity hyviin puoliin.

Nettimutapaini ei sovi kaikille ja jos se ahdistaa, kannatta vetäytyä passivisempaan rooliin hetkeksi. Tai lopettaa. Pakkohan täällä ei ole olla.

Vierailija
18/18 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täsä on jo aivan vainosta kysymys, en sitten tiedä onko teitä useampia vai tyhmyyskö se joukossa tiivistyy?. Joo totta tosiaan olette YRITTÄNEET auttaa aha no miksi sitten haukutte päälle.

Kerron tarinan, aikanaan tuli tapeltua ja kun vastustaja tipahti nyrkin iskusta niin se oli nujerrettu. Sitä ei potkittu päähän eikä kylkiin.

Täällä minut on pahoinpidelty aika rankasti tämän päivän aikana, minusta todella tuntuu että nautitte tästä. Tämä ystävä HEI,TAAS MENNÄÄN kertoi asian niinkun se on. Olen todellakin 45v mutta en näin rankkaan päähän potkimiseen ole koskaan joutunut elämäni aikana. Siis kysyn vielä kerran nautitteko tästä aiheesta näin paljon????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän