Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tehnyt sellaisen peppukipsin?

Vierailija
19.10.2010 |

Raskauspyllystään? Onko vaikeaa? Mitä maksoi, mistä ostit? Tuliko nätti? Mikä rv teit? Auttoiko joku vai teitkö yksin?

Missä säilytät sitä ja millainen tuli? Maalasitko tai koristelit ym?

Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein viime raskaudessa yhden masusta, yhden tisseistä ja yhden pyllystä.

Siinä pyllykipsissä pyllistin oikein kunnolla, tein kovettuneeseen kipsiin kolosen aitoon kohtaan (peräaukko ja emätin) ja laitoin niihin vilkkuvalot. Maalasin kipsin violetin eri sävyillä, silleen marmorikuvioisesti ja tuli tosi nätti. Se sopii täydellisesti meidän makuuhuoneeseen. Siellä se peppu pyllistelee yöpöydälläni ja sytytän siihen aina valon kun mieheni saa tulla kololle ;) Se on sellainen eräänlainen merkkivalo meillä, ei sanoja tarvita.

Vierailija
2/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(peräaukko ja emätin) ja laitoin niihin vilkkuvalot

Ja mieskin tietää kun merkkivalo palaa kumpaa reikää on tarjolla, vai peräti kumpaakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(peräaukko ja emätin) ja laitoin niihin vilkkuvalot

Ja mieskin tietää kun merkkivalo palaa kumpaa reikää on tarjolla, vai peräti kumpaakin!

Vierailija
4/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isin pyllystäkin tehtiin vastaavasti.

Täytyyhän lapsen saada muisto mistä on syntynyt.

Molemmat maalattiin vaaleanpunaisiksi ja koristeltiin ikäänkuin tatskoilla.

Vierailija
5/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin ukon seisovasta kalusta kipsivalu ku saatiin tietää että oon raskaana. Meinattiin antaa se naapurin lapsettomuudesta kärsivälle perheelle joululahjaksi (malli toimivasata), mutta sit muhun iski ahneus.

Mä maalasin sen aidon näköiseksi ja kunnon venelakka päälle. Se on meillä keittiössä ja kaytän sitä paitsi koristeena, myös perunanuijana. tulee tosi hyvä muussi. Ja sit mä käytän sitä omaan kivaan ku mies on keikkakomennuksella, kätevää!

Vierailija
6/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäinkin juuri äippälomalle niin taidan minäkin naprätä jotain mukavaa. Peepukipsin olen tehnyt ainoastaan miehen pepusta ja liimasin siihen tekoturkiksen palan päälle että näyttää aidommalta. Pidän peppua sohvalla tyynynä kun kattelen telkkaria.

Vierailija
7/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hankitte ne kaikki tarvikkeet? Kipsinauhaa ym?

Vierailija
8/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on hyvä kaivaa korvaa. Tarpeeksi huomaamaton muutenkin tuossa pukuhuoneen kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme