Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Olisitko mieluummin söpö vai seksikäs? Perustele!

Vierailija
19.10.2010 |

Eli ihan mielenkiinnosta kysyn.

Ihan siis naisena mietitään kahta eri naistyyppiä.

1. Olisitko mieluummin tyttömäisen söpö? Pienehköt rinnat ja siro olemus. Nätit, viattoman näköiset perussuloiset kasvot yms. Kaikkea mitä "söpöyteen" kuuluu. Ei mitään isoja muotoja, sellainen siro tyttömäinen vartalo. Lisänä tähän pakettiin vielä se, että olisit lyhyt.

VAI

2. Olisitko mieluummin seksikäs nainen? Eli mikähän nykyään lasketaan seksikkääksi, isohkot rinnat, muodokas kroppa. Pitkät jalat, naiselliset kasvot. yms. Vastakohtana söpöön naiseen, seksikkäänä olisit pitkä.

Ei oteta tätä liian vakavasti, mutta jos noista pitäisi valita, kumpi olisit? Perustelut mukaan kiitos. :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noista olisin seksikäs

Vierailija
2/15 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Fry ja minusta hän on seksikäs ja melko lyhyt. Eli olisiko hän juuri seksikäs ja söpö yhtä aikaa...Täydellinen pakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Jaa.. perustelut? No kyllä se mun mielestä on niin, että tytöt on söpöjä ja naiset seksikkäitä.

Bonuksena varmaan vielä se, että seksikkäälle naiselle on tarjolla enemmän sulhasehdokkaita. Söpölle ei niinkään..

Vierailija
4/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin mieluiten nro 3 eli sporttinen, siro, hoikka, gasellimainen, myös henkisillä ominaisuuksilla siunattu eli älykäs ja empaattinen. Isoilla rinnoilla tai kurveilla tai viettelevällä seksikkyydellä en tee mitään enkä missään nimessä haluaisi olla mikään söpö, viaton ja tyhmä pikkupupunen.

Vierailija
5/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi,e ttä se on lähempänä omaa olemustani (tosin olen pienirintainen ja aika kolho naamaltani ;). Mutta pituus, raajojen pituus, rungon kurvikkuus sopii.

Tosin veikkaan, että useimmat miehet pitävät seksikkäänä enemmän sellaista söpöä (mutta kurvikasta) pienehköä naista kuin pitkää ja "komeaa". Eli Eva Longoria tai Jennifer Lopez ennemmin kuin Angelina Jolie tai Geena Davis, jos tavallinen suomipoika pantaisiin livenä valitsemaan.

Vierailija
6/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osais olla enää muuta =)

Olen katsonut vierestäå kun kaverini on seksikäs ja koko ajan jotain ehdotuksia, niitä ällöjäkin useasti. Ei vaan jaksais. Nyt saa olla melko rauhassa =) Paitsi omalta mieheltäni ja muutamilta muilta..

Vierailija
7/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nää menis niinkuin:

Söpö = Ellen Page

Seksikäs= Angelina Jolie

suunnilleen vai? Jos noin menee niin mieluummin olisin kyllä seksikäs.

Vierailija
8/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöydestä tulee pienet tytöt mieleen ja se ei kiinnosta mua, ja pituuskin on parempi pidempänä kuin lyhyenä, siis mun mielestä ja mulle :)

Vierailija
9/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen eli söpö. Valinta oikeastaan vain pituuden perusteella, en haluaisi olla pitkä. Olen nyt 166 cm ja se on tosi hyvä pituus. Tuosta seksikkäästä tulee vaikutelma muhkeasta amatsonista, ei kiitos :D

Vierailija
10/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys on katoava piirre! Nykyään Hollywoodissakin arvostetaan enemmän tyttömäisen söpöjä naisnäyttelijöitä kuin oikeasti naisellisia naisia.

Vierailija
11/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nää menis niinkuin:

Söpö = Ellen Page

Seksikäs= Angelina Jolie

suunnilleen vai? Jos noin menee niin mieluummin olisin kyllä seksikäs.

Vierailija
12/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse olen tuo söpöön kuuluva eikä aina ole mukavaa olla se pikku tyttönen. hoikalla pitkällä naisella ei edes huomaa ettei ole suuret rinnat mutta kun olet tämmöinen tappi hoikka niin varmasti olet söpön tytön näköinen :( mutta minkäs sitä itselleen voi...tämmöiseksi on luotu ja mies tykkää silti.

Vierailija
13/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... aika huonot esimerkit.. Eikö Ellen Page oo vielä niin nuori että se menee vielä tytöstä..

Mutta siis seksikäs olisin mieluummin, ei tartte varmaan edes perustella.

Vierailija
14/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin isot tissit ja uhkea kroppa. :) En edes pidä jumalattoman kokoisia rintoja mitenkään viehättävänä.

Vierailija
15/15 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tämmöisenä söpönä ja iloisena on kyllä ollut kovastikin vientiä miesrintamalla, kun myös ne mukavat ei niin komeat uskaltavat tulla juttelemaan. kauniit ja seksikkäät on yleensä koppavia ja itserakkaita.

hmm...haluankohan kumminkaan olla seksikäs kun oikein alkaa tuota stereotypiaa miettimään.