Onko homovihaajilla ja pakkoruotsittajilla jotain yhteistä?
Molemmat haluavat puuttua toisten asioihin, jotka eivät kosketa tätä henkilöä itseään millään tavalla.
Onko kyseessä jokin persoonallisuushäiriö tms?
Kommentit (10)
"minä tiedän paremmin mikä on sinulle hyväksi"
Mikä on pakkoruotsittaja?
Pakkoruotsittaja on henkilö, joka aktiivisesti vaatii pakkoruotsin säilyttämistä (esim. Paavo Lipponen) ja perustelee sitä jollain hölynpölyllä, kuten "kuuluu identiteettiin". Ei kukaan voi määritellä toisen identiteettiä hänen puolestaan.
Homovihaaja on henkilö, jonka mielestä homo ei ole kelpo kansalainen (esim. Päivi Räsänen).
Molemmat haluavat puuttua toisten asioihin, jotka eivät kosketa tätä henkilöä itseään millään tavalla.
Mun mielestä menee kyllä ihan metsään tämä heitto... Ennemminkin homojen ja ruotsinkielisten oikeuksien puolustajilla on jotain yhteistä; molemmathan puolustavat nimenomaan vähemmistöjen oikeuksia.
Mun mielestä menee kyllä ihan metsään tämä heitto... Ennemminkin homojen ja ruotsinkielisten oikeuksien puolustajilla on jotain yhteistä; molemmathan puolustavat nimenomaan vähemmistöjen oikeuksia.
Mutta eihän pakkoruotsi ole mikään ruotsinkielisten oikeus vaan suomenkielisten velvollisuus?
Mutta aika monella muullakin on tuo sama vika. Suurin osa ihmisistä yrittää tai ainakin haluaisi kovasti puuttua toisten asioihin, koska vain se oma tapa elää on ainoa oikea.
Vähän sama kuin jos homot vaatisivat että myös heterojen on pakko kokeilla homosuhteita.
Huono itsetunto ainakin, pitää yrittää päteä muiden kustannuksella.
Vähemmistöjen oikeuksia voi myös puolustaa sortamatta enemmistön oikeuksia
Vähän sama kuin jos homot vaatisivat että myös heterojen on pakko kokeilla homosuhteita.
Virkkunen sanoisi tähän varmaan, että kyllä jokaisen pitää opiskella kumpaakin kansallista seksuaalista suuntautumista...
oman suuntatumisensa mukaisesti.
Opiskelu on aloitettava riittävän nuorena, jotta ei olisi vielä syntynyt negatiivista asennetta taidon oppimiseen. Tällöin on myös paremmat edellytykset aktiivisen taidon omaksumiseen, lyhyempi oppimäärä takaa vain passiivisen taidon.
Vähemmistöjen oikeuksia voi myös puolustaa sortamatta enemmistön oikeuksia
Virkkunen sanoisi tähän varmaan, että kyllä jokaisen pitää opiskella kumpaakin kansallista seksuaalista suuntautumista...
Mikä on pakkoruotsittaja?