Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö olla huolissaan..

Vierailija
18.10.2010 |

..Jos supistelee ihan jatkuvasti, välillä myös sellaisia kovempia(muttei kunnolla kivuliaita kummiskaan, tosin muutaman kerran tullut sellainenkin loppujenlopuksi)?

Noita tulee erityisesti kävellessä, mutta tänäänkin on tullut monta vaikka olen istunut paikallaan. Sellaisia että täytyy lopettaa se mitä on tekemässä, jos vaan mahdollista ja mielellään kädellä painella/silitellä mahaa että menisi ohi eikä tuntuisi niin inhalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja viikkoja siis 30

Vierailija
2/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla supistelee samalla tavalla, viikkoja 31, töistä jäin pois supistelujen takia mutta muuten en ole tahtia hidastanut. Aiemmissa raskauksissa sama juttu ja vauvat pysynyt kyydissä loppuun asti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin jäit töistä pois? Itse olen vielä töissä, mutta kai se ois sitten jäätävä kotiin. Neuvolalääkäri ehdotti saikulle jäämistä jo muutama viikko sitten, mutta ajattelin että kyllä varmaan jaksan jos vaan yritän ottaa iisimmin.

Olen parilla lyhyemmällä saikulla ollut asian takia ja supistelut loppuneet parin päivän levolla, kolmas saikkupäivä tuntunut jo lusmuilulta.

Loppuiko sinulla tuo supistelu aiemmissa raskauksissa sitten levolla vai pysyikö samana/lähes samana kuitenkin loppuun asti?

Yritän kai kummiskin nyt tämän viikon jaksaa loppuun, ensi viikolla oisi taas neuvolalääkäri heti ma.

Vierailija
5/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ollut tuollaista kaikissa kolmessa raskaudessa ja reippaasti yli lasketun ajan on menneet kaikki. Levolla supistelu on hieman helpottanut, eli oma olo on ollut mukavampi kun koko ajan ei ollut kireä pallo edessä roikkumassa:)

Mutta siis syytä huoleen tuskin on, sairaslomalle voit toki jäädä niin itselläsi on kivempi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän