Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

D-vitamiini intoilijoille:

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa hirveän isoja annoksia lapsille! Maalaisjärjen käyttö sallittua.

Vierailija
2/4 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti isommiksi kuin nyt, joten ihan sama jos annan nyt jo niiden mukaisia annoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kannatan ehdottomasti kaikkien ravintolisien käyttäjiä tutustumaan syömiinsä tuotteisiin. Itse syön päivittäin 5 erilaista vitamiinivalmistetta. Ennen kuin nämä tuotteet ostin, laadin taulukon josta näen esim juuri kuinka paljon D-vitamiinia valmisteet yhteensä sisältävät. Tutkin etukäteen suosituksia ja maksimimääriä. Etsin kultaisen keskitien ja hyväksi olen havainnut.

Sairastan MS-tautia ja koska en sitä lääkitse kuin pahenemisvaiheiden aikana, käytän muuna aikana ravintolisiä. 2 vuoden käytön jälkeen voin vain sanoa, että terveyteen ja omien vitamiinien saantiin kannattaa perehtyä.

Itse käytän kalaöljyvalmisteita, e-vitamiinia, D- vitamiinia, B-vitamiinia ja lisäksi vielä monivitamiinia ravintolisänä. Ruokavaliossa koitan myös huomioida esim foolihapon saannin.

Mutta ap:n linkittämästä artikkelista vielä sen verran, että harva taitaa antaa lapselleen edes yli 10 mikrogrammaa, saati 25 mikrogrammaa. Muistaakseni suurimmat apteekkivalmisteetkin sisältää vaan 10 mikrogrammaa/tbl Että uskoisin kyllä varoituksen koskevan aikas harvaa palstalaista :-D Kiitos silti varoituksesta.

Vierailija
4/4 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vahvin valmiste on apteekin 20 mikrogramman tabletti.) Teinit saavat 10. Jenkeissä suositus on jopa 80, muistaakseni Norjassa 40.

Olen kasvissyöjä, jolla on psorityyppistä ihottumaa polvissa.