Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi seurata, jos poskiontelon tulehdusta ei hoideta antibiootilla/punkteerata?

Vierailija
18.10.2010 |

Jos paineen tunne, nieluun valuva lima ja kipu vaan jatkuu ja jatkuu...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsaonteloon?

Vierailija
2/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai levitä otsaonteloon jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai leviää otsaonteloon, jolloin joudutaan lopulta poraamaan reikä otsaan ja ottamaan räät sieltä pois. Tiedän miehen, jonka poskiontelotulehdus eteni otsaonteloon ja joutui siksi pyörätuoliin. Sit vasta lääkärit hoksas mistä oli kyse ja lähti vähin erin kuntoutumaan.

Vierailija
4/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksen jota vaivasi poskiontelon tulehdus yli vuoden. Eri antibioottikuureja oli useita, punkteerattiin, mutta ei ollut apua. Tauti kyllä katosi sitten itsekseen pari kuukautta lääkeiden lopettamisen jälkeen.

Vierailija
5/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja melkein 100 % paranee itsekseen

mulla ei koskaan parane itsekseen, jää vaan muhimaan ja vaivaamaan kuukausiksi, kunnes hoidetaan

Vierailija
6/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorena tehty varmaan sata punktiota ja määrätty antibioottia. Nyt aikuisena en ole kertaakaan mennyt lääkäriin poskionteloiden takia, koska hoidan asian itse. Kipulääkitystä vaan kunnolla ja suolaliuoksella huuhteluita ahkeraan, niin paranee aina itsestään :)

Vierailija
7/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla on hieman laajemmat nuo poskiontelot ja varsinkin jos niitä on koko nuoruusikä ronkittu, niin ne ihan itekseenkin voi tyhjentyä ja tuulettua ja tauti menee ohi, mutta tiedän aikuisen(poltit tosin tupakkaa aika reippaasti) ja hänellä poskiontelotulehdus pääsi pahaksi ja antibiootit ei enää auttanut ja pistettiin sitten sairaalaan antibioottitiputukseen... siinä meni sitten viikonpäivät, että saatiin bakteerit pois ja onneksi eivät levinneet vääriin paikkoihin.

Luonnonlääkkeet on ok, mutta joku raja silti!

Sitten joillakin vain on ahtauksia, eikä se huuhtelu sun muu vain onnistu! Ihmiset kun ei oo identtisiä edes sisältäpäin.

Vierailija
8/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy mulla joka kerta jos ei punkteerata tai saa antibioottikuuria.

Vierailija
9/18 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leviää silmiin ja korviin. Mä tiedän myös ihmisen, jolla levis otsaan ja sitä ei meinata saada parantumaan millään.

Vierailija
10/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sinuiitti,jatkuva tulehdutila onteloissa.

Enkä ole saanut mistään pysyvää apua. Joskin nyt lievitystä tukkoiseen vaivaan ja kurkkuun valuvaan limaan itsehoitolääkityksellä.Sitä valuu niin runsaasti,että

uneni on katkonaista ja joudun suuhunkin kerääntynyttä limaa räkiin ulos.

Muuten hunaja on paras lääke minulle irroittamaan paksua limaa.

Saksalaista (ihmelääkettä) kokeiltu monta pulloa ilman mitään vaikutusta ,vaikka

kehuvat sen parantavan vaikutuksen moniin sairauksiin. Hintava tuo Regulat Pro

Metabolic,tukee elimistön entsyymiprosesseja.(350 ml viidettä kymppiä)

"Sarvikuono" on aivan välttämätön nenän tyhjentämiseen,kas kun niistämällä ei

se räkä tykkää tulla ulos,vaan valuu mielummin väärään suuntaan.Antibiooteista

ei ole sanottavaa apua,muuttavat pariksi viikoksi tilani luonnetta ja oireet palaa

entiselleen.

Lääkärit ovat kovin jakautuneita vaivani suhteen.Yksi sanoo syyksi suihkeiden,

toinen ei osaa sanoa,vaan tuumaa että kaiki on tehty ja kolmas jonka hoidossa

en koskaan ole ollut,ennustaa uniapnean.

En tupakoi,mutta pölyssä,käryssä ja kaasuja olen joutunut hengittelemään.

Pään alueelle tehty kuusi leikkausta.Silmä (joka menetetty),kolme avartavaa leik

kausta tiehyeisiin,Radikaali poskiontelo (suun kautta ),ja Septum Nasi,joka huo-

mattavin.Viimeisessä irroitettu nenän väliseinä ja oikaistu se,sekä höylätty (tal-

tattu) murtuman johdosta terävä harjanne.Lisäksi liuottamalla tyhjätty otsaontelo.

Huolestuttavintahan näissä vaivoissa käsittääkseni on se,että mahdolliset ku-

dosmuutokset saattavat aiheuttaa mitä vain.Sekä alemmaksi,aina keuhkoihin asti pesiytyvä lima. Mutta,näillä mennään ei voi muuta.

Vierailija
11/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätä voi levitä aivoihin. AP,llä se on varmaan jo levinnytkin.

Vierailija
12/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paranee itsestään.

Vierailija
13/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista se nenänhuuhtelukannu. Voit itsekin tehdä jotain oman olosi parantamiseksi. Antibiootit tuhoaa sun suoliston luo nnolliset bakteerit moneksi kuukaudeksi, että luulisi, että haluaisi itse kokeilla jotain muuta oman olon kohentamiseksi. Mun tutut ovat vain kehuneet kannua.

Vierailija
14/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PARANE.

nimimerkki kokemusta on.

Vierailija
15/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskiontelotulhedus ei vaadi antibiootteja. hommaa lämpötyyny ja nuku poski sen päällä. Joku ilta kuulet naksahduksen ja räkää alkaa tulla, poskiontelo tyhjenee itsekseen.

Vierailija
16/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla pitkittynyt poskiontelontulehdus johti aivokalvontulehdukseen, oli bakteeriperäinen ja hengenlähtö lähellä.

Poskiontelontulehdus oli hoitamatta kun perinteisiä tuntemuksia nuo paineet ja kivut ei ollut, mutta sairaalassa vaiva löytyi.

Onneksi selvisi, nyt kehottanut aina ihmisiä hoidattaan jos pitkittynyt tauti päällä.

Vierailija
17/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi lääkäri sanoi, ettei saa niistää, kun ne mädät painuu vaan sinne ontelon pohjalle. Lääkekuuri tosin mulla oli myös, mutta parantuikin sitten nopeasti kun en niistänyt.

Vierailija
18/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aivoihin ja delaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi