Listaa hyvistä huutislaisista
Laittakaapa tähän listaa myyjistä, jotka myyvät uutta tai uudenveroista lastenvaatetta ja tavaraa paljon kuitenkin halvemmalla kuin kaupat eli eivät ole yrittäjiä ja ovat rehellisiä myyjiä. Aina niistä puhutaan, mutta harvat niitä löytää.
Mielenkiinnolla ostaisin tuollaisilta kun vain niitä löytäisin.
Kommentit (10)
Molemmat käy. Tuon Seepan kohteita olenkin nähnyt joskus.
Lisää...
ap
hennamaria
Uskaltaa luottaa kuvauksiin vaatteista, sillä paljon olen ko. myyjältä huutanut ja aina saanut laatukampetta! Lisäksi tekee kohteistaan kauniita (pienillä yksityiskohdilla), niitä on aina kiva selailla:)
mutta annas olla kun saa haukkua jotain myyjää niin kylläpä on ketju pitkä!
blogin pitäjä Katri. En muista hänen huutistunnustaan, mutta blogista on linkki.
Tosin hänen kohteidensa hinnat yleensä nousevat korkeiksi, koska huutajia on paljon ja vaatteet laadukkaita.
Mutta siis asialliset kuvaukset, kunto on tarkkaan selitetty, lähtöhinnat ovat erittäin maltilliset jne.
vaatteita pääasiassa n.4-5 vuotiaalle pojalle ja tyttövauvalle.
faatefriikki, joten vaatteet tosi vähän käytettyjä.
Vasta tosin aloitteleva huutonettiläinen, muutamia kohteita ostanut sieltä ja jotain meidän poikien pieneksi jääneitä myynyt.
En mainosta sen enempää :)
toi mammamiaunmaxi laittoi kyllä itse nimensä...
Mutta ostanut olen hältä tavaraa. Osan ihan livenä, myy myös kirppiksillä. Tunnen kyllä tapauksen.
On aika uusi noissa huutis jutuissa, Mutta vaatteet on laadukkaita.
Mulla on ittellä ihan oma tunntus, mutta ei tällähetkellä lastenvaatteita myynnissä.
Tulossa kyllä pikkuisen tytön vaate varantoja :)
en oo ihan varma nimimerkistä mutta myy poikien tavaroita ja ihan siistejä olen häneltä ostanut
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=nallepuhtiikeri&status=DN&…
Aina on toiminut kaikki niin kuin pitääkin. Kaupat onnistuneet muutamassa päivässä.
Tässä jotain mun suosikkeja
helmix2
raindrops
seeppa
scoopy007