Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minussako vika?

Vierailija
18.10.2010 |

Miksi mieheni ei halua harrastaa seksiä kanssani vaan mielummin runkkaa suihkussa?

Olemme olleet pitkään yhdessä ja yhden käden sormilla voi laskea kerrat kun olemme tänä vuonna seksiä harrastaneet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sinun keskustella asiasta hänen kanssaan?

Ihmettelen vieläkin sitä, että miksi suomalaisten pariskuntien on niin helvetin vaikea keskustella asioista toistensa kanssa. Kun ollaan kimpassa, niin pitäisi pystyä puhumaan ihan mistä vaan.

M37

Vierailija
2/5 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että sinussa ei ole vika. Miksi hän noin idioottimaisesti käyttäytyy. Olen ollut hakattavanna viimeaikoina potkittavana. mutta sinun ei tarvitse kestää mokomaa junttia. Onko liittonne kestänyt kuinka kauvan? Jos mahdolista niin mielenterveytesi takia lopeta suhde. Itsehän asian tiedät joten mieti asia mitä teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mieheni ei halua harrastaa seksiä kanssani vaan mielummin runkkaa suihkussa?

Olemme olleet pitkään yhdessä ja yhden käden sormilla voi laskea kerrat kun olemme tänä vuonna seksiä harrastaneet.

A Ukollasi on toinen nainen

B Pillusi on pahasti väljä

Vierailija
4/5 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt teidän pitää mennä Pärnäsen korjaamolle molle molleppa molle, siellä asianne selviävät !

Vierailija
5/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytystä moititaan usein turhaan. Siinähän harrastat seksiä sellaisen kanssa joka haluaa ja rakastaa sinua.

Olet todennäköisesti liian passiivinen.

Miehesi uskoo ettet halua ja hoitaa hommat itse. Ole itse aktiivinen ja ota mitä haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi