Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehen ystävällä on rakastajatar

Vierailija
18.10.2010 |

tämä ystävä on siis naimisissa ja kahden lapsen isä, mieheni mukaan ystävän vaimokin tietää tästä tyttöystävästä (tätä en kyllä usko).

Minä en pidä asiasta, mies on tavannutkin näitä kahta yhdessä ja käynyt kylässä tämän rakastajattaren luona kun hänellä oli juhlat.

Minäkin sain sinne kutsun mutta kieltäydyin menemästä ao. syystä.

Mieheni piti myklkäkoulua koska en lähenyt ao. juhliin!!! hän sanoo että tuo on nykyjään jo normaalia ja tällä kaverilla on rakastajattaren pitoon hyvä syy...

ELI voinko luottaa enää mieheeni? onko minunkin odotettavissa että hän hankkii joskus rakastajattaren koska se on niin "normaalia ja tavallista".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinhän tuo siltä kuulostaa että pitää sen verran tavallisena että voisi itsekin kokeilla.

Vierailija
2/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin kysy. Miehesi aika suurella varmuudella soveltaisi vastaavassa tilanteessa sitä omaan elämäänsä. Mutta turha arvuutella; keskustelkaa ja sano, ettei

onnistuisi teillä. Toki on mahdollista, että kyseinen pariskunta on tehnyt ratkaisunsa yhdessä (elli vaimo todellakin tietää) ja heillä on siihen syynsä, meitä ihmisiä on monenlaisia, joten ei auta tuomita toisten ratkaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten toimia.

En haluaisi odotella että milloinka asia on minunkin kohdalla. Jos hän ei pidä uskollisuutta tärkeänä eikä pidä rakkauttakaan tärkeänä suhteessa, niin en tiedä pitäisikö minun sitten nostaa kytkintä. Hän on joskus sanonut että mies voi rakastaa kahtakin naista yhtäaikaa.

Pelottaa myös että miten selivän taloudellisesti

ap.

Vierailija
4/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auki ja tehdä selväksi, että omalla kohdallasi et missään nimessä hyväksy moista.

Minä ehkä ottaisin myös selvää, siitä, onko vaimo todellakin tietoinen asiasta.

Joskus aikoinaan kaveripiirissä puhuttiin aiheesta, kaikki paikalla olleet naiset olivat sitä mieltä, että heille täytyy kertoa, jos huomaa petoksen.

Kuinka hyvä kaveri vaimo on sinulle? Oletteko koskaan keskustelleet aiheesta?

Vierailija
5/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa myös että miten selivän taloudellisesti

ap.

Asia kiteytyy tuossa lauseeessa. Ti€tynlai$ia mi€histä on markkinoilla huutava pula. Siksi tarinan ratkaisut on aika ymmärrettäviä.

Miehet, jotka tienaatte 115,e / kk vaimoanne enemmän, ei kannata haaveilla :)

Vierailija
6/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut hänet kerran.

ap.

Vierailija
7/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mykkäkoulua kun kerroin etten missään tapaukssa lähde ao. juhliin kun en voi hyväksyä tuollaista elämäntapaa.

ap.

Vierailija
8/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä pitäisikö minun sitten nostaa kytkintä

Eli eroaisit varmuuden vuoksi, vaikka miespolo ei ole edes tehnyt mitään?! Ehkä hän ajattelee, että ystävänsä elää omaa elämäänsä, eikä ole hänen tehtävänsä lähteä neuvomaan tai kieltämään. Selvitä nyt ihan vaan hänen kantansa pettämiseen, ja sano samalla napakasti omasi.

Vierailija
9/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mykkäkoulua kun kerroin etten missään tapaukssa lähde ao. juhliin kun en voi hyväksyä tuollaista elämäntapaa.

ap.[/

sinun poissaoloasi. Nolottaahan nyt Luomakunnan Kruunua se, ettei saa eukkoaan ruotuun ja tottelemaan! Harrasta lisää kansalaistottelemattomuutta suhteessanne, ap,! Tuntuu, että piireissä joissa miehesi liikkuu on hiukan eri arvot kuin valtaosalla kulttuurimme edustajilla.

Vierailija
10/10 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan.

ap.