Kuinka moni täällä harrastaa kirjoittamista?
Eli kirjoittaa runoja/tarinoita yms. :)
Mitäs olette mieltä tälläisestä harrastamisesta?
Kommentit (8)
harrastan kirjoittamista. se pitää ajatukset kasassa. haaveet jotka eivät muuten toteudu,toteutuvat sitten paperilla. kirjoitan lähinnä novelleja ja runoja.runoja tosin harvemmin.En ole mikään huippu hyvä kirjoittamaan, mutta lähinnä omaksi ilokseni sitä teen.Muutamia on julkaistu lehdessä,tosin harvemmin niitä tulee minnekkään lähetettyä
mä myös elätän itseni kirjoittamalla, kirjoitan elääkseni tiedettä ja tietokirjoja ja olen julkaissut myös kaunokirjallista teksiä, vaikka se ei kyllä yksinään elättäisi.
Kuitenkin minä myös harrastan kirjoittamista, eli kirjoitan sellaisia tekstejä, joita ei ole tarkoituskaan koskaan julkaista.
En mä tiedä, mitä mieltä tämmöisestä harrastamisesta olisin. Miksi siitä pitäisi olla mitään mieltä? Joku harrastaa tätä, joku käy laskettelemassa, joku kutoo kansalaisopistossa pyyheliinaa. Ihan sama. Kukin sitä mistä tykkää. Ainakin tämä tulee aika halvaksi verrattuna joihinkin harrastuksiin...
Ensin kirjoitin harrastuksekseni. Pidin siitä niin paljon, että vaihdoin alaa ja nykyisin kirjoitan tarinoita työkseni. Mutta miksi siitä tai kenenkään toisen kirjoittamisesta pitäisi olla jotakin mieltä? Miksi kysyt? Ymmärtäisin paremmin jos kaipaisit kokemuksia tms, tuollainen kysymyksenasettelu vaikuttaa vähän oudolta.
Meillä on netissä kirjoittajaryhmä.
Runoja suomeksi Rakkausrunoihin, samat runot enkuksi DeviantArtiin, ja tarinoita (fanfiction) enkuksi Fanfiction.netiin.
Me kirjoitimme vuoden aikana kirjan, siis mieheni ja minä :-) Taitosta tullut ja menossa painoon. WSOY kustantaa. Pitäisi ilmestyä tämän kuun lopussa :-)
turhaa ajanhukkaa minun mielestäni, enkä muutenkaan arvosta näitä leikkikirjailijoita kovin paljon