Sääli tuttavan kouluikäistä tyttöä, jolle äiti edelleen hommaan vain marketvaatteista.
Lassietecin talvitakin + housut mainitsi äiti taas ostaneensa. Petaako tahallaan koulukiusaamista tyttärelleen?
Kommentit (14)
ekaluokkalaiselle tytölle ja hän oli oikein tyytyväinen. On myös takki ja housut, jos tykkää niistä enemmän koulussa. Tyttö on luokkansa suosituinpia ja nätimmissä vaatteissa kuin moni kaverinsa. Ei täällä mitään merkkivaatteista alaluokkalaisilla ole.
Säälittävää tuollaiset mammat jotka viitsivät arvostella lasten pukeutumista...kukahan ne koulukiusaajat on sinne kasvattanut toisten lasten pukeutumista arvostelemaan...? Miten on ap?
Et kai itse ole sentään mennyt lisääntymään?
Tuo "arvomaailma" kun periytyy kotoa.
Lassietecin talvitakin + housut mainitsi äiti taas ostaneensa. Petaako tahallaan koulukiusaamista tyttärelleen?
niin sinut nauretaan pihalle ja saalitaan miten yksinkertainen olet.
ekaluokkalaiselle tytölle ja hän oli oikein tyytyväinen. On myös takki ja housut, jos tykkää niistä enemmän koulussa. Tyttö on luokkansa suosituinpia ja nätimmissä vaatteissa kuin moni kaverinsa. Ei täällä mitään merkkivaatteista alaluokkalaisilla ole.
Miten olet tehnyt tuon tutkimuksen ja päätynyt tuohon tulokseen, että tyttösi on luokan suosituimpia ja nätimmissä vaatteissa kuin moni kaverinsa ? Jakelitko kyselykaavakkeita oppilaille opettajan kautta vai kuinka etenit saadaksesi haluamasi lopputuloksen...
Ja vanhemmat saavat katsoa vain peiliin, kun miettivät mistä lapset perivät materialistisen ajattelutavan!
Ap:lle mietittävälsi, että millaiset elämänarvot välität lapsillesi, jos mielestäni markettivaatteet, ovat kiusaamisen aihe?
Sinun lapsesi luultavasti ovat juuri näitä koulukiusaajia, kun kerran välität heille tuollaista arvomaailmaa. Mietihän vähän aikaa teetkö oikein.
onkohan ketjun aloittajalla ihan kaikki kotona?
Eikös se lapsen mukavuus vaatteissa ole mitään?
Huh huh mulla on 13, 11,7 vuotiaat lapset mitkä kulkee
marketti vaatteissa hävetä vissiin pitäisi
kaikkien meidän pitäisi siltikin miettiä millaisen ajattelumallin annamme lapsillemme perinnöksi. Ihan oikeasti.
Lapseni kulkee kirpparivaatteissa, ehjissä puhtaissa ja siisteissä.. Ihan niinkuin minäkin.
sinua ap, kun olet noin materialistinen ja samaa olet varmasti opettamassa kaikille muillekin ympäristössäsi! Jos opetat vaatteista kiusaamaan, niin kyllä lapsi oppii, kenen syy?
T. äiti jonka lapset käyttäneet paljon lassien vaatteita ja menossa kouluun ensi syksynä
Lapset itse pitävät Lassieta vauvojen ja pienten lasten vaatteina. Miten olisi urheilukauppojen valikoima?
Mun poika on neljännellä luokalla, ja hän ei omista merkkivaatteita juuri ollenkaan.
Ulkovaatteet on tyyliin h&m, lindex,market-vaatteita..mistä nyt sattuu löytymään pojalle mieluisat vaatteet. Myös kirpparivaatteita jos sattuu löytymään sopivia.
Ja häntä ei ole koskaan vaatteiden takia kiusattu!
Kyllähän se on vanhemmista lähtöisin jos lapset toisiaan kiusaavat vaatteiden takia.
saa urheiluvaatemerkkejäkin halvalla
ei ole pakko ostaa lassiteccciä, jossa minunkin esikoululainen juuri meni tarhaan , niin ja vieläpä oli haalarimallinen
voi voi nyt on kauheaa, lapsi ei varmaan selviä päivästä ??
haenko pois ? ,minun moga
T. äiti jonka lapset käyttäneet paljon lassien vaatteita ja menossa kouluun ensi syksynä