Kuinka moni suostuu
erotilanteessa(puoliso itse alunperin halusi muuttaa pois,ei kestänyt kuulemma suhdetta enää reilun 10v jälkeen)ottamaan hyvää hyvyyttään velkaa jotta pois kotoa muuttaja pääsee jaloilleen?mä oon nyt törmännyt tämmöseen törkeyteen miehen suhteen.Suuttuu joka kerta kun puhetta asiasta kun en suostu tietenkään velkaa ottamaan omiin nimiini,hän kuulemma varmasti maksaisi pois..nyt jään lasten kanssa pa:na itekkin lähemmäs 20000e velkojen kanssa yksin maksavaksi.
Kommentit (5)
veemäinen kun suostu tässä asiassa auttamaan,vai onko teistä mun velvollisuus auttaa,kun rilluutellut rahansa viikon omilla teillään ollessaan.ap
Mun mies jos mut jättäis, niin en varmasti ottais mitään lainoja häntä auttaakseni. Sossusta saa rhaa, jos asiat ovat huonosti. Varsinkin, jos tosiaan luottotiedot on mennyt niin ei vaikuta mitenkään uskottavalta, että maksais takaisin. Kai se on luottanut siihen, että epätoivoissas suostuisit maksajaksi.
sä et ole kohtuuton. Sun mies on häikäilemätön tuollaista ehdottaessaan.
Pidä pintasi ja leuka ylhäällä!
No tuskinpa kukaan suostuu tuolla tavalla. Itse kyllä otin velkaa ja maksoin miehen ulos asunnostamme, kakkosasunnostamme ja autostamme, joten tavallaan otin velkaa ja annoin miehelle rahaa, mutta kysehän ei ollut mistään erityisestä velasta vaan sain sitten omaisuutta vastineeksi.
mies luottotiedoton.ap