Mitäs homot seuraavaksi vaativat? Muslimien hyväksyntää?
Kommentit (49)
Suomessa on muitakin uskontoja, siitä ollaan yhtä mieltä. Mua ei kiinnosta muut uskonnot, olen luterilainen ja mulla on tässä käsi eroa kirkosta -napilla ja kiusaus klikata kasvaa jatkuvasti.
Mutta heilla ei ole oikeutta vihkia viralliseen avioliittoon. Joten heidan osaltaan tilanne on sama kuin suuressa osassa Eurooppaa: kaikille on siviilivihkiminen, ja avioliittonsa saa siunauttaa ken haluaa, missa haluaa.
Mutta heilla ei ole oikeutta vihkia viralliseen avioliittoon. Joten heidan osaltaan tilanne on sama kuin suuressa osassa Eurooppaa: kaikille on siviilivihkiminen, ja avioliittonsa saa siunauttaa ken haluaa, missa haluaa.
Suomessa on muitakin uskontoja, siitä ollaan yhtä mieltä. Mua ei kiinnosta muut uskonnot, olen luterilainen ja mulla on tässä käsi eroa kirkosta -napilla ja kiusaus klikata kasvaa jatkuvasti.
Jos teet päätöksiä nettikeskustelujen perusteella.
Jos teet päätöksiä nettikeskustelujen perusteella.
Suomessa on muutamia imaameja(?), joilla on oikeus vihkiä viralliseen avioliittoon... ei kylläkään varmaa tietoa.
Ei ne muslimit ole paljoa perushihhulikrissejä parempia? Pelkäättekö kilpailua?
ettei kukaan saa mennä naimisiin. Eikä varsinkaan heterot saa perustaa perhettä.
Jokainen joka astuu kirkkooon jossa vihitään joku joka menee toista kertaa naimisiin, joutuu helvettiin. Pappi joutuu helvettii, pariskunnasta puhumattakaan.
Esiviollista seksiä harrastaneet vihitään kirkossa. Sekin on synti. Naisille immenkalvotarkastus ennen vihkiluvan myöntämistä!