Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs homot seuraavaksi vaativat? Muslimien hyväksyntää?

Vierailija
17.10.2010 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka astuu kirkkooon jossa vihitään joku joka menee toista kertaa naimisiin, joutuu helvettiin. Pappi joutuu helvettii, pariskunnasta puhumattakaan.

Esiviollista seksiä harrastaneet vihitään kirkossa. Sekin on synti. Naisille immenkalvotarkastus ennen vihkiluvan myöntämistä!

Vierailija
42/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on muitakin uskontoja, siitä ollaan yhtä mieltä. Mua ei kiinnosta muut uskonnot, olen luterilainen ja mulla on tässä käsi eroa kirkosta -napilla ja kiusaus klikata kasvaa jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heilla ei ole oikeutta vihkia viralliseen avioliittoon. Joten heidan osaltaan tilanne on sama kuin suuressa osassa Eurooppaa: kaikille on siviilivihkiminen, ja avioliittonsa saa siunauttaa ken haluaa, missa haluaa.

Vierailija
44/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heilla ei ole oikeutta vihkia viralliseen avioliittoon. Joten heidan osaltaan tilanne on sama kuin suuressa osassa Eurooppaa: kaikille on siviilivihkiminen, ja avioliittonsa saa siunauttaa ken haluaa, missa haluaa.

Vierailija
45/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on muitakin uskontoja, siitä ollaan yhtä mieltä. Mua ei kiinnosta muut uskonnot, olen luterilainen ja mulla on tässä käsi eroa kirkosta -napilla ja kiusaus klikata kasvaa jatkuvasti.

Jos teet päätöksiä nettikeskustelujen perusteella.

Vierailija
46/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet päätöksiä nettikeskustelujen perusteella.

Vierailija
47/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on muutamia imaameja(?), joilla on oikeus vihkiä viralliseen avioliittoon... ei kylläkään varmaa tietoa.

Vierailija
48/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muslimit ole paljoa perushihhulikrissejä parempia? Pelkäättekö kilpailua?

Vierailija
49/49 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan saa mennä naimisiin. Eikä varsinkaan heterot saa perustaa perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän