Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut naiset: miten saatte orgasmin?

Vierailija
17.10.2010 |

Olisi mielenkiintoista keskustella ihan asiallisesti ja toista kunnioittaen aiheesta.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Milloin opitte saamaan orgasmin itse? Ja oletteko saaneet miehen kanssa?

Kestikö opettelu kauan?

Tunnetko että olet tullut kuulluksi tarpeistasi kun olet harrastanut seksiä miehen kanssa?

---

Itse aloin saada orgasmeja tyynyä "halailemalla" jo 11-vuotiaana. Menetin neitsyyteni 14-vuotiaana (jälkikäteen todettuna liian aikaisin).

Ensimmäinen oikea seksisuhteeni oli kun seurustelin 16-18-vuotiaana pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Hänen kanssaan oli "pakko" teeskennellä orgasmeja sovun säilyttämiseksi koska hän ei osannut antaa niitä enkä mikä osannut/uskaltanut neuvoa. Muistan että sain vain kerran sen parin vuoden aikana ja masturboin aina yksin. Oli hieman katkera olo.

18-20-vuotiaana minulla oli monta lyhyttä suhdetta ja niiden aikana sain orgasmin miehen kanssa vain neljä kertaa. Yksi kerta jäi mieleen hyvin kun eräs mies halusi vain hieroa klittaa ja osasi rauhoittaa minut kunnolla ja olla pitkäjänteinen. Häneltä tavallaan opin sen että tie nautintooni käy rentoutumisen kautta (hoksasin että kiinnitän seksin aikana huomioni liikaa kaikkeen muuhun mm. miltä näytän ja kuulostan enkä kykene rentoutumaan).

20-25v:na olin naimisissa ja opin hänen kanssaan saamaan orgasmin silloin kun halusin. Mutta seksi oli kuivaa ja yksitoikkoista. 2 kertaa viikossa, pimeässä, peiton alla ja lähetyssaarnaaja tai takaapäin vatsallaan.

Sain kyllä orgasmeja koska yhdyntä kesti aina tarpeeksi kauan ja tasaisesti ja hieroin samalla itseäni. Mutta se onnistui vain kun pidin silmät kiinni ja fantasioin. Eli ikäänkuin masturboin/fantasioin itsekseni mutta miehen penis oli sisälläni vibrana.

Eron jälkeen tapailin paria miestä joista ensimmäinen oli liian raju + varustukseltaan suurikokoinen ja jatkuvasti vaihtoi asentoa: hieroi korkeintaan 5-10 sekuntia klittaa vaikka sanoin heti alussa että tarvitsen pitkäjänteistä, tasaista ja keskeytyksetöntä hierontaa 5-10 minuuttia. Hän vain totesi että "katsotaan miten käy" ja kuvitteli kiihottavansa minut orgasmiin sillä hillittömällä pamputuksella...

Toinen mies oli melko pienesti varusteltu (mikä ei olisi minua haitannut) mutta tämä oli hänelle niin suuri ongelma että yhdyntä ei juuri meinannut onnistua henkisistä syistä johtuvien potenssiongelmien vuoksi.

Hän halusi sen vuoksi aina vain nuolla ja vaikka sanoin hänelle selvästi etten kertakaikkiaan saa sillä tavoin orgasmia vaan tarvitsen yhdyntää JA klitoriksen hierontaa sormin. Hänkin oli sillä asenteella että kyllä hän minut saa lämpiämään kunt tarpeeksi yrittää. Lopulta ajauduin taas häpeäkseni siihen tilanteeseen että jouduin teeskentelemään orgasmeita koska miehelle otti niin koville jos en lauennut.

Noh..

Nyt olen löytänyt seksissä sielunkumppanini(?)

Hänen kanssaan sujuu hommat koska hän oikeasti kuuntelee mitä sanon ja ymmärtää että kaikki naiset ovat erilaisia. (Eli se mikä päti eksään ei ehkä toimikaan nyksään). Saan hänen kanssaan joskus aika huimiakin orgasmeita koska saan rauhassa olla ja lämmetä ja seksi on iloista ja tilaa antavaa. Hän myös tutustutti minut kivuttomaan peppuseksiin ja olin hyvin yllättynyt miten järisyttävän orgasmin sain kun hän aloitti varovasti peppuseksin runsaan liukkarin ja rauhallisen, tunnustelevan asenteen kanssa ja sain vain olla vatsallani + hieroa samalla klittaa. Minulla ei mennyt varmaan kuin minuutti kun sain elämäni syvimmän orgasmin.

Seksi hänen kanssaan sujuu todella ihanasti ja uskon että se osaltaan vaikuttaa yhdessä hänen luonteensa kanssa siihen että tunneside on jo nyt hyvin vahva.

Olen tähän mennessä siis oppinut sen että minulle ei toimi suuseksi kuin mietona lämmittelynä. Tarvitsen yhdyntää ykköseen tai kakkoseen ja hieron mieluiten itse klittaa. Ja asento vatsallaan tai selällään.

Tykkään kyllä harrastaa seksiä eri asennoissa ja kokeilla kaikkea, se tuntuu tosi hyvältä mutta en vain pysty laukeamaan esim. ratsastamalla.

Kokemusteni perusteella jotkut miehet vain kokevat että seksi jotenkin "epäonnistuu" jos en saa nuolemalla tai vähän sormilla näppäilemällä.

Tuntuu vaan kurjalta kun vain 2/24 miehestäni on oikeasti kuunnellut mitä tarvitsen ja antanut sen.

Loput ovat joko ottaneet itseensä tai pitäneet minua jotenkin vajavaisena.. :(

En tiedä kumpi osapuoli kärsii enemmän tuollaisesta kuviosta..

Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia?

-n26

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi