Kristillisdemokraatti Piho vie homokeskutelun ihan uusiin sfääreihin... koko juttu on salaliitto. =D
Kommentit (122)
pieni eliitti määrää kaikesta! Sinulla ei olisi enää sananvaltaa missään sinua koskevassa asiassa!
Ei mitenkään. Homosuhteiden hyväksymisestä ei seuraa pienen eliitin diktatuuri. Ajatusrakennelma on typerää, konservatiivista aivopesua.
Täyttäisikö jo rikoslain "kiihotus kansanryhmää vastaan" tunnusmerkistön?
Mies toteaa homojen olevan sairaita ja että heille ei kuulu samat perusoikeuden kuin heteroille. Mitä jos samaa sanoisi esim. tummaihoisista?
Mies toteaa homojen olevan sairaita ja että heille ei kuulu samat perusoikeuden kuin heteroille. Mitä jos samaa sanoisi esim. tummaihoisista?
pieni eliitti määrää kaikesta! Sinulla ei olisi enää sananvaltaa missään sinua koskevassa asiassa!
Ei mitenkään. Homosuhteiden hyväksymisestä ei seuraa pienen eliitin diktatuuri. Ajatusrakennelma on typerää, konservatiivista aivopesua.
jos luulet meidän elävän ihanne yhteiskunnassa.
Enhän minä sanonut niin luulevani. Sanoin vain, että homostelusta ei seuraa yhteiskuntarakenteiden sortuminen ja diktatuuri. Olen hyvin kiinnostunut seuraamaan ajatusrakennelmaa joka tuohon johtaa, joten jos voisit selittää miten homosuhteet johtavat diktatuuriin? Olen pelkkänä korvana.
Enhän minä sanonut niin luulevani. Sanoin vain, että homostelusta ei seuraa yhteiskuntarakenteiden sortuminen ja diktatuuri. Olen hyvin kiinnostunut seuraamaan ajatusrakennelmaa joka tuohon johtaa, joten jos voisit selittää miten homosuhteet johtavat diktatuuriin? Olen pelkkänä korvana.
yhteiskuntarakenteen sortumiseen. Perhemalli, jossa saadaan lapsia, on tämän yhteiskunnan perusidea. Homot eivät saa lapsia biologisesti keskenään. He turvautuvat muihin keinotekoisiin keinoihin saada jälkeläisiä, mikä on käsitykseni mukaan jotenkin irvokasta. Miksi he haluavat saada jälkeläisiä yleensä on mielestäni jotenkin todella nurinkurista. Toisaalta tiedän nyt herättäväni ne kansalaiset joiden mielestä biologinen vanhemmuus on mennyttä aikaa. Joten näetkö tässäkin nykyisen yhteiskuntarakenteen sortumista, minä näen!
yhteiskuntarakenteen sortumiseen. Perhemalli, jossa saadaan lapsia, on tämän yhteiskunnan perusidea. Homot eivät saa lapsia biologisesti keskenään. He turvautuvat muihin keinotekoisiin keinoihin saada jälkeläisiä, mikä on käsitykseni mukaan jotenkin irvokasta. Miksi he haluavat saada jälkeläisiä yleensä on mielestäni jotenkin todella nurinkurista.
avioituksiasi... Siis miten yhteiskuntarakenne käytännössä murtuu jos homot saa solmia maistraatissa avioliiton? Muuttuuko kaikki heterot homoiksi, vai? Murtuuko yhteiskuntamalli, jos omasta halustaan tai biolgisesti lapsettomat menee naimisiin. Naurettavaa!
yhteiskuntarakenteen sortumiseen. Perhemalli, jossa saadaan lapsia, on tämän yhteiskunnan perusidea. Homot eivät saa lapsia biologisesti keskenään. He turvautuvat muihin keinotekoisiin keinoihin saada jälkeläisiä, mikä on käsitykseni mukaan jotenkin irvokasta. Miksi he haluavat saada jälkeläisiä yleensä on mielestäni jotenkin todella nurinkurista. Toisaalta tiedän nyt herättäväni ne kansalaiset joiden mielestä biologinen vanhemmuus on mennyttä aikaa. Joten näetkö tässäkin nykyisen yhteiskuntarakenteen sortumista, minä näen!
Lapsia syntyy maailmaan liikaakin ja kaikille ei riitä rakastavia perheitä... en tosiaankaan näe miten homot uhkaavat ydinperhettä haluamalla itse perustaa sellaisia.
tämä on täysin hedelmätön keskustelu aiheesta, kun näkemyserot ovat niin valtavat. Annetaan ajan kulua, sitenhän se selviää!
En kuitenkaan homoliittojen vastustaja.
Ärsyttää, että tälläisillä hihhuleilla kuten Päivi Räsänen tai Jouko Piho on niin paljon valtaa, että ihmiset eroavat heidän takia kirkosta. Pitää nimittäin muistaa, että suurinkaan osa kirkon piirissä työskentelevistä ei ole näiden hihhuleiden kanssa samaa mieltä.
En kuitenkaan homoliittojen vastustaja.
Ärsyttää, että tälläisillä hihhuleilla kuten Päivi Räsänen tai Jouko Piho on niin paljon valtaa, että ihmiset eroavat heidän takia kirkosta. Pitää nimittäin muistaa, että suurinkaan osa kirkon piirissä työskentelevistä ei ole näiden hihhuleiden kanssa samaa mieltä.
Nuo kovaäänisimmät ja fanaattisimmat eivät ole koko kirkon ääni.
Joo ja Cigarrette Smoking Man on kaiken takana. Kuollaan pois kaikki heti, niin päästään vähällä ja maailmakin (luonto) pelastuu.
ufouskovaiset foliohatuissaan. Jännä, että ne ufotyypit luokitellaan paranoideiksi ja vainoharhaisiksi, kun taas tuollaisesta aivopierusta pääsee läpi vain leimalla "uskovainen". Herää kysymys onko uskovaisuus mielisairus?
Tuo MU kuulosti jo ihan psykoottiselta. Ei normaalin ihmisen järjen juoksua. Pihon pitäisi mennä lääkäriin hakemaan resepti.
Yksi esimerkki miten ollaan ajautumassa poliisivaltioon?
Oletko tosiaan niin tyhmna etta uskot Obaman olleen jonkun muun maan kansalainen eli syntynyt muualla kuin USAssa?
Kylla vaalitaistelun aikana republikaanit kaansivat jokaisen kiven ja hiekanmurunkin etsiessaan siita todisteita mutta eipa vaan loytynyt.
Mutta sina Suomessa tietysti tiedat miten asiat oikeasti ovat.
Lasten murhaamista ei noudateta, koska kristinuskossa vallitsee uusi liitto vanhan tilalla. Kun Jeesus tuli maan päälle ja kuoli syntien puolesta, hän toteutti VT ennustukset tulevasta messiaasta. Tällöin ihmisten ja Jumalan välille syntyi uusi liitto ja uudet lait, jotka Jeesus toi. lisätietoa Paavalin kirjeissä (UT).
Eikös Paavali kuitenkin totea, että "te ette ole enää lain vaan armon alaisia"? Ja toisaalla UT:ssa todetaan, että "Vapauteen Kristus meidät vapautti".
Kristinuskon ei siis pitäisi olla lakiuskonto, jossa pelastusta ja hurskautta mitataan teoilla. Ennemminkin kyseessä pitäisi olla asia, joka vapauttaa ihmisen ikuisesta suorittamisesta ja antaa hyväksynnän ilman tekoja. Mutta toki ihmisiä on helpompi johtaa ja alistaa, kun annetaan "lait" ja niiden noudattamista tarkkaillaan. (Kyllä, myös kirkon sisällä on valtaa himoitsevia ihmisiä, jotka tulkitsevat Raamattua omien tarpeidensa mukaan.)
Ja tässä homokeskustelussa "kunnon uskovat" ovat käyttäytyneet melko epäkristillisesti ja tuominneet muiden toimintaa. Ja kuten tässä Uuden Suomen kirjoituksessa, jopa lytänneet toisten ihmisarvoa. Huoh. Se teistä joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven...
ja TOIVOTTAVASTI RÄSÄNEN TIPPUU
noita äärikonservatiiveja jotka äänestävät Räsäskän ääniharavana eduskuntaan :)
Mutta onneksi hän on siellä vain yksi 200:sta.
Kyseinen herra vertaa homoja psykopaatteihin, pedofiileihin ja massamurhaajiin. Se jos mikä on sairasta.
Tuolla edellä joku mietti, mitä seuraisi jos tummaihoiseen kohdistuisi samanlaista kohtelua ja siellä oltiin heti sanomassa,että rasistinen mielipide. Nimenomaan; jos olet jotakin muuta vähemmistöä vastaan (esim. maahanmuuttajat), olet rasisti,mutta jos olet seksuaalivähemmistöjä vastaan, voit vedota siihen pieneen kirjaseen nimeltä Raamattu ja silloin mielipiteesi on sallittu. Kuinka moni sitten oikeasti uskoo koko kirjaan ja kuinka monet vain väittävät uskovansa,kun eivät muuten osaa perustella kantaansa.
Tarkoittaako tämä kaikki nyt sitä,että hetken kuluttua saamme heittää Suomen laki -kirjat jorpakkoon ja lukea sen sijaan Raamatusta mikä on sallittua ja mikä ei, huolimatta siitä onko uskossa? Siinä tapauksessa homoliitot on sallittava,koska Raamattu kieltää esiaviollisen seksin. ;)