Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko saada karenssia tms?Apua!

Vierailija
17.10.2010 |

Sain työkkäristä tuollaisen osoituksen yhteen työpaikkaan,hakuaikaa oli 17.10 asti.Eilen olin menossa tekemään hakemusta mutta se työpaikka oli jo poistunut mol:lista! Ovat sitten varmaan löytäneet jo työntekijän kun ilmoituskin on poistettu etuajassa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työkkäristä tuollaisen osoituksen yhteen työpaikkaan,hakuaikaa oli 17.10 asti.Eilen olin menossa tekemään hakemusta mutta se työpaikka oli jo poistunut mol:lista! Ovat sitten varmaan löytäneet jo työntekijän kun ilmoituskin on poistettu etuajassa?

no onneksi sun ei tarttenut hakea vaan voit jatkaa kotona olemista =DD

Vierailija
2/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vastaavia työpaikkoja oli muitakin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmoituksesa on sen ihmisen puhelinnumero joka työssä vastaa työntekijöiden ottamisesta.

Yleensä haastatteluun ottavat useimpia ja valitsevat. Kuulema ei kannata esiintyä niin ettei saisi työpaikkaa, sillä haastattelija laittaa kaikista palautteen työkkaäriin, ja ilmoittaa kenet/keitä otti.

Ainakin minulle tuli postissa tieto että työtä on tarjolla, soittaa piti ja sopia hastattelusta. Jos sinne ei soita niin karenssia tulee.

Vierailija
4/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitettu työpaikka luultavasti ole ollut missään Mollin sivuilla! Miksi et soittanut työkkäriin ja varmistanut oman etusi nimessä miksi et voisi "enää" laittaa hakemusta, sillä jos se ei ole ollutkaan Mollin kautta haettavissa, niin karenssi tulee varmasti.

Ei ilmoitusta poisteta jos on hakuaikaa jäljellä..älä enää jätä viimetinkaan, aina voi soittaa työkkäriin niin ei tule karenssia kun sieltä kerrotaan kuinka toimia; kuten Sinun tapauksessasi.

Minä sain työhönosoituksen. Tämä työpaikka ei näkynyt Mollissa, joskus on sellaisakin mitkä menevät vain työkkärin valitsemille, tietokone oli kuulema löytänyt minulla mkouluituksen johon työpaikka sopii.

Työkkärin kanssa ei ole "leikkimistä" olen huomannut itsekin.

Vierailija
5/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitä paikkaa ei ollut enää mollissa eikä firman omilla sivuilla.Paikka on siis jo täytetty kun ovat löytäneet sopivan hakijan.ap

Vierailija
6/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne firmaan suoraan sähköpostilla avoin hakemus/hakemus ko. tehtävään, niin oletpahan ainakin hakenut sinne töihin!

Vierailija
7/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopia käynti! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
8/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut 2 työhönosoitusta ja toiseen paikkaan lähetin hakemukset ja ansioluettelon sähköpostilla ja toiseen täytin firman sivujen kautta sähköisen hakemuksen. Työhönosoituksessa lukee tarkasti kuinka työntekijää etsivä yritys haluaa saada hakemukset. Hakemuksien lähettämisten jälkeen soitin ent. työkkäti nyk. TE-toimisto ja ilmoitin, että olen hakenut ko. avoimia paikkoja. TE-keskus tarkistaa työnantajalta, että oletko hakenut avointa työpaikkaa ja kysyy työnantajalta miksi sinua ei valittu tehtävään, jos ei valittu. Kannattaa todellakin hakea työhönosoituksessa olevaa paikkaa ja ilmoittaa TE-keskukseen asiasta, jotta et saa karenssia.

Vierailija
11/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIN nettihakemus

mennä sen lapun kanssa sinne työpaikalle haastatteluun. Työnantaja sitten täyttää lapun ja toimittaa sen työkkäriinj josta ilmenee olitko sopiva työnhakija, tai et ollut tms.

Vierailija
12/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi lukee paperissa että "täytä hakemus kotisivujemme kautta blaa blaa".Viimeksi kun olin tehnyt samankaltaisen hakemuksen niin työkkärissä vaan kysyttiin että haitko,eikä ne muuta kyselleet/tarkistaneet.ap

Vierailija
13/13 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIN nettihakemus

mennä sen lapun kanssa sinne työpaikalle haastatteluun. Työnantaja sitten täyttää lapun ja toimittaa sen työkkäriinj josta ilmenee olitko sopiva työnhakija, tai et ollut tms.

ellei sitten ole kyse palkkatukipaikasta, joka taas on ihan eri asia. Riittää, kun hakijalle kerrotaan mahdollisista sanktioista mikäli jättää hakematta osoitettua paikkaa. Omalla kohdallani toiset soittavat, toiset lähettävät sähköpostia toisista ei kuulu mitään osoituksen saatuaan. Työnantaja sitten ilmoittelee ketlä ovat ottaneet yhteyttä. Kyllä se avoin hakemuskin riittä, onhan se ta:lle mennyt. T: työkkärin täti