Jos miehesi ei halua saada suuseksiä vika on, anteeksi vaan, sen antajassa!
Jokainen normaali mies rakastaa tunnetta, kun nainen ottaa kalun lämimään ja kosteaan suuhunsa ja lutkuttaa sitä hellästi silmiin katsoen!
Kommentit (17)
tai sitten ei tykkää naisista=)tälleenkin salainen mieltymys voi tulla julki..
jotka eivät todellakaan halua että heitä katsotaan silmiin kun imetään niiden munaa.
saattaa kyllä tuijotella hellästi ja räpsäyttää kiharaisia ripsejään...
nainen ei pidä anaaliseksitä on vika parruttajassa.
kaikki tähän astiset miehet on vihjaillu suuseksistä ja siitä kuinka sitä haluaisivat. Ainoo vaan etten rupee pelkästään miesten takia sitä tekeen kun en siitä mitään itse saa. Eli niin harvinaista herkkua että pakko tykätä jo sen takia ettei saa sitä kun kerran kolmeen vuoteen jos sillonkaan.
nainen ei pidä anaaliseksitä on vika parruttajassa.
Ainoo vaan etten rupee pelkästään miesten takia sitä tekeen kun en siitä mitään itse saa.
Ei, vaan siksi että he ovat kiinnostuneet nautinnostanne ja ovat valmiit tekemään raakaa työtä nautintonne antaakseen!
ukko kyllä nuolis jos antaisin nuolla...
vaikka tietää etten sen vehjettä suuhuni ottais...,
nuolee siltikin vaikka sanon etten saa siitä mitään, että eiköhän omaa etuaan aja siinä kun mun alapäätä nuolee. Ompahan nopeempaa homma ohi.
kaikki tähän astiset miehet on vihjaillu suuseksistä ja siitä kuinka sitä haluaisivat. Ainoo vaan etten rupee pelkästään miesten takia sitä tekeen kun en siitä mitään itse saa. Eli niin harvinaista herkkua että pakko tykätä jo sen takia ettei saa sitä kun kerran kolmeen vuoteen jos sillonkaan.
kannattais varmaan hakea vastinetta..
ukko kyllä nuolis jos antaisin nuolla... vaikka tietää etten sen vehjettä suuhuni ottais..., nuolee siltikin vaikka sanon etten saa siitä mitään, että eiköhän omaa etuaan aja siinä kun mun alapäätä nuolee. Ompahan nopeempaa homma ohi.
Niin ne asiat menee. Yhtä monta makua kun on ihmistäkin. Toiset tykkää olla päällä, toiset alla, toiset tykkää antaa suuseksiä, toiset saada, jotkut ei kumpaakaan.
Pääasia että seksiin liittyy muutakin suuseksi.
Toisilla senkun keskustellaan kuinka epämoraalista on yrittää sinne kakkoseen kun sitä ei oo siihen tehty.
Sääli kun ihmiset jaksaa valittaa ja arvostella muitten ihmisten tekemisiä tai tekemättä jättämisiä.
Meillä onneksi homma toimii, vaikka ei kaikkeen ookaan tarvetta/halua.
Ette kai te ääliöt kuvittele, että miehenne nuolevat pimpsojanne siksi että olette niin ihania??? Ei, vaan siksi että he ovat kiinnostuneet nautinnostanne ja ovat valmiit tekemään raakaa työtä nautintonne antaakseen!
ei sen maun takia........
tekisin mitä vain että saisin ukkoni hurmokseen. Mutta meilläpä se tilanne että parempi mitä vähemmän teen, mies kun niin kovin (LIIAN) innokas aina. Ennenaikanen kun on, kiitän siis vain kun "pääsen" niin helpolla.
Ei puhettakaan suuseksistä, muuten olisi touhut ohi heti.
makuja kun on monia.